Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:51 
 
Hardtraxxer

Wat een avond! De locatie is mij echt heel goed bevallen. Heb in de Afgelopen 10 jaar vele locaties bezocht maar deze behoort tot een van de betere. Geluid was echt goed in orde. Daarnaast was overal genoeg ruimte. Niet zoals de ziggodome dat altijd te druk is. Hoop echt dat andere een voorbeeld hieraan nemen. Zo fijn om relatief gemakkelijk maar de wc/de bar te lopen. Scheelt een hoopt frustratie. Enige nadeel was inderdaad de warmte. Mobiel bereik ben ik niet mee bezig. Alle setjes waren prima Spell of sin was hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks cringey's aan, hardstyle is groots, hardstyle is overdreven. Dit is echt kippenvel werk. Echt respect wat die man allemaal bereikt!

Die close up als hij op dat ding staat, moet je nog je best doen om niet paniekerig te kijken, is gvd nog hoog ook gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niks cringey's aan


Daar mogen meningen gewoon over variëren toch? :P smaken verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEE DAT BEPAAL IK

Nee oke je hebt gelijk sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daar zijn lijkt me verschrikkelik met de hele kickroll natie bij elkaar, maar die show :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:23 
 
Hardtraxxer

orkest was overigens niet live aan het spelen aan de video te zien. nergens microfoons te bekennen op de blaasinstrumenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij die hele Militanten poppenkast zal je mij niet vinden, maar dit is wel sick in elkaar gezet. Doet ie toch weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het ook niet zo op die zelfverheerlijking van Radical Redemption of iemand als Headhunterz. Maar aan de andere kant kan ik me er ook wel in vinden. Ze zijn in hun eigen niche toch wel echt de grootsten en hebben keihard moeten werken voor hun succes. Dus ik heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt super vermaakt hier. Het duurde even voordat het publiek lekker los ging, maar toen zat de gang er lekker in. Persoon vond ik het heerlijk dat je bereik bagger was, zit iedereen toch minder te klooien met de mobiel. Gewoon lekker realtime genieten en niet kijken via een schermpje. Warmte nooit heel veel last van. Prima locatie en super geluid!

Deze nacht was misschien wel mooier dan Thunderdome vorige week, alhoewel het niet helemaal te vergelijken is.

Ohja, het hoogtepunt, the spell of sin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niks cringey's aan, hardstyle is groots, hardstyle is overdreven. Dit is echt kippenvel werk. Echt respect wat die man allemaal bereikt!

Die close up als hij op dat ding staat, moet je nog je best doen om niet paniekerig te kijken, is gvd nog hoog ook gek :lol:

Eens! Wat gaaf dit :loving: weet nog dat ie vorig jaar in een interview bij Showniews (ging toen over z'n show in de HMH) vertelde dat ie hoogtevrees had (toen kwam ie vanuit het dak naar beneden). En dan op zo'n hoge paal staan, wel gezekerd maar dan nog, brrr.. respect dat ie dat dan gedaan heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nou we hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat niemand het heeft opgenomen...
Stel je voor dat er straks geen beelden van zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft komisch maar ik maak mij er zelf ook wel eens schuldig aan om de opening van de hoofdact te filmen :lol:. Het is ook een spiegeleffect dat ontstaat. Als je iedereen ziet filmen, ga jij het ook doen. Zo werkt het brein nou eenmaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is ook een spiegeleffect dat ontstaat. Als je iedereen ziet filmen, ga jij het ook doen. Zo werkt het brein nou eenmaal


De jouwe misschien xd juist handig dat anderen het filmen, hoef je het niet meer zelf te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Voor elke artiest zou dit geweldig zijn om zo gepresenteerd te worden.
Dit hoort gewoon bij Radical, groots en leiderschap van een legioen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RoyAPO schreef:
Het is ook een spiegeleffect dat ontstaat. Als je iedereen ziet filmen, ga jij het ook doen. Zo werkt het brein nou eenmaal


De jouwe misschien xd juist handig dat anderen het filmen, hoef je het niet meer zelf te doen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spiegelneuron

:P

De een heeft dit effect alleen meer onder controle dan de ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de openings show zag je 2 camera's in het midden staan en 1 camera aan een touw.
Dan zou je toch bij je zelf denken 'goh misschien hoef ik het niet op te nemen want het komt zoizo in goede kwaliteit online met geen kraak geluid'
Achja het was alleen bij de openings show gezellig met de telefoons, de rest van de avond eigenlijk niemand met een telefoon omhoog zien staan, dat is bij qlimax wel anders

Mooiste feest van dit jaar :loving: Hoogte punt van de avond was een groepje belgen waar ik bij stond die echt als een gek stonden te maaien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
zoizo


Het wordt steeds gekker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ik weet niet wat er gebeurde maar hier stond een heel bericht en heb per ongeluk verwijderd tijdens het editten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
persoonlijke filmpjes zijn toch net wat persoonlijker om te hebben.


geen speld tussen te krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
makrooy schreef:
persoonlijke filmpjes zijn toch net wat persoonlijker om te hebben.


geen speld tussen te krijgen :lol:


Dat heet een stukje gevoel. Dat je thuis komt en je die paar filmpjes terug kijkt en denkt pohh dat was een zieke set/avond/whatever. Man zo raar is dat echt niet hoor. Heb van defqon weekend misschien 4 a 5 filmpjes gemaakt van 20/30 seconde, kijk ze nog altijd terug zo nu en dan, puur om het herbeleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
wokkie schreef:
makrooy schreef:
persoonlijke filmpjes zijn toch net wat persoonlijker om te hebben.


geen speld tussen te krijgen :lol:


Dat heet een stukje gevoel. Dat je thuis komt en je die paar filmpjes terug kijkt en denkt pohh dat was een zieke set/avond/whatever. Man zo raar is dat echt niet hoor. Heb van defqon weekend misschien 4 a 5 filmpjes gemaakt van 20/30 seconde, kijk ze nog altijd terug zo nu en dan, puur om het herbeleven.


Bedoelde meer in de contex van water is nat.
voor de rest geef ik je 100% gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ok fair enough, kon het beter anders zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

Het was een heel vet feest. Na een super gezellige busreis kwamen we rond 22:30 aan. We konden vanaf de bus al zien dat de rij niet lang was en dat viel ons mee. Met het headhunterz return feest nog in ons geheugen gingen we weer uit van het ergste. De doorgang was gelukkig breed opgezet en de controle stelde niet heel veel voor. Kluis hadden we vooraf al besteld dus dat ging ook een stuk sneller. Eenmaal binnen was me al wel duidelijk dat alles heel ruim is opgezet. De loophallen, de WC's, De muntenbalies en de bar. Echt super geregeld. we stonden dan ook al mooi om 22:50 met een biertje in de hand klaar in de zaal.

Tot zeker 01:00 had ik ook het gevoel dat het haast niet uitverkocht kon zijn. Het leek zo rustig links vooraan met zeeën van ruimte. Maar toen de opkomst en set van Radical Redemption begon was het zelfs links voor aardig druk.
Toch heb ik geen moment links voor gedacht van het is nu echt te druk om los te gaan. Heel anders was dat in het midden , vooral midden vooraan en tot redelijk achterin stond iedereen daar echt als anchovies in blik op elkaar.
Ik kon er met m'n gedachte niet bij dat mensen daar voor hun plezier stonden zo dicht op elkaar. Mijn inziens was er genoeg ruimte door de hele zaal om iedereen de ruimte te geven voor een dansje. En het geluid was ook overal zeer goed dus daar hoefde je ook niet om te blijven staan.

Wat me verder opviel is dat de beleving bij bepaalde setjes echt zoveel minder was. Dat ik soms dacht dat Radical beter gewoon de hele nacht kon draaien om mensen in beweging te houden. Zodra Act of Rage begon ging een aanzienlijk gedeelte de zaal alweer uit en kwam het na de set met digital punk weer een beetje terug.

Vond sowieso de sfeer wel goed. Maar het aantal mensen dat daadwerkelijk los gingen in mijn omgeving vond ik maar matig. Er werd soms ook gewoon vreemd naar je gekeken als je zelf helemaal uit je plaat ging. Sommigen maakte de verkleedpartij ook echt weer te bont.. Met complete lichtgevende bomgordel outfits en leger tenue's.
Wel gaaf om te zien hoeveel Radical merchendise je rond zag lopen.

Dan de set van de avond. Dat was voor mij persoonlijk toch echt de spell of sin set. Hij pakte er ook nog wat plaatjes van annihilate bij waardoor die set toch echt bijstervet uitpakte. De set met Digital Punk vond ik ook heel sterk. Leuk om al hun collabs te horen in een set. Verder was High Voltage een heerlijke opwarmer en waren de rest van de setjes ook zeker niet verkeerd.

Al met al was het dus een prima avond met wat kleine minpunten die verder gelukkig niet al te veel invloed hebben gehad op mijn beleving. Dit gaat dan over het telefoonbereik in de zaal en de warmte.

+++ Openingshow van Radical
++ Ruim opgezet
+ Geluid
+ Setjes
+ Sfeer

+- Het publiek kon wel wat losser. Iets meer fanatisme

-- Warmte
-- Bereik
------------------------------------ Thuis komen met nog 8½ munt in je zak ( +- €23)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een dik feest! Alles was gewoon goed maar het blinkt niet uit, ik heb niet het idee dat een magische nacht heb gehad wat ik bij sommige feesten wel heb. bijvoorbeeld X-qlusive ran-d was echt magisch en ook soort verbintenis met publiek wat ik nu dan miste. (kan ook door omvang feest liggen)

++ Geluid, wat zalig was dit! bij die toilette achterin ook die rammelde gewoon uit elkaar :bomb:
+ Locatie, mooie hal alles perfect geregeld (ik heb geen last van warmte gehad)
+ Drukte, zaal stond mooi vol maar met genoeg ruimte om lekker te maaien
+ Lichtshow was goed
+ Muziek, Alle setjes waren gewoon goed, spell of sin set van de avond

+/- Van 11-1uur vond ik de show echt te minimaal, ik snap idee dat radical opkomst moet knallen maar tijdens regain mocht er echt wel wat meer show zijn.
+/- Aankleding was goed (bewegende delen boven de zaal vindt ik altijd gaaf) maar voor me gevoel was er meer uit te halen. Decor van Supramacy vond ik bijvoorbeeld mooier. Eerste keer in deze hall is natuurlijk of even af tasten hoe alles over komt en wat mogelijk is.

- Geen minpunten dus dikke prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:56 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand misschieen wanneer je The Road To Redemption merchandise kunt bestellen op de Minus Is More site? Kwil wel zo'n shirt kopen met RR's logo op de voor kant en dan op de achter kant "I'm a Mad Man on my road to Redemption. voor die niet meer te krijgen is in mijn maat. Lijkt me echt een vet shirt. Ik weet dat je hem ook bij de merchandise plaats kon halen maar die rijen waren zo druk dat het niet aantrekkelijk leek om daar te staan.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten