KSwoosh schreef:
Sowieso de standaard raw style die je op alle feesten al voorbij hoort komen.
Dat vind ik ook zo jammer aan zulke artiesten, omdat er weinig goede raw style is wordt zo vaak hetzelfde gedraaid, echt jammer.
Dit slaat echt nergens op. Ten eerste zie je The Machine bijna nooit evenals Balistic. B-Front, Zany, Titan en Adaro kunnen allemaal gevarieerd draaien (ook al is Adaro wel standaard), maar zo standaard 'raw style' is het dus niet.
Kans dat ik hier bij ben is wel veel groter nu. Super vet dat The Machine er staat en B-Front, Titan is natuurlijk altijd goed. En geen Chain Reaction.
