Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zamble schreef:
Onthafloorx schreef:
Deze line-up :cry:


Wat had je dan verwacht voor dit feest?

Precies niks anders, maar het feit dat ze het toch weer flikken is wel even triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zamble schreef:
Onthafloorx schreef:
Deze line-up :cry:


Wat had je dan verwacht voor dit feest?


Ik had gehoopt dat er misschien toch nog iets verrassends zou staan. Was namelijk lekker dichtbij geweest een feestje in Breda, maar dan ga ik toch liever naar een Loudness of Retaliate 11 november. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe heb ik altijd pijn aan Mn oren gekregen van Crypsis zn kicks. Niet prettig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Tot nu toe heb ik altijd pijn aan Mn oren gekregen van Crypsis zn kicks. Niet prettig

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alleen al voor het mixwerk zou ik setjes van Crypsis bezoeken :x Draait ook genoeg onverwachte platen over het algemeen. Eigen platen van het vorige album wordt ik niet heel erg vrolijk van, maar zit vgm ook wel weer wat nieuw spul aan te komen (laatst artworkje voor een nieuwe track gepost dacht ik??)

Toevallig afgelopen zomer op Free Festival gezien, maar vond dat maar een saaie set. Geen onverwachte tracks en mixwerk was vrij standaard.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:28 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die gewoon heel blij is met deze lineup?
Vind het dus totaal niet erg dat er terugkomende namen zijn, Militant Mayhem maar vooral The One Man Army waren echt super dikke feesten. TOMA is voor mij nog steeds m'n beste indoor ooit.

Alles van MiM was natuurlijk te verwachten, en hoopte zeker op denekamps gespuis aangezien hun ook met een album bezig zijn.
High Voltage was erg prima op supremacy en met Regain met ik enorm blij. Die set van regain en radical op TOMA was geweldig, wat een energie hun samen hebben en kunnen overbrengen naar het publiek zeg...
Nvitral is een kleine verassing, maar vooral nieuwsgierig naar die set, heb nog nooit een setje van hem bijgewoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Ben ik de enige die gewoon heel blij is met deze lineup?
Vind het dus totaal niet erg dat er terugkomende namen zijn, Militant Mayhem maar vooral The One Man Army waren echt super dikke feesten. TOMA is voor mij nog steeds m'n beste indoor ooit.

Alles van MiM was natuurlijk te verwachten, en hoopte zeker op denekamps gespuis aangezien hun ook met een album bezig zijn.
High Voltage was erg prima op supremacy en met Regain met ik enorm blij. Die set van regain en radical op TOMA was geweldig, wat een energie hun samen hebben en kunnen overbrengen naar het publiek zeg...
Nvitral is een kleine verassing, maar vooral nieuwsgierig naar die set, heb nog nooit een setje van hem bijgewoond.

Tuurlijk was het te verwachten, maar het mag wel gezegd worden dat wanneer alle organisatoren elke keer dezelfde (bij de eerste keer) goed werkende line-up neerzetten feesten gewoon saai worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Ben ik de enige die gewoon heel blij is met deze lineup?

Vast en zeker niet :P. Als dit je smaak is en je deze DJ's tof vind kunnen ze niet vaak genoeg iedere keer een soortgelijke line-up neerzetten. Ieder zijn ding en eigen smaak haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Byron schreef:

Tuurlijk was het te verwachten, maar het mag wel gezegd worden dat wanneer alle organisatoren elke keer dezelfde (bij de eerste keer) goed werkende line-up neerzetten feesten gewoon saai worden.


Klopt ook zeker dat lineups veel gerecycled worden, maar vanuit bedrijfsperspectief is het wel te begrijpen, immers verkoopt het gewoon goed en zolang dat niet veranderd hoeven ze niet van 'success' formule te veranderen.

Overigens zou ik bijv Phuture noize graag gezien hebben, maar realistisch gezien past die niet bij dit feest.
Daarnaast zou ik het niet eens erg vinden als het een complete kopie (met sfeer en al) van TOMA is, gewoon omdat dat voor mij dus zo'n geweldig feest was. Zou ik best over willen doen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniet ervan Byron! Het heeft vaak met smaak te maken wat ze voor line-up ze neerzetten. Ben wel van mening dat wat verschillende artiesten soms wel tot een leuke ervaring kan brengen van bepaalde artiesten, maar dat RR dit neer zet snap ik heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist een bericht in RSU verschenen dat The road to Redemption geannuleerd is omdat er geen vergunning is verleent... fucked up
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat lijkt me toch een beetje onzin eigenlijk.

(Correctie) Dit kan best waar zijn als je de nieuwsberichten leest.
Al gaan ze er dus vanuit dat eind oktober open wel moet lukken.

https://www.bndestem.nl/breda/breepark- ... ~ac6f9524/
http://www.omroepbrabant.nl/?news/27033 ... tweek.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets heb ik ook gelezen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees wisselende berichten. één van een e-mail die rondgaat waarin Eventure (uitzendbureau voor de horeca die vaak op feesten staan) aangeeft dat werknemers die ingepland stonden voor 4 november zijn geannuleerd.
En even verderop lees je nieuws berichten dat evenementen doorgang kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hal zelf heeft al goedkeuring, de hoofdingang en Foyer zijn afgekeurd. Ze hebben nog 3 weken tot RR moet vast lukken boel op orde te krijgen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En anders even “Until I Win” maar toepassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het gaat wel gewoon door
Bron: AoD op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ticket warning dat ze gaan uit verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:11 
 
Hardtraxxer

Stinson schreef:
Timetable

Een b2b2b set van 45 minuten. Dan heb je het toch ook niet begrepen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat half uurtje Spell of Sin is wel mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Stinson schreef:
Timetable

Een b2b2b set van 45 minuten. Dan heb je het toch ook niet begrepen? :lol:


Echt hè. :lol:

Spell of Sin set is wel echt tering vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:20 
 
Hardtraxxer

Jammer dat Regain en Crypsis zo vroeg staan en dat E-Force samen draait met D-sturb.
Maar inderdaad Spell of Sin :thumbsup: Nog steeds volgens mij één van de beste albums die er is gemaakt. Elk nummer op dat Album vind ik nog steeds geweldig.

Kan ik helaas niet van zijn huidige album zeggen maar smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima tijdtafel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain staat wel erg vroeg, maar wel lekker inkomen natuurlijk. 45 minuten setjes had ik wel verwacht na vorig jaar. Verder wel een redelijke timetable, ga me hier zeker vermaken. Spell of Sin set ook heel vet!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten