Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
45 minuten voor 3 artiesten, lekker man. Spell of Sin wel heel vet! Hopelijk komt deze net als die Annihilate set van de eerste editie online.

Toch ga ik gewoon naar Scantraxx 4 november. Mits er dan genoeg animo voor is. Anders last minute hier een ticket voor halen ^^

Afgaand op party-vervoer.nl boekingen leeft scantraxx niet heel erg.
(in ieder geval niet om met de bus te gaan)
6 inschrijvingen uit Twente.
Ter vergelijking : voor Radical zijn er 3 volle Beatbuzzen en 12 open inschrijvingen. (circa 140 man)

Maar natuurlijk twee compleet verschillende feesten.

Veel die op Headhunterz returns waren gingen dan wel weer ook naar Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The road to hitjes met zulke settijden, man man man zeg :thumbdown:. Zet eens wat minder artiesten op de lineup neer en geef ze wat meer draaitijd, worden die sets alleen maar beter van. Spell of Sin zoals eerder gezegd dan wel weer erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 08:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
45 minuten voor 3 artiesten, lekker man. Spell of Sin wel heel vet! Hopelijk komt deze net als die Annihilate set van de eerste editie online.

Toch ga ik gewoon naar Scantraxx 4 november. Mits er dan genoeg animo voor is. Anders last minute hier een ticket voor halen ^^

Gewoon hierheen met de Opgevoerde Maaivereniging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sold out! Naar verluid 12.000 tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrij sick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 08:53 
 
Hardtraxx Veteran

Er staan gewoon teveel artiesten op deze lineup, 0,0 ruimte voor variatie. Enige set die ik leuk zou vinden is de set met nieuwe album en TSOS set
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:07 
 
Hardtraxxer

Applausje waard wel!
Aantal artiesten valt wel mee toch. B2b setjes zijn allemaal met radical die dan al flink wat uren achter de dek heeft gestaan. Genoeg ruimte voor variatie denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait. Als je RRb2bE-Forceb2bD-Sturb als voorbeeld pakt, ieder 15 minuten. Dat is 4 nummers (5 als ze redelijk doormixen). Je wordt dus letterlijk geboekt om 4/5 nummers te draaien :lol:

De andere artiesten die b2b staan voor 45 minuten, hebben dus 22,5 minuten om te vullen. Ook niet meer dan 7/8 nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blijft publiekstrekker he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait. Als je RRb2bE-Forceb2bD-Sturb als voorbeeld pakt, ieder 15 minuten. Dat is 4 nummers (5 als ze redelijk doormixen). Je wordt dus letterlijk geboekt om 4/5 nummers te draaien :lol:

De andere artiesten die b2b staan voor 45 minuten, hebben dus 22,5 minuten om te vullen. Ook niet meer dan 7/8 nummers.

Jep.. zeer jammer, maar sta hier wss wel bij met mn blije bakkes alle hitjes mee te dansen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 01:08 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat het zo ver is anders was ik hier naartoe gegaan, 2 en half uur reistijd :/

Vandaag ook uitverkocht geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait

Zoals hier?
https://www.youtube.com/watch?v=GQPf_UvL_8k#t=0m35s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait.


Radical doet niet non-stop mee met de b2b2b's. Hij gaat af en toe ook gewoon backstage wat ik me kan herinneren van One man army.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Game trailert


Heeft ie gewoon de RTL5 en Defqon/Qlimax stemmen gebruikt :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 21:19 
 
Hardtraxx Elite

tommeh schreef:


:lol: zelfverheerlijking, dalijk mag je met Radical de wereld redden. (Trailer half gekeken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Er is echt niets wat Radical niet professioneel aanpakt :lol: ontzettend veel respect voor


Dit, denk dat ik er een beetje te oud voor ben, maar het is wel weer next level aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
tommeh schreef:


:lol: zelfverheerlijking, dalijk mag je met Radical de wereld redden. (Trailer half gekeken)

Moet je anders even de game app van Zlatan Ibrahimovic downloaden. Dat is pas zelfverheerlijking haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Zlatan is dan ook son of God.

15 feitjes over Zlatan Ibrahimovic

1. Toen hij 10 jaar oud was besloot Zlatan op zichzelf te gaan wonen. Zijn ouders verhuisden naar een ander huis.
2. Zlatan verloor zijn maagdelijkheid voordat zijn ouders dat deden
3. Zlatan heeft een test gedaan met een leugendetector. De leugendetector biechtte alles op.
4. Toen Zlatan jong was, sliepen zijn ouders bij hem in bed als ze bang waren.
5. Wanneer Zlatan bij jou op bezoek komt, ben jij de gast.
6. De vader van Zlatan heet Zlatan Junior.
7. Een keer toen Zlatan door rood reed, werd hij staande gehouden door de politie. Hij schreef de politie-agent een boete uit.
8. Zlatan hielp de vroedvrouw toen hij geboren werd.
9. Zlatan liegt nooit. De waarheid heeft soms ongelijk.
10. Toen Alexander Graham Bell de telefoon uitvond, had hij al 3 gemiste oproepen van Zlatan.
11. Zuurstof heeft Zlatan nodig om te overleven.
12. Het is onmogelijk voor Zlatan om een hartaanval te krijgen. Niemand is dom genoeg om hem aan te vallen.
13. Op school moesten de leraren hun hand opsteken om met Zlatan te mogen praten.
14. Zlatan miste ooit twee dagen op school. Die dagen werden later zaterdag en zondag genoemd.
15. De ene dag dat Zlatan te laat op school kwam, werden alle andere studenten gestraft omdat ze te vroeg waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zlatan is een baas. Hoe die zijn kledingmerk ook presenteert. A to Zlatan.

Fijne shirtjes zijn dat overigens.

/offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar Zlatan is dan ook son of God.

15 feitjes over Zlatan Ibrahimovic

1. Toen hij 10 jaar oud was besloot Zlatan op zichzelf te gaan wonen. Zijn ouders verhuisden naar een ander huis.
2. Zlatan verloor zijn maagdelijkheid voordat zijn ouders dat deden
3. Zlatan heeft een test gedaan met een leugendetector. De leugendetector biechtte alles op.
4. Toen Zlatan jong was, sliepen zijn ouders bij hem in bed als ze bang waren.
5. Wanneer Zlatan bij jou op bezoek komt, ben jij de gast.
6. De vader van Zlatan heet Zlatan Junior.
7. Een keer toen Zlatan door rood reed, werd hij staande gehouden door de politie. Hij schreef de politie-agent een boete uit.
8. Zlatan hielp de vroedvrouw toen hij geboren werd.
9. Zlatan liegt nooit. De waarheid heeft soms ongelijk.
10. Toen Alexander Graham Bell de telefoon uitvond, had hij al 3 gemiste oproepen van Zlatan.
11. Zuurstof heeft Zlatan nodig om te overleven.
12. Het is onmogelijk voor Zlatan om een hartaanval te krijgen. Niemand is dom genoeg om hem aan te vallen.
13. Op school moesten de leraren hun hand opsteken om met Zlatan te mogen praten.
14. Zlatan miste ooit twee dagen op school. Die dagen werden later zaterdag en zondag genoemd.
15. De ene dag dat Zlatan te laat op school kwam, werden alle andere studenten gestraft omdat ze te vroeg waren.


Ik had gerekend op een 4. Arsenal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Uiteindelijk toch maar besloten hier naar toe te gaan, iemand uit me klas gaat hier heen en kon nog een kaartje regelen op ticketswap + hij haalt me op en dan gaan we met de bus. Wat ben ik een blije jonge zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin hier toch wel aardig zin in te krijgen. Hoop dat dit OmA kan evenaren. En heeft er misschien iemand een idee/gehoord wat ze hier schenken? En of ze met munten gaan werken? Zag al wel foto’s dat de kluisjes net zoals GelreDome zijn, buiten. Dus hou er rekening mee dat er niet constant heen en weer gelopen kan worden.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten