Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaart + busplaats betaald. Godver wat heb ik hier al zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas te horen gekregen dat ik helemaal niet kan die dag :( Kaartje is te koop voor €50,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er bij! Op mijn 19de verjaardag dus dat word wel lekker denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:22 
 
Hardtraxxer

Binnekort maar een kaartje aanschaffen.
Crypsis stage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht :thumbsup:

Heb hier zin an!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kan je nou meer met Vip? Alleen zo'n speciale lounge toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zal het volgende feestje wel gaan worden ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien aanwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Wat kan je nou meer met Vip? Alleen zo'n speciale lounge toch?

'Sneller' naar binnen, gratis locker. Vaak onzin dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort maar even kaartje regelen! :D Heb wel weer zin om The Machine live te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net kaartjes gekocht voor mij en Vikkerd :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

bobvdvalk schreef:
Ben er bij! Op mijn 19de verjaardag dus dat word wel lekker denk ik haha


ahaha ik ook word 22 die dag! dus word vet verjaardagsfeestje!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Net kaartjes gekocht voor mij en Vikkerd :bomb:

Euhj gade gij ook? Relaxt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Joykill schreef:
Net kaartjes gekocht voor mij en Vikkerd :bomb:

Euhj gade gij ook? Relaxt! :thumbsup:


Haha, ja wordt nice man :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben 28 Oktober Jarig dus ga er zeker heen! Lekker stampend mijn verjaardag vieren!!

Kijken of ik vrienden mee krijg, maar al zou ik alleen moeten, ik ga zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Net kaartjes gekocht voor mij en Vikkerd :bomb:


Heb je ook voor mij Rick :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor 90% zeker dat ik hier bij ben, binnen kort worden de kaartjes gehaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Moet deze laten schieten omdat al mijn vriendjes naar Ziggodome willen en dat verrek ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

denk dat ik hem wel even meepak :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook aanwezig waarschijnlijk :)

Crypsis vs The Machine :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

kaartje net binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Joykill schreef:
Net kaartjes gekocht voor mij en Vikkerd :bomb:


Heb je ook voor mij Rick :D ?


Haha, nee sorry man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen dus zeker aanwezig laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zelfde verhaal als XXlerator :P Alleen moeten er wel bekende gaan, of een meeting heel vroeg op de avond.

Doe je station meeting ^^
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten