Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aangezien ik nog steeds in love ben met de sound van Crypsis.. Moet ik hier gewoon bij zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te zuur dat ik hier niet bij kan zijn, maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Haha Oane met zijn treinmeetings. :lol:
Eerst met Daniël naar Rdam en dan met mij nog naar Delft en Den Haag.

Doettie handig hè? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan :P

Smexy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Haha Oane met zijn treinmeetings. :lol:
Eerst met Daniël naar Rdam en dan met mij nog naar Delft en Den Haag.

Treinmeeting?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rawbin schreef:
Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan :P

Smexy


I'm Smexy and you know it! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Olijfboompje schreef:
Rawbin schreef:
Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan :P

Smexy


I'm Smexy and you know it! :cool:

Tududu tudu tutututududu.
Chukkels schreef:
Treinmeeting?

Afbeelding

Vette picca mattie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Te zuur dat ik hier niet bij kan zijn, maarja..


Je gaat gewoon dushi want ik ben er namelijk ook bij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kepro schreef:
wie wilt er dan met mij? :$


Iedereen van hier :D


Als een vriendin niet mee wilt mogen jullie je aanbieden :P oja, kom voor de Crypsis zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje ook al 1,5 week geleden gehaald ofzo xd , ga wel voornamelijk voor Mad Dog, met misschien enkele uitstapjes naar Crypsis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
patrickjeb schreef:
Kepro schreef:
wie wilt er dan met mij? :$


Iedereen van hier :D


Als een vriendin niet mee wilt mogen jullie je aanbieden :P oja, kom voor de Crypsis zaal.


Nou kom maar op met de aanmeldingen xd :thumbsup: omgeving Amersfoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Kaartje ook al 1,5 week geleden gehaald ofzo xd , ga wel eigenlijk alleen voor Mad Dog

:thumbsup: :thumbsup: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben hier ook van plan heen te gaan, me zusje is het ook van plan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thrillogy is bij deze ook een zekerheidje geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In het boekje van Decibel staan Chain Reaction en Kold Konexion trouwens ook nog bij Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zitten in de MiM live-act he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja klopt, maar die MiM live act staat ook nog apart aangegeven vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kaarten zijn binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kepro schreef:
wie wilt er dan met mij? :$


Iedereen van hier :D


Niemand reageerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

raakte dit vorig jar uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
raakte dit vorig jar uitverkocht?

Volgens mij alleen VIP
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten