Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind line up nog wel boven verwachting
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een verassing :yay: Hoe halen ze het in hun hoofd om met zo'n gewaagde line up aan te komen!
De variatie en originaliteit spat er weer vanaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:58 
 
Hardtraxx Elite

I smell carcasm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik Radical was zou ik me schamen. Toon een beetje creativiteit ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mensen hier nog heen willen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dat mensen hier nog heen willen :$


Dat zeg je nou. Maar dat is zo.

Die positieve reacties ook op de Fb post van Hardnews. Bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is toch het feest van Radical, dan is het toch normaal dat hij mensen uitnodigt waar hij collaps mee doet of dicht bij hem staan?

Ik vindt de line-up heel vet en Regain en N-vitral zijn leuke verrassingen.


Ben wel heel benieuwd wat voor namen jullie dan verwachten hadden of graag gezien hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het punt is meer dat dit het derde jaar is en er voor de derde keer een soortgelijke line-up is. Natuurlijk is dat logisch. Als er een XQ Freqz komt krijg je ook een B-Front, Ran-D, Adaro en Roughstate setje. Maar dat betekent voor mij niet dat het 'normaal' is. Vind het gewoon jammer, want ik zou opzich wel naar dit feest willen door de hype en locatie. Maar een Luna, AoR, Crypsis, Denekamps Gespuis en MM zit ik gewoon totaal niet op te wachten.

Luna, Regain, Act of Rage, Denekamps Gespuis, Digital Punk, Crypsis en Minus Militia stonden er in 2015 ook al. Warface, D-Sturb (en wederom MM, Luna, AoR, Crypsis) stonden er in 2016. Dat maakt dat alleen E-Force, High Voltage en N-Vitral 'nieuw' zijn op deze line-up. Niet echt vernieuwend dus haha.

Wat betreft je vraag; ik had niet echt een andere line-up verwacht. Dit is PRECIES de line-up (op Keltek na) dieik op pagina 3 in dit topic voorspelde haha. Dat zegt een hoop. Ik zou het vet vinden als Radical vs B-Front, Phuture Noize en een MYST had gestaan. Dat zou vernieuwend zijn op dit event. Maar dat is totaal onrealistisch, want hij heeft totaal geen affiniteit met hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is


Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STVK schreef:
ik zou opzich wel naar dit feest willen door de hype en locatie. Maar een Luna, AoR, Crypsis, Denekamps Gespuis en MM zit ik gewoon totaal niet op te wachten.


Dit! Maar goed je kon weten dat dit ongeveer de line-up ging worden :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Wat betreft je vraag; ik had niet echt een andere line-up verwacht. Dit is PRECIES de line-up (op Keltek na) dieik op pagina 3 in dit topic voorspelde haha. Dat zegt een hoop. Ik zou het vet vinden als Radical vs B-Front, Phuture Noize en een MYST had gestaan. Dat zou vernieuwend zijn op dit event. Maar dat is totaal onrealistisch, want hij heeft totaal geen affiniteit met hun.


B-front radical zou echt geniaal zijn ja, maar volgens mij gaat die collab nooit komen. :/

Daarin tegen ben ik juist blij dat Phuture noize en myst er niet staan die heb ik afgelopen maanden al op elk feest gezien. Welgeteld 6 keer phuture live gezien in afgelopen 2 maanden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Addict

Stinson schreef:
Daarin tegen ben ik juist blij dat Phuture noize en myst er niet staan die heb ik afgelopen maanden al op elk feest gezien. Welgeteld 6 keer phuture live gezien in afgelopen 2 maanden xd

Dan doe mij toch maar voor de 7e keer Phuture Noize dan Crypsis/ AoR/ E-Force haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:29 
 
Hardtraxx Elite

Deze line-up :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:57 
 
Hardtraxxer

Deze line-up kon iedereen bedenken idd, maar het is tegelijkertijd ook vrij logisch dat RR zn vriendjes heeft uitgenodigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar

Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
IPlayOnADesktop schreef:
Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar

Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he... :x

oh ja sorry vergeten dat ie er vorig jaar stond :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 08:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik zou het vet vinden als Radical vs B-Front, Phuture Noize en een MYST had gestaan. Dat zou vernieuwend zijn op dit event. Maar dat is totaal onrealistisch, want hij heeft totaal geen affiniteit met hun.


Zou hij die überhaupt neer mogen zetten van Most Wanted?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
IPlayOnADesktop schreef:
Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar

Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he... :x

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RoyAPO schreef:
Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is


Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?

Inderdaad, wat is die allemaal aan het doen tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen al voor het mixwerk zou ik setjes van Crypsis bezoeken :x Draait ook genoeg onverwachte platen over het algemeen. Eigen platen van het vorige album wordt ik niet heel erg vrolijk van, maar zit vgm ook wel weer wat nieuw spul aan te komen (laatst artworkje voor een nieuwe track gepost dacht ik??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Deze line-up :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Onthafloorx schreef:
Deze line-up :cry:


Wat had je dan verwacht voor dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sonnebloem schreef:
RoyAPO schreef:
Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is


Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?

Inderdaad, wat is die allemaal aan het doen tegenwoordig?


Samen met chain reaction het vlaggenzwaaien oefenen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten