Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jezus christus die Crypsis zaal :drool:

:love: :drool: :loving: (L)
Ik ben aanwezig!!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast door de line up! Kans dat ik ga wordt nu wel groter :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAA :D :D :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:40 
 

Crypsis een eigen area daar moet ik bij zijn :yay:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Torture fangirl. :D

Jijwz. :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Positief verrast door de line up! Kans dat ik ga wordt nu wel groter :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance kan de ziggodome in dr kont stoppen, wat een line-up zeg :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:42 
 

Headhunterz wordt dus niet uitgenodigd door Zatox :lol:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Positief verrast door de line up! Kans dat ik ga wordt nu wel groter :D
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Headhunterz wordt dus niet uitgenodigd door Zatox :lol:

Dat viel me ook wel op ja. Mooi. :thumbsup:

en tevens:

Citaat:
MC Tha Watcher

Yeeehheeessss
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog nooit zo blij geweest na een line up release.

GE-WEL-DIG. :D

Crypsis area wordt legendarisch. :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit die Crypsis zaal. Zatox is verre van boeiend en Mad Dog gaat nog wel.
Maar damn..
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig of aanwazig, dat weet ik nog niet.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:54 
 
Hardtraxx Addict

Die Crypsis zaal mag er zeker wezen damn! Mad Dog heeft ook een hele vette zaal en zatox is ook lang niet slecht! Kortom, hele dikke line up
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Minus is more!!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxxer

Pfff die crypsis zaal, zou hier toch wel graag bij willen zijn !
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Positief verrast door de opvulling van de zaal van Crypsis! Toch meer variatie dan ik verwacht had :)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Wel opvallend dat 'ie Chain Reaction niet heeft uigenodigd. Weet dat die wel in MiM live zit maar toch.. Luna zit er wel appart bij. Alhoewel ik het niet erg vind als hij plaats heeft gemaakt voor The Machine, Titan, Zany of B-Front :drool:.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een fucking vette trailer ook zeg, die synth van Strike past er perfect onder ook.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxx Addict

Dik dik die Crypsis zaal :worship: Begin die B2s lineups een stuk meer te waarderen dan Q-Dance :) ..
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier wil ik best wel heen ^^
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Activator


Toch niet als Subground he! :sick:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz in ziggo dome kan me denk wel gestolen worden :D :thumbsup: :thumbsup: Dikke line up

Minus is more :drool: :love: :woot:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Wel opvallend dat 'ie Chain Reaction niet heeft uigenodigd. Weet dat die wel in MiM live zit maar toch.. Luna zit er wel appart bij. Alhoewel ik het niet erg vind als hij plaats heeft gemaakt voor The Machine, Titan, Zany of B-Front :drool:.

Had liever Chain reaction gezien..
Vent draait als een baas.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten