Aangezien ik nog steeds in love ben met de sound van Crypsis.. Moet ik hier gewoon bij zijn 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Te zuur dat ik hier niet bij kan zijn, maarja..
Doettie handig hè?wrote:Haha Oane met zijn treinmeetings.![]()
Eerst met Daniël naar Rdam en dan met mij nog naar Delft en Den Haag.
Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan 
Smexywrote:Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan
Treinmeeting?wrote:Haha Oane met zijn treinmeetings.![]()
Eerst met Daniël naar Rdam en dan met mij nog naar Delft en Den Haag.

I'm Smexy and you know it!wrote:Smexywrote:Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan
Tududu tudu tutututududu.wrote:I'm Smexy and you know it!wrote:Smexywrote:Grote kans dat ik ook ga, en ik moet ook vanaf R'dam, dus dan sluit ik eventueel aan
Vette picca mattie.wrote: Treinmeeting?
Je gaat gewoon dushi want ik ben er namelijk ook bijwrote:Te zuur dat ik hier niet bij kan zijn, maarja..
Als een vriendin niet mee wilt mogen jullie je aanbiedenwrote:Iedereen van hierwrote:wie wilt er dan met mij?
Kaartje ook al 1,5 week geleden gehaald ofzo
, ga wel voornamelijk voor Mad Dog, met misschien enkele uitstapjes naar Crypsis!
Nou kom maar op met de aanmeldingenwrote:Als een vriendin niet mee wilt mogen jullie je aanbiedenwrote:Iedereen van hierwrote:wie wilt er dan met mij?oja, kom voor de Crypsis zaal.
wrote:Kaartje ook al 1,5 week geleden gehaald ofzo, ga wel eigenlijk alleen voor Mad Dog
Ben hier ook van plan heen te gaan, me zusje is het ook van plan 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Thrillogy is bij deze ook een zekerheidje geworden 
In het boekje van Decibel staan Chain Reaction en Kold Konexion trouwens ook nog bij Crypsis.
Die zitten in de MiM live-act he 
Ja klopt, maar die MiM live act staat ook nog apart aangegeven vandaar.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kaarten zijn binnen 
Niemand reageerdwrote:Iedereen van hierwrote:wie wilt er dan met mij?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Volgens mij alleen VIPwrote:raakte dit vorig jar uitverkocht?