Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

Wat heb ik er weer een zin in!! Sta liefst heel de avond in Crypsis zaal
maar ben bang dat mijn maatje liever in de main staat. Hopen dat ik hem kan
overtuigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:
Wat heb ik er weer een zin in!! Sta liefst heel de avond in Crypsis zaal
maar ben bang dat mijn maatje liever in de main staat. Hopen dat ik hem kan
overtuigen :)

Zelfde probleem hier. :p Nouja, als ik Crypsis vs The Machine en vs B-Front maar kan meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

@ Chicken idd die moeten sowieso! Word in ieder geval lekker feestje


Crypsis ging toch ook een showcase geven van zijn nieuwe album?
Al bekend wanneer hij dat doet??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg: jullie twee samen in de gripsus zaal en jullie beide maatjes in main zaal met elkaar, problem solved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een top idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

of je zegt gewoon dat hij bij je moet blijven en dan doet ie dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stuart9 schreef:
@ Chicken idd die moeten sowieso! Word in ieder geval lekker feestje


Crypsis ging toch ook een showcase geven van zijn nieuwe album?
Al bekend wanneer hij dat doet??


Ik denk dat tweede half uur dat hij Live draait! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Daar heb je ook gelijk in @ delange

Ik ga het wel zien wat er gaat gebeuren zaterdag
Eerst nog heel de week werken. Laat het maar snel zaterdagavond zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal bij de stage van Crypsis en Mad Dog de meeste tijd aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig! Twijfel nog een heel klein beetje, wie trekt me over de streep? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Waarschijnlijk aanwezig! Twijfel nog een heel klein beetje, wie trekt me over de streep? :P

Arie Boomsma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
PierrePruuk schreef:
Waarschijnlijk aanwezig! Twijfel nog een heel klein beetje, wie trekt me over de streep? :P

Arie Boomsma.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 10:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Echt een hele gave Timetable :) Kom die Crypsis zaal niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop nog steeds dat ze dit jaar de 'grote' zaal aan de noordkant van de Jaarbeurs gebruiken als mainstage net als bij Trance Energy, maar gezien Thrillogy nog steeds niet uitverkocht is zal dit wel bij een droom blijven. Die zaal is zo vet :drool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxxer

Prefix schreef:
Ook aanwezig! :)


Heu, ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik niet en daar baal ik echt mega van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Prefix schreef:
Ook aanwezig! :)


Heu, ik ook!

Gezelliggg! :D
Dag ervoor nog wel boeking in Schotland dus hoop dat ik het overleef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaarbeurs is ook nieuw voor mij trouwens, hoe zit het met het geluid daar, beetje acceptabel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig samen met lorenz :D

Nu maar hopen dat ik binnen geraak. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben d'r nog niet over uit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:27 
 

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
Aanwezig samen met lorenz :D

Nu maar hopen dat ik binnen geraak. xd

Denk het niet, controle is heel streng. Ze hebben zelfs speciale leeftijdhonden, die ruiken het zo als je <18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Jaarbeurs is ook nieuw voor mij trouwens, hoe zit het met het geluid daar, beetje acceptabel?

Vorig jaar in de B-Front zaal echt snoeihard :P Alles trilde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er heel erg naar uit dat wij nog eens ouderwets met het treintje komen.

Heeft ook zijn charmes.. :P Alleen Utrecht is voor ons wel een aardige wereldreis. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Maestro N schreef:
Jaarbeurs is ook nieuw voor mij trouwens, hoe zit het met het geluid daar, beetje acceptabel?

Vorig jaar in de B-Front zaal echt snoeihard :P Alles trilde.


Haha ok prima dat klinkt iig veelbelovend, we zullen zien! :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten