Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Begin hier toch wel aardig zin in te krijgen. Hoop dat dit OmA kan evenaren. En heeft er misschien iemand een idee/gehoord wat ze hier schenken? En of ze met munten gaan werken? Zag al wel foto’s dat de kluisjes net zoals GelreDome zijn, buiten. Dus hou er rekening mee dat er niet constant heen en weer gelopen kan worden.


Kijk er ook echt enorm naar uit :loving:

Is gewoon een kale hall als verhuur dus AOD kan zelf bepalen wat ze doen en schenken dus ik vermoed het zelfde als supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 23:25 
 
Hardtraxxer

Heb er ook echt zin in! Benieuwd naar de locatie en het geluid daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook gewoon zin an hoor, en

TBA+ schreef:
Benieuwd naar de locatie en het geluid daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Dus hou er rekening mee dat er niet constant heen en weer gelopen kan worden.


Las net op RSU dat dat wel kan


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :love: .
Avondje dat radicaliseren wel is toegestaan :clap: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vortraxx schreef:
Zin in :love: .
Avondje dat radicaliseren wel is toegestaan :clap: xd

Een droomavond voor de AIVD, alle radicalen op 1 punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met de Goor-Deep'n Snoei Combinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel zin in nu, ondanks ik het nieuwe album bagger vind.. tot vnv :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt het dat je gratis kan parkeren op de Kinepolis parking ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Poah wat was het warm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 10:35 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Poah wat was het warm...


Ik stond de hele nacht met een vest en ik had het totaal niet warm, misschien 100 verschillende mensen vroegen of ik het warm had en of ik gek was geworden :lol:

OT: Geweldig feest, beste waar ik tot nu toe naar toe ben geweest. Geluid stond volgens mij wel iets harder dan normaal? Radicals liveset was het beste. Hij had het hele koor meegenomen en die speelde dat orkest stukje live. Vet ook hoe hij uit de lucht kwam via die touwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pandemonium schreef:
RTM93 schreef:
Poah wat was het warm...


Ik stond de hele nacht met een vest en ik had het totaal niet warm, misschien 100 verschillende mensen vroegen of ik het warm had en of ik gek was geworden :lol:

OT: Geweldig feest, beste waar ik tot nu toe naar toe ben geweest. Geluid stond volgens mij wel iets harder dan normaal? Radicals liveset was het beste. Hij had het hele koor meegenomen en die speelde dat orkest stukje live. Vet ook hoe hij uit de lucht kwam via die touwen.

Zo gek vind ik die vraag ook niet.. Ik denk oprecht dat ik nog niet eerder een indoor heb meegemaakt waar het zo warm was. En ik heb sauna euhhh superbash meegemaakt. :lol: ik zweette meer dan dat ik kon drinken per minuut.

Klein verslag + beoordeling komt later wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze locatie is goed bevallen :thumbsup:

Kaartcontrole, fouilleren, kluisjes en munten halen ging allemaal heel vlot, dus we konden al snel naar voren een plekje uit te zoeken. Het voelde totaal niet aan als een uitverkocht feest, ik heb eigenlijk altijd wel genoeg ruimte gehad. Alleen bij de deuren van de zaal zelf stond de eerste helft van de avond de security 12 man sterk een soort eenrichtingsverkeer af te dwingen. Geluid was ook echt top, zelfs een boutplaat als only bass kwam toch nog redelijk goed uit de verf op dat geluidssysteem.

Enige minputen waren dat het echt bloedheet was binnen, en dat bij ons niemand bereik had in de zaal toen het eenmaal wat drukker begon te worden. Appen lukte niet meer, en zelfs sms-berichten kwamen vaak pas veel later door. Bij bijv. het eet-gedeelte had ik dan weer nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In tijden niet zo'n vet feest meegemaakt. Dat geluid daar :drool: Was goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:25 
 
Hardtraxx Addict


Wat een baas :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:

Wat een baas :loving:


Ik snap opeens waarom die christenen een beetje vreemd tegen de hardstyle aankijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de zelfverheerlijking wel erg cringy hier xd. Staat ie daar als een God op die paal. De nazi-vergelijking van het NRC is hier nog lichtelijk toepasselijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cho, die zelfverheerlijking vind ik bij hem altijd zo over the top. Maar godver, ik had echt kippenvel bij het zien van dat filmpje. Hoe vet moet dit voor Radical wel niet zijn. 12000 man die voor jou komen, een heel orkest dat mee in je show zit. Heeft hij toch maar mooi voor elkaar gekregen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zelfverheerlijking draagt wel in grote mate bij aan z’n populariteit volgens mij. Maar dat komt ook wel door de combinatie met de grootsheid van z’n muziek. Zorgt echt voor een sterk image

Verder wel tof voor hem idd! Hij toont hiermee ook maar weer eens z’n muzikaliteit aan

Snap trouwens echt het nut van zo’n dirigent niet :lol:. Je ziet altijd al die mensen van het koor naar hun instrument kijken ipv de dirigent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Ik vind het juist enorm vet hoe hij dit allemaal doet. Elke keer weer hoe hij zijn alter ego geniaal neerzet in zijn tracks/shows. Vind het ook onzin dat velen het constant zelfverheerlijking noemen aangezien ik niet geloof dat Radical bij het denken aan Radical bij wijze van spontaan begint te kwijlen. Het is allemaal gewoon geniaal bedacht en aangepakt imo.


Kon het niet beter gezegt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Die zelfverheerlijking draagt wel in grote mate bij aan z’n populariteit volgens mij. Maar dat komt ook wel door de combinatie met de grootsheid van z’n muziek. Zorgt echt voor een sterk image

Verder wel tof voor hem idd! Hij toont hiermee ook maar weer eens z’n muzikaliteit aan

Snap trouwens echt het nut van zo’n dirigent niet :lol:. Je ziet altijd al die mensen van het koor naar hun instrument kijken ipv de dirigent.


Ik heb het niet zo met zelfverheerlijking. Maar inderdaad, alles klopt wel aan het "product" Radical Redemption.

En over die dirigent, ik snapte dat ook nooit, maar die heeft echt wel nut. Heb ooit een programma gezien van een gewone kerel die de taak van dirigent moest leren op een maand. Alles wat hij mis deed, deed het orkest ook verkeerd. Was grappig om te zien :). Ze zijn dus wel nuttig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

En de dirigent doet ook veel rond de optredens heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik snap opeens waarom die christenen een beetje vreemd tegen de hardstyle aankijken xd

Het wordt pas echt gevaarlijk als je denkt een monopolie op dit soort taferelen denkt te hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Snap trouwens echt het nut van zo’n dirigent niet :lol:. Je ziet altijd al die mensen van het koor naar hun instrument kijken ipv de dirigent.


De dirigent zorgt ervoor dat iedereen gelijk speelt, op hetzelfde tempo etc. Als muzikant in zo'n orkest zie en hoor je niet al je andere collega's spelen. Alle muzikanten zien wel de dirigent, dus kan de dirigent iedereen de juiste kant op sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind het juist enorm vet hoe hij dit allemaal doet. Elke keer weer hoe hij zijn alter ego geniaal neerzet in zijn tracks/shows. Vind het ook onzin dat velen het constant zelfverheerlijking noemen aangezien ik niet geloof dat Radical bij het denken aan Radical bij wijze van spontaan begint te kwijlen. Het is allemaal gewoon geniaal bedacht en aangepakt imo.


Eens, dit is echt ziek om te zien.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten