Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Haaaaahahaha JAAAAAA :D Ik ben aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:
Wel opvallend dat 'ie Chain Reaction niet heeft uigenodigd. Weet dat die wel in MiM live zit maar toch.. Luna zit er wel appart bij. Alhoewel ik het niet erg vind als hij plaats heeft gemaakt voor The Machine, Titan, Zany of B-Front :drool:.

Had liever Chain reaction gezien..
Vent draait als een baas.

Ipv Radical, Radical :sick:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Olijfboompje schreef:
Strep schreef:
Wel opvallend dat 'ie Chain Reaction niet heeft uigenodigd. Weet dat die wel in MiM live zit maar toch.. Luna zit er wel appart bij. Alhoewel ik het niet erg vind als hij plaats heeft gemaakt voor The Machine, Titan, Zany of B-Front :drool:.

Had liever Chain reaction gezien..
Vent draait als een baas.

Ipv Radical, Radical :sick:

Ja, dat ook liever gehad..

Chain Reaction gooit er vaak ook nog wat oudere platen op enzo..

Toevallig onlangs de CD van Emporium 2010 er weer eens in gedaan. Dat is zo'n onwijs vette CD! :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Positief verrast door de line up! Kans dat ik ga wordt nu wel groter :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:01 
 

M-arijn schreef:
Olijfboompje schreef:
Strep schreef:
Wel opvallend dat 'ie Chain Reaction niet heeft uigenodigd. Weet dat die wel in MiM live zit maar toch.. Luna zit er wel appart bij. Alhoewel ik het niet erg vind als hij plaats heeft gemaakt voor The Machine, Titan, Zany of B-Front :drool:.

Had liever Chain reaction gezien..
Vent draait als een baas.

Ipv Radical, Radical :sick:


Chain reaction staat er ook Marijn.

Minus is More Live
Groepsleden:
Chain Reaction,
Crypsis,
Kold Konexion
Luna
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict

Weet ik maar had liever geen Radical en Chain daarvoor in de plaats
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CRYPSIS! :worship:
Hele dikke goeie optie dit!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen twijfel als het aan de line up ligt..
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:12 
 

Crypsis Line Up
Afbeelding

Optie, even kijken naar de financiën
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat almighty zegt... even lief aan mijn portemonnee vragen, kans is met deze line up iig wel een stukje groter! Grootste deel Crypsis zaal, misschien even bij Zatox kijken, en af en toe langs bij Mad Dog... Prachtige line up :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette line-up, staat hoog op mijn verlanglijstje nu :) !
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:39 
 
Hardtraxxer

Woohaa, 100% aanwezig, wordt keihard knallen bij Crypsis !
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt kut dat ik met tentamens zit..
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis lineup valt me wel mee maar vind de locatie niet goed. Vorig jaar bij Bob vond ik alles een beetje tegenvallen, geluid, sfeer, temperatuur, wc's, etc. Gewoon naar Djax It Up dus :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Crypsis lineup valt me wel mee maar vind de locatie niet goed. Vorig jaar bij Bob vond ik alles een beetje tegenvallen, geluid, sfeer, temperatuur, wc's, etc

Dit en main zaal vind ik ook niet echt je van het met Zatox achter de knoppen. Al kan hij misschien wel leuke dingen pakken als hij terug pakt naar oudere platen.

Crypsis zaal zitten hele vette artiesten tussen en Crypsis zelf is ook wel vet, maar alleen voor een Crypsis zaal hoef ik eigenlijk niet zo nodig te gaan.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:51 
 

zo, ik denk dat er een aantal hardtraxxers spontaan klaarkomen op 27-10-2012..
die zaal van Crypsis is HELDIG!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde dat ik mezelf even kon opsplitsen in 2 personen.. Nu blijf ik rondjes rennen tussen Mad Dog en Crypsis.. Maar ik ga er zeker weten heen! :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik ga alleen voor de Crypsis area, andere twee zalen zijn niet echt boeiend.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis en Mad dog :drool:


Twijfel alleen of ik hier heen ga, of q present Headhunterz.. Lastig :cry:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis zaal :worship:

Hopelijk is het geluid en de plek van die zaal beter als vorig jaar, want iedereen die binnenkwam en naar de andere zaal ging, moest door het publiek heen. Maargoed, ga m'n best doen om aanwezig te zijn :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Q-dance kan de ziggodome in dr kont stoppen, wat een line-up zeg :drool: :drool: :drool:


helemaal dit.
Rot maar op met dat Ziggodome gebeuren :P Dit is zo gruwelijk! :drool: Sowieso aanwezig! Had zo erg gehoopt op Crypsis en hij heeft zijn eigen stage! :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:28 
 

Ik vind deze lineups wel echt jammer, zit weinig verassends tussen. Ik denk dat je op Thrillogy dan ook op weinig nieuws kan rekenen. Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.

Dit slaat echt nergens op. Ten eerste zie je The Machine bijna nooit evenals Balistic. B-Front, Zany, Titan en Adaro kunnen allemaal gevarieerd draaien (ook al is Adaro wel standaard), maar zo standaard 'raw style' is het dus niet.

Kans dat ik hier bij ben is wel veel groter nu. Super vet dat The Machine er staat en B-Front, Titan is natuurlijk altijd goed. En geen Chain Reaction. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dikke crypsis zaal. :thumbsup:
By zatox kan het ook wel vet worden, als die man al zijn tracks draait :drool:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het met tentamens een beetje goed uit komt, dan sowieso aanwezig. Crypsis :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten