Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? :$
Bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? :$

Nee.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? :$


Ja, ze zijn onverbiddelijk.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2012 19:35 
 

Onthafloorx schreef:
Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? :$


Ik ben op nog nooit om mijn id gevragen in mijn 17e levensjaar bij 18+ evenementen, gewoon doen ;).
Bericht Geplaatst op 20 okt 2012 21:41 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Onthafloorx schreef:
Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? :$


Ik ben op nog nooit om mijn id gevragen in mijn 17e levensjaar bij 18+ evenementen, gewoon doen ;).

Ik wel, en dat een week voor m'n 18e verjaardag en dat was ook bij thrillogy. Mocht niet binnen. Niet doen raad ik aan.
Bericht Geplaatst op 20 okt 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet het gewoon treffen. Ze controleren maar weinig man, dus ongeluk als ze jou er uit zouden pikken :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, ook maar een kaartje gekocht. Heel erg benieuwd naar Crypsis.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe het in de Jaarbeurs met kluisjes zit? Beetje makkelijk te bereiken? Wel zo handig als ik daar Crypsis album koop :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Iemand die weet hoe het in de Jaarbeurs met kluisjes zit? Beetje makkelijk te bereiken? Wel zo handig als ik daar Crypsis album koop :P

Vorig jaar kon je niet terug naar je kluisje...
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou wel echt zuur zijn. :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Parvuz schreef:
Iemand die weet hoe het in de Jaarbeurs met kluisjes zit? Beetje makkelijk te bereiken? Wel zo handig als ik daar Crypsis album koop :P

Vorig jaar kon je niet terug naar je kluisje...


Ja dat was echt belachelijk.. terwijl het bij Thunderdome daar wel gewoon mocht..
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als ik daar t album koop is er de kans dat ik de hele avond met die cd in mn klauwen loop haha. Of ik koop m aan het einde met de kans dat het kneiters druk is of de cd uitverkocht is. Beter kun je gewoon naar de kluisjes komen.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was wel klote inderdaad. Hele nacht met m'n Loudness poster rondgelopen :(
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dat was wel klote inderdaad. Hele nacht met m'n Loudness poster rondgelopen :(

:lol:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox
22.00 – 23.00 Activator
23.00 – 00.00 Isaac
00.00 – 01.00 Vamper
01.00 – 01.30 Zatox
01.30 – 02.30 vs Noisecontrollers
02.30 – 03.30 vs Brennan Heart
03.30 – 03.45 Zatox (live)
03.45 – 04.00 Wild Motherfuckers (live)
04.00 – 04.45 vs Tatanka
04.45 – 05.30 vs Ran-D
05.30 – 06.00 D-Block & S-te-Fan (live)
06.00 – 07.00 vs The R3belz
07.00 – 08.00 Thrillogy afsluiting
Host mc Villain

Crypsis
22.00 – 23.00 Balistic
23.00 – 00.00 Luna
00.00 – 00.30 Crypsis
00.30 – 01.30 vs Adaro
01.30 – 02.15 vs Zany
02.15 – 03.00 Minus is More (live)
03.00 – 04.00 vs B-Front
04.00 – 04.45 vs The Machine
04.45 – 05.15 Crypsis (live)
05.15 – 06.15 vs Radical Redemption
06.15 – 07.00 vs Titan
HOST MC Tha Watcher


Mad Dog
22.00 – 23.15 Nico & Tetta
23.15 – 00.30 The Stunned Guys
00.30 – 01.00 Mad Dog
01.00 – 02.00 vs Nosferatu
02.00 – 03.00 vs Anime
03.00 – 03.30 Traxtorm Gangstaz Allied (live)
03.30 – 04.30 vs Tommyknocker
04.30 – 05.15 vs Noize Suppressor
05.15 – 06.00 vs Tha Playah
06.00 – 07.00 vs Unexist
Host MC Jeff

Er is dit jaar een speciale Thrillogy smartphone applicatie ontwikkeld zodat jij voor, tijdens en na het evenement op de hoogte bent. De App is gratis en in de loop van deze week beschikbaar voor iPhones in de App Store en voor Android toestellen in de Google Play Store.

Als je de Decibel App al hebt zal deze automatisch worden ge-update naar de nieuwe Thrillogy 2012 App. In de loop van deze week zal de update plaatsvinden. Mocht dit echter niet automatisch verlopen dan is het advies om de Decibel 2012 App eerst te verwijderen en dan de Thrillogy 2012 App te downloaden en installeren.

https://partyflock.nl/news/23399:Thrill ... _info.html
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/thrillog ... matie.html
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke timetable! :drool:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crypsis
22.00 – 23.00 Balistic
23.00 – 00.00 Luna
00.00 – 00.30 Crypsis
00.30 – 01.30 vs Adaro
01.30 – 02.15 vs Zany
02.15 – 03.00 Minus is More (live)
03.00 – 04.00 vs B-Front
04.00 – 04.45 vs The Machine
04.45 – 05.15 Crypsis (live)
05.15 – 06.15 vs Radical Redemption
06.15 – 07.00 vs Titan
HOST MC Tha Watcher

Can't wait :bomb:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in!!!!!!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgorde is logisch, alleen jammer dat RR een uur krijgt en The Machine en Titan niet.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is zeker waar, maargoed op dat moment boeit me dat niet zo veel.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik zoveel zin had in een feest. Ofja, in een area kan ik beter zeggen :P
Timetable is inderdaad logisch maar had erger gekund. Alleen jammer dat de enige twee die ik wilde zien buiten Crypsis zaal om (R3belz / Unexist) beiden tegelijk met Titan zijn. Dus instant no-go :D
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, ik kan met een groep mee maar daar ken ik maar twee mensen van en verder ken ik echt nauwelijks mensen die erheen gaan. Ik heb wel 't idee dat ik echt een mega feest ga missen als ik niet ga en bovendien is het hier bijna om de hoek..
Twijfel twijfel.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een hele gave Timetable :) Kom die Crypsis zaal niet uit!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Echt een hele gave Timetable :) Kom die Crypsis zaal niet uit!

Dit dus.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten