Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Nou, de reden dat ik het zei is, dat ik bijvoorbeeld op WiSH, in de dungeon, alleen maar tracks hoorde die ik al zo vaak had gehoord.
Letterlijk iedere DJ draaide tracks die je nooit meer op feesten hoort. Natuurlijk zijn er aantal harde platen die je vaak hoort, maar die zul je vast en zeker bij Adaro of The R3belz hebben gehoord. En je kan onmogelijk beweren dat je dat op mainstages minder vaak hebt.
Haha bij Adaro hoorde ik juist een paar platen die ik nog niet had gehoord, hahaha
The Rebelz vond ik niet interessant dus was ik snel weg.
Maar verder heb je wel gelijk idd. Het feit dat ik die rawstyle gewoon niet interessant vind maakt het zo dat de rawstyle die ik hoor ik alsmaar weer hetzelfde vind.
Met mainstream hardstyle wordt idd ook veel hetzelfde gedraaid, maar daar erger ik me dan minder aan.
Dusja, smaken verschillen. Het was ook niet de beste uitspraak van mijn kant, haha.
Af en toe wordt ik dat gehaat van jullie gewoon zat en moet ik ff terughaten.
