Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaartje gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een optie, best leuke lineup van crypsis stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig! :thumbsup: Kan echt niet wachten, line-up van crypsis is echt gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:08 
 
Hardtraxxer

aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!!! Dit word vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Aanwezig!!! Dit word vet


Denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het niet uitverkocht raak, koop ik volgende week m'n kaartje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het niet uitverkocht raak, koop ik volgende week m'n kaartje :)

Ik moet ook nog steeds m'n ticket halen... Hoe ga je er heen? Anders in voor een stations-meeting ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga met de trein, dus zou wel kunnen. Denk dat het grootste deel van hier wel met de trein gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Okee, naja het gaat er me om dat ik er alleen heen moet. Aangezien de Jaarbeurs nogal groot is, hoef ik niet in m'n eentje op zoek naar bekende :P Daarnaast moest ik jou toch nog een keer meeten. Dus zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik vind het goed. Weet nog niet of een maat mee gaat en anders ga ik ook alleen :P PM je tegen die tijd nog wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Haha ik vind het goed. Weet nog niet of een maat mee gaat en anders ga ik ook alleen :P PM je tegen die tijd nog wel haha

Is goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Zooo begin hier wel echt kneiter veel zin in te hebben :loving: . Na afloop lekker terug met het autootje, niet uren wachten en in zo'n zure trein zitten te vergaren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 03:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik maar voor de trein. Nog niet helemaal zeker, maar denk dat het met mijn tentamens wel haalbaar moet zijn met een avondje te missen om te leren vor de tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn tentames zijn pas in de week van 5 november :loving: geweldige planning haha
Hopen dat het geluid bij Crypsis een beetje meevalt, vond het vorig jaar bij B-Front niet zo heel denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedkoop ticket binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het niet uitverkocht raak, koop ik volgende week m'n kaartje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
denk dat ik toch maar kaartje ga halen :)

:thumbup:

Heb er echt dik zin in :D Waarschijnlijk de hele avond bij de Crypsis zaal te vinden met een enkel uitstapje naar Mad Dog :) Jammer dat Activator geen early draait in de Zatox zaal :P Zou het een stuk interessanter maken voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

knakerveel zin idd :D en gezellig mandy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxxer

Zo zin in kan als alles mee zit voor de eerste keer mij op maat gemaakte oordoppen testen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ticket aangeschaft :)


Nice :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gastenlijst plekkie, dus aanwezig :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten