Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 03:03 
 
Hardtraxxer

Aaaah dit gaat echt een geweldige editie worden!!!! :love:
Daarbij heb ik ook nog is een meet & greet gewonnen met zatox, crypsis, mad dog :woot:
Word dikke gekte vooraan bij de raw!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Daarbij heb ik ook nog is een meet & greet gewonnen met zatox, crypsis, mad dog :woot:


Zeg asjeblieft dit tegen Zatox en Mad Dog:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:21 
 

Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Nou, de reden dat ik het zei is, dat ik bijvoorbeeld op WiSH, in de dungeon, alleen maar tracks hoorde die ik al zo vaak had gehoord.

>.<

Letterlijk iedere DJ draaide tracks die je nooit meer op feesten hoort. Natuurlijk zijn er aantal harde platen die je vaak hoort, maar die zul je vast en zeker bij Adaro of The R3belz hebben gehoord. En je kan onmogelijk beweren dat je dat op mainstages minder vaak hebt.

Haha bij Adaro hoorde ik juist een paar platen die ik nog niet had gehoord, hahaha
The Rebelz vond ik niet interessant dus was ik snel weg.
Maar verder heb je wel gelijk idd. Het feit dat ik die rawstyle gewoon niet interessant vind maakt het zo dat de rawstyle die ik hoor ik alsmaar weer hetzelfde vind.
Met mainstream hardstyle wordt idd ook veel hetzelfde gedraaid, maar daar erger ik me dan minder aan.
Dusja, smaken verschillen. Het was ook niet de beste uitspraak van mijn kant, haha.
Af en toe wordt ik dat gehaat van jullie gewoon zat en moet ik ff terughaten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Maar verder heb je wel gelijk idd. Het feit dat ik die rawstyle gewoon niet interessant vind maakt het zo dat de rawstyle die ik hoor ik alsmaar weer hetzelfde vind.

Dat heb ik echt met elk genre waarin ik me nooit echt heb verdiept. Hiphop klinkt voor mij óók allemaal hetzelfde, vind dat je moet oppassen met die mening aangezien je je niet echt een proper beeld kunt vormen. Dat je rawstyle niets vind kan ik best begrijpen overigens, dat is iets heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Haha bij Adaro hoorde ik juist een paar platen die ik nog niet had gehoord, hahaha
The Rebelz vond ik niet interessant dus was ik snel weg.
Maar verder heb je wel gelijk idd. Het feit dat ik die rawstyle gewoon niet interessant vind maakt het zo dat de rawstyle die ik hoor ik alsmaar weer hetzelfde vind.
Met mainstream hardstyle wordt idd ook veel hetzelfde gedraaid, maar daar erger ik me dan minder aan.
Dusja, smaken verschillen. Het was ook niet de beste uitspraak van mijn kant, haha.
Af en toe wordt ik dat gehaat van jullie gewoon zat en moet ik ff terughaten. :)

Dat je het op elkaar vind lijken is ook wat anders dan dat het hetzelfde IS. Maar dat je bij Adaro juist onbekende platen hoorde zegt eigenlijk al genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:26 
 

Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Haha bij Adaro hoorde ik juist een paar platen die ik nog niet had gehoord, hahaha
The Rebelz vond ik niet interessant dus was ik snel weg.
Maar verder heb je wel gelijk idd. Het feit dat ik die rawstyle gewoon niet interessant vind maakt het zo dat de rawstyle die ik hoor ik alsmaar weer hetzelfde vind.
Met mainstream hardstyle wordt idd ook veel hetzelfde gedraaid, maar daar erger ik me dan minder aan.
Dusja, smaken verschillen. Het was ook niet de beste uitspraak van mijn kant, haha.
Af en toe wordt ik dat gehaat van jullie gewoon zat en moet ik ff terughaten. :)

Dat je het op elkaar vind lijken is ook wat anders dan dat het hetzelfde IS. Maar dat je bij Adaro juist onbekende platen hoorde zegt eigenlijk al genoeg. :P

Onbekend is wat anders als nieuwe platen ;)
Maar ik doelde daarmee vooral (of eigenlijk alleen) op G4H - Bolivia :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Ticket in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Ticket in de pocket :D

Hier ook. Dat word de hele avond bij de mad dog area staan denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Ticket in de pocket :D

nog 2 dagen wachten op m'n salaris en dan zal ik hem ook hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

snel kaartje halen, crypsis ga ik niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al maar tickets gekocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik iemand mee kan krijgen ben ik er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele leuke line-up bij de Crypsis zaal. Weet alleen niet of dit hem gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dr bij voor Crypsis. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Dennis (Djenz) ga jij nog? In geval van, nee? :( wie wilt er dan met mij? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Torture fangirl. :D

Hahaha jajaja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
wie wilt er dan met mij? :$


Iedereen van hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal hier ook wel alleen heen moeten, maar kom vast genoeg bekenden tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar zeer geslaagd feestje. Was toen mijn eerste indoor.

Als ik dit jaar vrij krijg ben ik weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ik zal hier ook wel alleen heen moeten, maar kom vast genoeg bekenden tegen.

Hangt er vanaf hoe je reist. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Berenburg schreef:
Ik zal hier ook wel alleen heen moeten, maar kom vast genoeg bekenden tegen.

Hangt er vanaf hoe je reist. :P

Via rotterdam. Daar moet jij ook langs of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na zaterdag wil ik hier ook wel graag bij zijn! Crypsis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:52 
 

Parvuz schreef:
Ben dr bij voor Crypsis. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Olijfboompje schreef:
Berenburg schreef:
Ik zal hier ook wel alleen heen moeten, maar kom vast genoeg bekenden tegen.

Hangt er vanaf hoe je reist. :P

Via rotterdam. Daar moet jij ook langs of niet?

Dat is correct. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha Oane met zijn treinmeetings. :lol:
Eerst met Daniël naar Rdam en dan met mij nog naar Delft en Den Haag.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten