Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Thrillogy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Wow toch wel een dikke line up nog bij Crypsis, mssn toch nog overwegen om te gaan :)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
mikeee wrote:
wootum wrote:Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.
Doe je station meeting ^^
Treinmeeting in de ht feestcoupe :P

Ik ga denk ik ook alleen dus stationmeeting is een goed plan.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Was onzeker of ik er zou zijn, maar de kans is nu zeer groot dat ik toch aanwezig ben :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
patrickjeb wrote:Was onzeker of ik er zou zijn, maar de kans is nu zeer groot dat ik toch aanwezig ben :D
:yay: Is weer even terug, Defqon laatste keer gesproken zeker.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
mikeee wrote:Defqon laatste keer gesproken zeker.
Heb sindsdien alleen Ground Zero meegepakt en volgende week, grotere kans, XXL. Dus zo vaak had ik je ook niet kunnen spreken :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
mikeee wrote:
wootum wrote:Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.
Doe je station meeting ^^
Daar ben ik eigelijk wel voor in ja. XXlerator gaat hem niet meer worden, andere plannen. Maar wil hier toch eigelijk wel heel graag heen!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
http://www.b2s.nl/home/news/50813/thril ... GAj8hhLEy4
Staat bijvoorbeeld in dat Activator a la Subground style gaat. :/
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”
Ook wel interessant.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nando wrote:
”Crypsis heeft als eerste zijn collega’s van Minus is More uitgenodigd: “Naast die vrienden heb ik ook een aantal andere artiesten gevraagd met wie ik graag samenwerk. Balistic en Luna mogen de zaal klaarstomen met een lekkere Early-Hardstyle set. Daarna begint voor mij het echte werk waaronder Titan, The Machine en natuurlijk B-Front.”
Ook wel interessant.
*gaap* :yawn:

Mad Dog zaal it is! :yay:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nando wrote:
Ook wel interessant.
Ja, erg fijn :) Hoop echt dat ik nog wat mensen uit de buurt kan roggelen.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Nando wrote:
Ook wel interessant.
Balastic opende tijdens een TiLLT Records label night in de Zak, was echt gruwelijk vet toen :)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ben hier toch bij, gelukkig gaan andere vrienden, dus eindelijk gezelschap. Raakt dit trouwens uitverkocht?
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
alleen vorig jaar de VIP :)
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
JVDM wrote:http://www.b2s.nl/home/news/50813/thrillogy-2012-%E2%80%93-update#.UGAj8hhLEy4
Staat bijvoorbeeld in dat Activator a la Subground style gaat. :/
Niks mis mee! :thumbsup:

Maar ik begrijp dat niet iederren er op zit te wachten
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Niceeee :clap:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Begin toch een beetje te twijfelen om hier heen te gaan ^^
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
niek1991 wrote:Een uurtje langer
Tijdens de nacht van Thrillogy gaat de wintertijd in. Dit houdt in dat je een uur langer kunt feesten, want het spektakel gaat tot 8 uur in de morgen door. Dit laatste uur zullen de drie artiesten traditiegetrouw samen achter de tafels kruipen om te zorgen voor een onvergetelijke afsluiter!

Dit is elk jaar al zo geweest hoor..? :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jurheinen wrote:Begin toch een beetje te twijfelen om hier heen te gaan ^^
Doe maar :)
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Eerste keer Thrillogy voor mij.
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 16 days ago
pecola-tje wrote:

Is eerste x thrillogy voor mij dus verklaart het een beetje
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
pecola-tje wrote:

Dus, kan toch zijn dat het nu niet zo was ^^ alsof ze de wintertijd afstemmen op Thrillogy :lol:
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Begin er echt zin in te krijgen!
Crypsis heeft ook een hele dikke line up neergezet + zijn nieuwe album (wat echt ontzettend dik gaat worden)

De hele avond/nacht aanwezig bij Crypsis :worship:
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
hele vervelende dit; plant een van je beste maten zijn verjaardagsfeest op dezelfde avond als Thrillogy en alsof het nog niet erg genoeg was moet je daarvoor nog naar je oma die een feest geeft.. Ben bang dat ik Thriloogy dit jaar dus toch zal missen.. :(
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Dan ga je 's middags toch even langs bij die vriend van je.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
bobvdvalk wrote:Ben er bij! Op mijn 19de verjaardag dus dat word wel lekker denk ik haha
jij ook al haha! word lekker knallen :thumbup: