urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
Ik vind deze lineups wel echt jammer, zit weinig verassends tussen. Ik denk dat je op Thrillogy dan ook op weinig nieuws kan rekenen. Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.
Vergelijk eens wat sets van de dj's uit de Crypsis zaal eens met de setjes van Tomorrowland. Toch wel wat gevarieerder lijkt me

.
Tomorrowland is ook een alles behalve hardere-stijlen-only evenement, en daarmee niet te vergelijken met Thrillogy.
Daveytl schreef:
KSwoosh schreef:
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.
Zit meer variatie in dan de sets die jij zo leuk vindt van bijvoorbeeld Frontliner

Nou, de reden dat ik het zei is, dat ik bijvoorbeeld op WiSH, in de dungeon, alleen maar tracks hoorde die ik al zo vaak had gehoord.
Naar mijn mening zit er ook veel minder variatie in de tracks onderling, wat voor jullie natuurlijk een loze uitspraak is, omdat ik er niet goed genoeg naar luister.