Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Balistic nog nooit zien draaien, wat een line-up van Crypsis! Hier moet ik gewoon bij zijn :P

Nog vet dat MC Tha Watcher er bij staat, is een keer wat anders :D
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 02:17 
 
Hardtraxxer

Crypsis altijd genietn :thumbsup:
Zatox :corn:
Mad dog nie echt veel mee te maken hehe
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik vind deze lineups wel echt jammer, zit weinig verassends tussen.

Ik mag hopen dat dit niet over de Crypsis zaal gaat, want die durf ik zeker wel verrasssend te noemen.
Had Titan/ The Machine/ Balistic helemaal niet verwacht, en in mindere mate Zany & Adaro ook niet in die zaal.

KSwoosh schreef:
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Zit meer variatie in dan de sets die jij zo leuk vindt van bijvoorbeeld Frontliner ;)
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dit slaat echt nergens op. Ten eerste zie je The Machine bijna nooit evenals Balistic. B-Front, Zany, Titan en Adaro kunnen allemaal gevarieerd draaien (ook al is Adaro wel standaard), maar zo standaard 'raw style' is het dus niet.

Kans dat ik hier bij ben is wel veel groter nu. Super vet dat The Machine er staat en B-Front, Titan is natuurlijk altijd goed. En geen Chain Reaction. :thumbsup:

Geen Chain Reaction?

Jij komt hier niet meer binnen.. :mad:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik vind deze lineups wel echt jammer, zit weinig verassends tussen. Ik denk dat je op Thrillogy dan ook op weinig nieuws kan rekenen. Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Vergelijk eens wat sets van de dj's uit de Crypsis zaal eens met de setjes van Tomorrowland. Toch wel wat gevarieerder lijkt me ;).
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja Swooshie, begrijp je ook niet helemaal. Wat vind jij dan zo superspeciaal aan een setje van de NC bijvoorbeeld? Of van G4H?
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de line-up van Crypsis zou ik zoiezo al gaan maar twijfel toch nog een beetje vanwege de locatie.
laag water en smerige bende in de wc's en vond de stage bij b-front wat nu crypsis zal worden niet heel bijzonder

Even kijken dus nog!
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel grappig dat de mensen die zich de eckte noemen en geilen op de Crypsis line-up, janken over de locatie. Als ik een "bloedjegeile" line-up tegen zou komen, kan de locatie me echt verrekken, en zal die mij, extreme uitzondering daargelaten, echt niet tegen houden. Daarnaast had ik op de afgelopen Thunderdome in dezelfde locatie, er weinig problemen mee.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaarbeurs heeft 12 verschillende hallen die gebruikt kunnen worden is mij ooit verteld.
Dus best kans dat B2S de Crypsis-stage in een andere/betere hal zet.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begrijp wat je bedoelt Steffnov, maar een feest als Loudness in de Maassilo (in december) werd voor mij volkomen verziekt door de locatie en het geluid. Veels te veel mensen op te weinig plek, en in één van de twee zalen kregen ze het geluid gewoon niet op orde.

Daarnaast was het vorig jaar in de B-Front zaal net of je in een discotheek stond, het plafond was erg laag waardoor er naarmate de avond vorderde een benauwde sfeer ontstond.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een gezeik om niks xd

thrillogy heeft mijn interesse niet meer sinds ze van locatie zijn veranderd + de eerste paar keren was het leuk totdat steeds dezelfde namen weer 'uitgenodigt' werden.

had me leuker geweest dat als je bv op thrillogy gedraait heb dat je dan de volgende editie er niet mag draaien
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Als het met tentamens een beetje goed uit komt, dan sowieso aanwezig. Crypsis :D


haha same here!
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel opvallend dat het dit jaar alle 3 uit het "buitenland" komen.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Wel opvallend dat het dit jaar alle 3 uit het "buitenland" komen.

Crypsis is wel m'n lievelings-Pool.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:28 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
dennis schreef:
Wel opvallend dat het dit jaar alle 3 uit het "buitenland" komen.

Crypsis is wel m'n lievelings-Pool.


sowieso.

en eens met hier boven qua examens haha :P Same for Ziggo dome HHZ
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:46 
 

urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
Ik vind deze lineups wel echt jammer, zit weinig verassends tussen. Ik denk dat je op Thrillogy dan ook op weinig nieuws kan rekenen. Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Vergelijk eens wat sets van de dj's uit de Crypsis zaal eens met de setjes van Tomorrowland. Toch wel wat gevarieerder lijkt me ;).

Tomorrowland is ook een alles behalve hardere-stijlen-only evenement, en daarmee niet te vergelijken met Thrillogy.

Daveytl schreef:
KSwoosh schreef:
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Zit meer variatie in dan de sets die jij zo leuk vindt van bijvoorbeeld Frontliner ;)

Nou, de reden dat ik het zei is, dat ik bijvoorbeeld op WiSH, in de dungeon, alleen maar tracks hoorde die ik al zo vaak had gehoord.
Naar mijn mening zit er ook veel minder variatie in de tracks onderling, wat voor jullie natuurlijk een loze uitspraak is, omdat ik er niet goed genoeg naar luister.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:43 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Godverdomme dat is 2 dagen voor mijn 18e verjaardag.


Je komt voor 95% binnen! ik zeg doen, stampen we er weer op los haha
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:53 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een line-up! Zeer zeker aanwezig in Crypsis & Mad Dog zaal. Ook even klein kijkje bij Zatox uiteraard!
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grote kans op aanwezigheid. Crypsis line up is zeker vet! De rest maakt me weinig uit :$
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het toch wel met Kasper eens, ik vind ook meer diversiteit in de euforische hardstyle dan de rauwe. En dan heb ik het niet over sets, maar over het gehele plaatje. Voornamelijk het sounddesign in de euforische kant toont een groter spectrum dan die van de rauwe kant.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 11:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

In de buurt en ook wel een leuke line up, en één van de weinige echt grote feesten in Nederland waar ik nog niet geweest ben. Ik wil dus in principe wel gaan, maar het wordt een beetje moeilijk met m'n financiën denk ik, ben zo blut als het maar kan en Q-Base gaat voor als ik daar nog op tijd geld voor heb.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Normaal gesproken ook mijn verhaal, maar plots 600 euro in bezit :P. Toch ga ik denk ik voor Ziggodome, aangezien September al in het teken van rauwheid staat.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Dit slaat echt nergens op. Ten eerste zie je The Machine bijna nooit evenals Balistic. B-Front, Zany, Titan en Adaro kunnen allemaal gevarieerd draaien (ook al is Adaro wel standaard), maar zo standaard 'raw style' is het dus niet.

Kans dat ik hier bij ben is wel veel groter nu. Super vet dat The Machine er staat en B-Front, Titan is natuurlijk altijd goed. En geen Chain Reaction. :thumbsup:


Dit. Dit is allesbehalve een standaard-raw line-up. Dit is eerder een uitgelezen kans voor interessante collabs, niets standaards aan. En ook ik ben erg blij dat Chain Reaction in ieder geval geen eigen set krijgt, verschikkelijke bagger is dat zeg.

Plus, jij bent gewoon boos dat Barry een avondje niet geboekt is :P
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 19:10 
 

Nemesyz schreef:
Plus, jij bent gewoon boos dat Barry een avondje niet geboekt is :P

Ik ben hier ook niet te vinden hoor :P
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nou, de reden dat ik het zei is, dat ik bijvoorbeeld op WiSH, in de dungeon, alleen maar tracks hoorde die ik al zo vaak had gehoord.

>.<

Letterlijk iedere DJ draaide tracks die je nooit meer op feesten hoort. Natuurlijk zijn er aantal harde platen die je vaak hoort, maar die zul je vast en zeker bij Adaro of The R3belz hebben gehoord. En je kan onmogelijk beweren dat je dat op mainstages minder vaak hebt.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten