Haha ok prima dat klinkt iig veelbelovend, we zullen zien!wrote:Vorig jaar in de B-Front zaal echt snoeihardwrote:Jaarbeurs is ook nieuw voor mij trouwens, hoe zit het met het geluid daar, beetje acceptabel?Alles trilde.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Alles is voor jullie een wereldreiswrote:Ziet er heel erg naar uit dat wij nog eens ouderwets met het treintje komen.
Heeft ook zijn charmes..Alleen Utrecht is voor ons wel een aardige wereldreis.
Haha, misschien wel een feit.. Maar Utrecht is nog een niveautje hoger bovenop een feestje in R'dam of Brabant op het gebied van wereldreizen. 
wrote:Haha, misschien wel een feit.. Maar Utrecht is nog een niveautje hoger bovenop een feestje in R'dam of Brabant op het gebied van wereldreizen.

-
SHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Mar 2013
Is het aan te raden om oordoppen.in te doen??
Zou het niet doen, ziet er toch niet uit man...? Van die rare dingen in je oor. Vind het zelf erg sneu als ik mensen zie met oordoppen. Maken het feest een stuk onaangenamer...wrote:Is het aan te raden om oordoppen.in te doen??
Met andere woorden, gewoon indoen duswrote:Zou het niet doen, ziet er toch niet uit man...? Van die rare dingen in je oor. Vind het zelf erg sneu als ik mensen zie met oordoppen. Maken het feest een stuk onaangenamer...wrote:Is het aan te raden om oordoppen.in te doen??
wrote:Met andere woorden, gewoon indoen duswrote:Zou het niet doen, ziet er toch niet uit man...? Van die rare dingen in je oor. Vind het zelf erg sneu als ik mensen zie met oordoppen. Maken het feest een stuk onaangenamer...wrote:Is het aan te raden om oordoppen.in te doen??
Hahaha naar mannetje.wrote: Zou het niet doen, ziet er toch niet uit man...? Van die rare dingen in je oor. Vind het zelf erg sneu als ik mensen zie met oordoppen. Maken het feest een stuk onaangenamer...
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Iphone app is ondertussen ook uit voor de liefhebbers 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Aanwezig 
Na lang wikken en wegen, besloten om hier toch heen te gaan. De ultieme test voor mn knie
.
Relax dat je gaat man! Hoop dat ik je zie zaterdag.
kaartjes niet binnen, dus niet aanwezig. ik baal als een stekker
Kopen dan!wrote:kaartjes niet binnen, dus niet aanwezig. ik baal als een stekker
Trouwens, voor de geïnteresseerde:

Mad Dog stage dus waar vorig jaar het voedsel stond en Zatox waar vorig jaar de Hardcore was. Wel handig dat er nu ook een ingang aan de 'oost' kant is, is het tenminste niet iedereen die door de Crypsis zaal moet lopen
-
A
Crypsis op dezelfde locatie als vorig jaar dus. Kutje heet met dat lage plafon
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Shirt uit, waaier in je handen. Ultiem feest vierenwrote:Crypsis op dezelfde locatie als vorig jaar dus. Kutje heet met dat lage plafon
Vorig jaar met Headhunterz hadden ze denk ik verwacht dat het zou uitverkopen.. wat dus niet gebeurde.. nu gaat dat vooral niet gebeuren met Zatox.
-
A
Hele avond wapperenwrote:Shirt uit, waaier in je handen. Ultiem feest vierenwrote:Crypsis op dezelfde locatie als vorig jaar dus. Kutje heet met dat lage plafon
Dacht dat het meerdere verdiepingen had haha
Jammer als Crypsis in de zelfde zaal is als Bob vorig jaar.
Desalniettemin, nog 2 nachtjes!!!
Desalniettemin, nog 2 nachtjes!!!
Mijn timetable, ondanks dat dit voor 75% niet gaat lukken.
22:00 - 23:15: Nico & Tetta (Mad Dog)
23:15 - 00:00: The Stunned Guys (Mad Dog)
00:00 - 00:30: Crypsis
00:30 - 01:30: Adaro vs Crypsis
01:30 - 02:00: Nosferatu vs Mad Dog
02:15 - 03:00: Live: Minus is More (Crypsis)
03:00 - 03:30: Live: Traxtorm Gangstaz Allied (Mad Dog)
03:30 - 03:45: Live: Zatox
03:45 - 04:00: Live: Wild Motherfuckers (Zatox)
04:45 - 05:30: Ran-D vs Zatox
05:30 - 06:00: Tha Playah vs Mad Dog
06:00 - 07:00: Unexist vs Mad Dog
07:00 - 08:00: Zatox & Crypsis & Mad Dog
22:00 - 23:15: Nico & Tetta (Mad Dog)
23:15 - 00:00: The Stunned Guys (Mad Dog)
00:00 - 00:30: Crypsis
00:30 - 01:30: Adaro vs Crypsis
01:30 - 02:00: Nosferatu vs Mad Dog
02:15 - 03:00: Live: Minus is More (Crypsis)
03:00 - 03:30: Live: Traxtorm Gangstaz Allied (Mad Dog)
03:30 - 03:45: Live: Zatox
03:45 - 04:00: Live: Wild Motherfuckers (Zatox)
04:45 - 05:30: Ran-D vs Zatox
05:30 - 06:00: Tha Playah vs Mad Dog
06:00 - 07:00: Unexist vs Mad Dog
07:00 - 08:00: Zatox & Crypsis & Mad Dog