Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow toch wel een dikke line up nog bij Crypsis, mssn toch nog overwegen om te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
wootum schreef:
Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.

Doe je station meeting ^^

Treinmeeting in de ht feestcoupe :P

Ik ga denk ik ook alleen dus stationmeeting is een goed plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was onzeker of ik er zou zijn, maar de kans is nu zeer groot dat ik toch aanwezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Was onzeker of ik er zou zijn, maar de kans is nu zeer groot dat ik toch aanwezig ben :D

:yay: Is weer even terug, Defqon laatste keer gesproken zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Defqon laatste keer gesproken zeker.

Heb sindsdien alleen Ground Zero meegepakt en volgende week, grotere kans, XXL. Dus zo vaak had ik je ook niet kunnen spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
wootum schreef:
Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.

Doe je station meeting ^^

Daar ben ik eigelijk wel voor in ja. XXlerator gaat hem niet meer worden, andere plannen. Maar wil hier toch eigelijk wel heel graag heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.b2s.nl/home/news/50813/thril ... GAj8hhLEy4
Staat bijvoorbeeld in dat Activator a la Subground style gaat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”

Ook wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Citaat:
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”

Ook wel interessant.

*gaap* :yawn:

Mad Dog zaal it is! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Citaat:
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”

Ook wel interessant.


Ja, erg fijn :) Hoop echt dat ik nog wat mensen uit de buurt kan roggelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Citaat:
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”

Ook wel interessant.


Balastic opende tijdens een TiLLT Records label night in de Zak, was echt gruwelijk vet toen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Ben hier toch bij, gelukkig gaan andere vrienden, dus eindelijk gezelschap. Raakt dit trouwens uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alleen vorig jaar de VIP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
http://www.b2s.nl/home/news/50813/thrillogy-2012-%E2%80%93-update#.UGAj8hhLEy4
Staat bijvoorbeeld in dat Activator a la Subground style gaat. :/

Niks mis mee! :thumbsup:

Maar ik begrijp dat niet iederren er op zit te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Niceeee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Begin toch een beetje te twijfelen om hier heen te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niek1991 schreef:
Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Niceeee :clap:


Dit is elk jaar al zo geweest hoor..? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Begin toch een beetje te twijfelen om hier heen te gaan ^^

Doe maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Thrillogy voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:24 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
niek1991 schreef:
Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Niceeee :clap:


Dit is elk jaar al zo geweest hoor..? :P


Is eerste x thrillogy voor mij dus verklaart het een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
niek1991 schreef:
Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Niceeee :clap:


Dit is elk jaar al zo geweest hoor..? :P


Dus, kan toch zijn dat het nu niet zo was ^^ alsof ze de wintertijd afstemmen op Thrillogy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin er echt zin in te krijgen!
Crypsis heeft ook een hele dikke line up neergezet + zijn nieuwe album (wat echt ontzettend dik gaat worden)

De hele avond/nacht aanwezig bij Crypsis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxxer

hele vervelende dit; plant een van je beste maten zijn verjaardagsfeest op dezelfde avond als Thrillogy en alsof het nog niet erg genoeg was moet je daarvoor nog naar je oma die een feest geeft.. Ben bang dat ik Thriloogy dit jaar dus toch zal missen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga je 's middags toch even langs bij die vriend van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Ben er bij! Op mijn 19de verjaardag dus dat word wel lekker denk ik haha


jij ook al haha! word lekker knallen :thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten