Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen? 
Nee.wrote:Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen?
Nee.wrote:Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen?
Ja, ze zijn onverbiddelijk.wrote:Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen?
Ik ben op nog nooit om mijn id gevragen in mijn 17e levensjaar bij 18+ evenementen, gewoon doenwrote:Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen?
Ik wel, en dat een week voor m'n 18e verjaardag en dat was ook bij thrillogy. Mocht niet binnen. Niet doen raad ik aan.wrote:Ik ben op nog nooit om mijn id gevragen in mijn 17e levensjaar bij 18+ evenementen, gewoon doenwrote:Buhh twee weken voor m'n verjaardag, wat denken jullie zouden ze daar moeilijk over doen?.
Vorig jaar kon je niet terug naar je kluisje...wrote:Iemand die weet hoe het in de Jaarbeurs met kluisjes zit? Beetje makkelijk te bereiken? Wel zo handig als ik daar Crypsis album koop
Ja dat was echt belachelijk.. terwijl het bij Thunderdome daar wel gewoon mocht..wrote:Vorig jaar kon je niet terug naar je kluisje...wrote:Iemand die weet hoe het in de Jaarbeurs met kluisjes zit? Beetje makkelijk te bereiken? Wel zo handig als ik daar Crypsis album koop
wrote:Dat was wel klote inderdaad. Hele nacht met m'n Loudness poster rondgelopen