Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vraagje: RR geeft een feest voor zijn nieuwe album en als beste set van de avond wordt genoemd een set van een oud album :huh: ? Was de tribute set van een oud album echt zoveel beter als zijn nieuwe albumplaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:09 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Vraagje: RR geeft een feest voor zijn nieuwe album en als beste set van de avond wordt genoemd een oud album :huh: ?


Hij deed ook een The Spell Of Sin set. Die tracks klonken echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vraagje: RR geeft een feest voor zijn nieuwe album en als beste set van de avond wordt genoemd een set van een oud album :huh: ? Was de tribute set van een oud album echt zoveel beter als zijn nieuwe albumplaten?


Nieuw Album betekend niet direct dat het een beter album is, spell of sin is gewoon een beter album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vraagje: RR geeft een feest voor zijn nieuwe album en als beste set van de avond wordt genoemd een set van een oud album :huh: ? Was de tribute set van een oud album echt zoveel beter als zijn nieuwe albumplaten?

Vond ik eigenlijk bij de vorige editie ook. Die Annihilate set was vooral dik, omdat hij op een gegeven moment volledig stopt met die platen te draaien. Als kers op de taart ook nog B1 toen. Daarnaast heb ik zelf vaak bij Radical dat platen me echt ff moeten overtuigen, vooral thuis is het me allemaal iets te veel gehengst en te weinig gevoel. Live komt 't een stuk beter over, maar daar heb je een paar keer voor nodig.

Op zich hetzelfde als met de Tijdmachine feesten. Daar werd je ook als held onthaald als je in principe gewoon deed wat je 4 jaar ervoor aan het doen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vraagje: RR geeft een feest voor zijn nieuwe album en als beste set van de avond wordt genoemd een set van een oud album :huh: ? Was de tribute set van een oud album echt zoveel beter als zijn nieuwe albumplaten?

Ik beoordeel dat voor mijzelf in ieder geval op trackkeuze en gevoel wat ik bij de set krijg. Over de hele set gezien. Hoewel zijn nieuwe platen wel bijna allemaal vet zijn heb ik tot nu toe natuurlijk veel meer binding met de tracks van vroeger die mij dan weer aan andere vette momenten doen herinneren. Ik denk dat dit ook voor meerdere mensen geldt die al een stuk langer fan zijn van Radical Redemption. Nostalgie he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:04 
 
Hardtraxxer

Echt een geweldig feest gehad! Locatie was erg goed. Belangrijkste was de ruimte die er was ondanks dat het uitverkocht was.
Enige minpunten was het bereik en de hitte, ik had er echt goed last van. Kan natuurlijk te maken hebben met het flink losgaan, maar toch...

Een keer ook vanaf het begin van het feest binnen. Opening van Luna was al genieten, met enkele oude E-force plaatjes erin. Ohja; Regain - Xorcism :woot:
De opbouw vond ik wel minder. Minus Militia was echt veel harder ten opzichte van D-Sturb / E-force, die ondanks dat wel een hele fijne set neerzette.
De opening van Radical was ook echt genieten. Kippenvel to the max. America die door de hele zaal meegezongen wordt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Ik verbaas me altijd over mensen die zich druk maken dat andere mensen dingen staan te filmen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Exterkate schreef:
Ik verbaas me altijd over mensen die zich druk maken dat andere mensen dingen staan te filmen op een feest


Omdat ze onwijs in de weg staan waardoor ik niks zie aangezien ze met hun armen ervoor zitten, daarom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op zo'n fissa alleen maar bezig was met wat anderen doen zou ik altijd een kutfeest hebben, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rond een uur of 12 binnen. Naast me werd ineens iets neergezet waar een dirigent op ging staan. Tof gedaan, zo met dat orkest op het podium. Muzikaal gezien wist je wat je kon verwachten. Gewoon prima setjes waar je je goed op kunt vermaken. Spell Of Sin set was wel ff genieten natuurlijk :cool: Locatie is mij goed bevallen. Geluid was ook dik in orde. Wat mij trouwens opviel was de grote hoeveelheid Turken/Marokkanen? Normaal toch een zeldzaamheid op deze feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Als ik op zo'n fissa alleen maar bezig was met wat anderen doen zou ik altijd een kutfeest hebben, denk ik.

Ik vergeet zelf vaak dat er anderen op een feest zijn. Heerlijke ervaring vind ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 19:02 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Als ik op zo'n fissa alleen maar bezig was met wat anderen doen zou ik altijd een kutfeest hebben, denk ik.

Ik vergeet zelf vaak dat er anderen op een feest zijn. Heerlijke ervaring vind ik dat.

:worship: Zo moet het ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Rond een uur of 12 binnen. Naast me werd ineens iets neergezet waar een dirigent op ging staan. Tof gedaan, zo met dat orkest op het podium. Muzikaal gezien wist je wat je kon verwachten. Gewoon prima setjes waar je je goed op kunt vermaken. Spell Of Sin set was wel ff genieten natuurlijk :cool: Locatie is mij goed bevallen. Geluid was ook dik in orde. Wat mij trouwens opviel was de grote hoeveelheid Turken/Marokkanen? Normaal toch een zeldzaamheid op deze feesten xd


Het waren radicale Turken/Marokkanen natuurlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een goede ontwikkeling :D. Beetje integratie in een deel van de Nederlandse cultuur kan geen kwaad. Ik heb ook een vriend die normaal van hip hop enzo houdt en die ging in februari naar een hardstyle feest en vond het helemaal te gek. Vooral omdat dat de sfeer beter was en dat de mensen vele malen aardiger waren dan op een hip hop feest. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen als ik de verhalen moet geloven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was toch wel een van de dikste indoorfeestjes waar ik geweest ben! Heel erg genoten:

+++ Opkomst Radical zelf met het orkest, de dirigent, het vuurwerk. Zo vet!
++ Ruimte voor iedereen! :)
++ Geluid!!
++ De algehele sfeer in de zaal
+ Digital Punk :loving:

-- Geen bereik in de zaal. Toch klote als je effe gaat pissen en je je maten kwijt raakt.. Maar daardoor wel een leuke Oostenrijkse dame leren kennen!
-- Warm!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vind het een goede ontwikkeling :D. Beetje integratie in een deel van de Nederlandse cultuur kan geen kwaad. Ik heb ook een vriend die normaal van hip hop enzo houdt en die ging in februari naar een hardstyle feest en vond het helemaal te gek. Vooral omdat dat de sfeer beter was en dat de mensen vele malen aardiger waren dan op een hip hop feest. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen als ik de verhalen moet geloven xd

Ik ga ook naar beide en de sfeer op de hiphop feesten waar ik ben geweest was gewoon goed. Ook gewoon gelachen met onbekende terwijl er veel bier over ze heen ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal wel per feest heel erg verschillen denk ik. Geloof ook niet dat er op elk feest een mindere sfeer is. Ligt er maar net aan hoeveel uitschot er komt of binnen wordt gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle publiek is natuurlijk de créme de la créme van de maatschappij :lol:

uitschot heb je overal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar even verslagje.

Fouilleren, kluisje en munten halen ging lekker vlot, en stonden al snel met een bier in de handen in zaal. Beetje de boel verkend, en bij High Voltage plekje gezocht. Samen met Regain en Crypsis zette zij al lekker setjes neer en zat de stemming er bij ons goed in. Radical Live een uur lang was genieten, kon me zelfs niet ergeren aan platen als Kill Me en Brutal 5. Erg dikke sfeer hing er tijdens dit uur. Iedereen wilde hierna de zaal uit via de achterste ingang, kudde gedrag. Naar voren gelopen en die uitgang gepakt, want het stond er echt muur vast. Punk die dacht volgens mij dat die als Public Enemies Live stond of zo? OG Sinners in zo beetje elke track :huh:. Minus was wel grappig, je moet t alleen niet te vaak zien, maar op dit soort avonden kan ik het wel waarderen. SoS set was ook heerlijk, alleen had toch wel wat meer sfeer verwacht hier, ook kon ik merken dat er in het midden erg veel lege plekken waren al. Warface ook weer met een prima set, Day One en Stan Remix :loving:. Hardcore kan ik nooit echt veel mee, dus even staan toekijken en daarna even gaan zitten. Denekamps Gespuis vanuit achter in de zaal meegenomen en iets voor t einde de uitgang opgezocht om de drukte voor te zijn.

Wat betreft de locatie, fijne locatie. Gratis parkeren, goed/hard geluid (soms wat te veel bass, en het leek soms erg te schommelen qua volume), wc's lekker makkelijk bereikbaar, alleen misschien een paar in de hal was niet overbodig geweest. Nu moest je perse de zaal in. De warmte was in het begin wel even wennen, maar na High Voltage had ik t al niet meer door, dit blijf je toch wel houden bij de meeste indoors. Toch zie ik dit soort feesten liever in de HmH, daar hangt toch altijd een betere sfeer. Vraag me dan wel af, zal Supremacy in de Brabanthallen blijven, of verhuizen naar Breepark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hardstyle publiek is natuurlijk de créme de la créme van de maatschappij :lol:

uitschot heb je overal

Nee natuurlijk niet haha. Maar ik hou me ff in voordat er teveel off topic wordt gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind het een goede ontwikkeling :D. Beetje integratie in een deel van de Nederlandse cultuur kan geen kwaad.


Wat is dit nu weer :lol:

Nou je ziet toch geen bijna geen Marokkanen en Turken op feesten. Het merendeel, ook op andere dance feesten, is gewoon autochtoon. Ik kan dat juist waarderen als mensen met een andere cultuurachtergrond, even een kijkje komen nemen bij iets typisch Nederlands als hardstyle/hardcore. Normaal lopen ze allemaal rond op hip hop en R&B feesten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

@ bovenstaand, (halve) turk meldt zich :D

Maar ben niet echt een raar verschijnsel op hardstyle feesten omdat het enige turkse aan mij dan ook m'n kopf is. Heb wel eens vragen gehad, maar na 30s toch steeds 'jij bent gewoon volledig Nederlands man' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar ook niet zo gewend aan Aziaten op feesten...Mensen denken blijkbaar dat er maar een handvol indo's naar feesten gaan en ik er daar dus 1 van ben :lol: Krijg elk feest wel te horen dat ik op iemand lijk of iemand heb gesproken op een ander feest. Meid op tinder die een keer enthousiast vroeg hey was jij gisteren bij(volgens mij was het) e-force album release party.

Hoogtepunt rebirth dit jaar. Werd aangesproken door een guy die vroeg of ik de guy was waarmee hij lang had gepraat op matrixx at the park in juli 2016. Was ik dus echt dus vond het knap dat hij me herkende ( veel afgevallen, andere bril, ander kapsel etc.) of hij moet het vaker hebben gevraagd op feesten... Shout out naar Henry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Ik vind het een goede ontwikkeling :D. Beetje integratie in een deel van de Nederlandse cultuur kan geen kwaad.


Kun je ook schuren op Hardstyle muziek denk je Roy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind het een goede ontwikkeling :D. Beetje integratie in een deel van de Nederlandse cultuur kan geen kwaad.


Kun je ook schuren op Hardstyle muziek denk je Roy?

Ja kom maar :whistle:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten