Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 16:21 

Hardtraxxer

AVIO intro van the qontinent :P
Vind het persoonlijk niet slecht gedaan

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

Vet dat ze die intro's altijd online gooien. Ze zijn ook bijna altijd vet in elkaar gezet. Deze is opzich wel leuk bedacht met alle muziekjes van de continenten, maar ik vindt hem wel wat minder dan ik van hun gewend ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 16:50 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Vet dat ze die intro's altijd online gooien. Ze zijn ook bijna altijd vet in elkaar gezet. Deze is opzich wel leuk bedacht met alle muziekjes van de continenten, maar ik vindt hem wel wat minder dan ik van hun gewend ben..

Ik dacht net hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 23:09 

Artiest

Edwinn schreef:

De intro kwam op het feest erg lekker over :)

Echt wat een top weekend. De hardtraxx stage was ook erg gaaf, had niet verwacht dat het ZO druk zou zijn en dat het volk zo goed los zou gaan. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 01:15 

Hardtraxx Addict

Tom_InPhase schreef:
Edwinn schreef:
Echt wat een top weekend. De hardtraxx stage was ook erg gaaf :bomb:

Idd! Thnx Jor-D/ Khadber & alle anderen die dit mogelijk hebben gemaakt :thumbup:

Na m'n set behoorlijk wat vragen over hoe bepaalde platen heette, dus bij deze zal ik gelijk de tracklist voor jullie hier droppen ;)

01. Zatox - So High
02. Arboza & Solutio - Bonkers
03. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
04. Crypsis & Luna - Torture
05. Rexanthony - Drag Me To Hard
06. Chain Reaction - Answers
07. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
08. Zatox - How Much Can You Take
09. Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Mix)
10. Philippe Rochard - Mash Up

Wat ik me kan herinneren, zal er misschien nog wel 1 vergeten zijn... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 08:49 

Donateur

kon zelf niet aanwezig zijn :/ maar hoe was het feestje dan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 09:15 

Artiest

Mind.Illusion schreef:
Tom_InPhase schreef:
Edwinn schreef:
Echt wat een top weekend. De hardtraxx stage was ook erg gaaf :bomb:

Idd! Thnx Jor-D/ Khadber & alle anderen die dit mogelijk hebben gemaakt :thumbup:

Na m'n set behoorlijk wat vragen over hoe bepaalde platen heette, dus bij deze zal ik gelijk de tracklist voor jullie hier droppen ;)

01. Zatox - So High
02. Arboza & Solutio - Bonkers
03. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
04. Crypsis & Luna - Torture
05. Rexanthony - Drag Me To Hard
06. Chain Reaction - Answers
07. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
08. Zatox - How Much Can You Take
09. Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Mix)
10. Philippe Rochard - Mash Up

Wat ik me kan herinneren, zal er misschien nog wel 1 vergeten zijn... ;)

Lekker maat :clap: Zal onze dan ook maar even posten zover ik het me kan herinneren.

01 In-Phase meets Profite - Disruping the Balance
02 Pavo - Communicate
03 In-Phase - Afterlife
04 Donkey Rollers - Fusion of Sound
05 Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete
06 Titan - Nightmare (mid only)
07 Alphaverb - The Otherside
08 Ran-D - Under Attack
09 The R3bels - Straight to da Beat
09 In-Phase - Hear The Quiet
10 Paranoia - Rip The Jacker
11 Nosferatu - When Angels Cry
12 Tha Playah - Fuck The Titties (Viper & Tommyknocker rmx)
13 Tha Playah & Neophyte - I am in a nightmare
14 Menace II Society - Chronic Disorder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:10 

Hardtraxx Veteran

Net terug van een weekendje Qontinent :D Wat een feest, maar voor mij wel enkele minpunten... ziek op zondag :surrender:

Vrijdag waren we om half 4 vertrokken in de hoop dat we om 6 uur aankwamen... kwamen we pas om half 9 aan zodat we pas om 10 uur op de Pre-Party waren :/ Al een geluk dat ze daar mijn dag weer goed maakten :P En dat laatste kwartier knalde hard door, fuck the tities van the playah :thumbup:

de volgende dag meteen om 12 uur het terrein gaan verkennen, main stage zag er goed uit! Daarna even Dark-E geweest, die draaide lekker veel tracks op een korte tijd :) leuk om de dag mee te beginnen.
Daarna naar Stanton en Vince geweest. Was lekker doorbeuken maar mindere set van vince dan ik verwacht had.
Om 2 uur naar Mark With a K. Die kerel weet op grote festivals toch altijd net iets anders te doen :P Hij bracht echt de sfeer er in.
3-4 uur heel even Lethal mg meegepikt en daarna wat op de camping gelegen.
Daarna terug voor Frontliner, begon het hard te regenen zodat we het laatste half uur moesten missen om onze tenten waterdicht te gaan maken met ponchos :( Hij was nochtans goed aan het draaien...
Uiteindelijk kwamen we terug bij Coone en het kapotte materiaal :/ Vond het best wel jammer want zijn set stak niet slecht in elkaar.
Daarna bij Isaac vooraan gaan staan waar ook enkele Hardtraxxers stonden, heb even met Khadber gepraat :) Isaac zijn set was ook best lekker :)
Avio (eerste keer dat ik ze hoorde) en headhunterz vielen mij ook heel goed mee :P Was bang dat heady zo een set als op Defqon zou draaien :/
Hierna ben ik naar The viper/Promo geweest omdat Psyko Punkz niet echt zo men ding zijn... Wat ben ik blij dat ik daar naartoe geweest ben :p
Daarna nog de Afsluiting van Korsakoff die echt vet was :lol: En direct weer in de tent voor de volgende dag... mijn benen waren kapot!

Zondag uitslapen, weer om 12 uur naar het terrein maar om half 2 was ik terug door ziekte :cry: Heb ik tot half 7 in men tent gelegen.. Al een geluk dat ik van daaruit nog wat naar de DWX stage kon luisteren :) Da Tweekaz en Coone vs Ruthless vond ik goed draaien, Die laatste draaiden harder dan verwacht. Dr rude sloeg me een beetje tegen, Demoniak draaide wat wisselvallig en Transfarmers vielen bij mij weer wel in de smaak :)
Daarna moest ik men tent uit omdat ik toch nog wat van men favorieten wou zien, ookal was ik nog steeds ziek. Recht naar Evil Activities vs The Playah. Achteraan op de grond gaan liggen en genieten van hun set =D
Dan de intro van Noize suppressor nog meegenomen en dan weer tot kwart na 9 de tent in.
Toen ik terugkwam ging het weer een stuk beter. Einde van DBSTF nog gezien en daarna Zany vs NC. Wat was die set lekker :drool: Alle nummers van NC werden net iets harder en sneller gedraaid dan ze normaal zijn :thumbsup: En dan natuurlijk afsluiten met angerfist... Gewoon heerlijk :yay:

Uiteindelijk toch een geslaagd feest ondanks de ziekte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:07 

Hardtraxx Veteran

Gadver wat een feest! :love:
Pre party was egt 1 van de beste momentjes, wat een sfeer was me dat seg!
(Die foto's die werden getrokken, waar komen die ergens te staan?)
Feest zelf was ook vet, Topsetjes van zany vs noisecontrollers, frontliner, avio, b-front en frequencerz!
En da tweekaz wat een helden zijn het toch, zo hard lachen die gasten :D
Starten ze bij de main ff een polognaise :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:08 

Donateur

Foto's komen op verschillende sites, zoals partyindustries.be, pservice.be, enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:11 

Artiest

'Twas echt een topfeest!
The Pre-Party: Tsja het was een beetje lullig voor de Dj's die al om 6 uur begonnen, pas rond 10uur begon het druk te worden en ging het nog wel aardig los.

Zaterdag: 12uur Stonden we op't bruggetje te wachten tot het open ging :)
Toen maar meteen naar de Mainstage gegaan en wat was hij mooi :)
Tijdens Dark-E en Playboyz lekker in een hangmat gelegen :)
Toen kwam Mark with a K, had nog nooit van hem gehoord, dus bleef ook mooi liggen, hij draaide ook nog veel Tek, maar op het einde van zijn set kwam er toch nog wat leuks waarvoor ik ben opgestaan en heen gelopen: Scope DJ - Mashed up Volume 1 :)
Idd beetje jammer van Coone, maarja hij gaf toch een goeie set.
Headhunterz - :worship:
Korsakoff - Tsja, me broer houdt nou eenmaal niet van hardcore (ik kan er redelijk tegen:P) nou dat hielden we dus halfuur vol maar was ik hoorde waren van die nummers die ze in iedere set draait.

Zondag: 12uur stonden we weer...
De eerste dj maar weer is overgeslagen in een hangmat.
Toen naar Tha Tweekaz wat draaiden zij goed, dit heb ik gecombineerd met The Beat Providers :thumbsup: Sta met hun beiden op de foto XD Aangezien ze ook aan het feesten waren op de mainstage :)
Ohja ook nog met Villian :) altijd leuk en niet te vergeten met B-front, die een goeie set draaide
Wildstylez - :yay:
The Prophet - Ja je moet natuurlijk ook eten he!
D-Block & S-te-Fan - :worship:
Zany vs Noiscontrollers - Begin was lekker maar daarna werden de nummers een beetje te Zany Achtig gedraaid naar mijn menig, maar het vuurwerk maakte het helemaal goed!

Angerfist live - Volgens mij prutste ie maar wat.
En begon het te regenen, gelukkig was het allemaal zo goed als droog gebleven op de set van Frontliner na
Maar dat had ook wel wat al die Poncho's te springen :)

Al met al EEN SUPER FEEST ook meteen me eerste grote feest !:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:19 

Hardtraxx Newbie

Topfeest!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:12 

Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Foto's komen op verschillende sites, zoals partyindustries.be, pservice.be, enz

Ik bedoel de foto's die genomen werden door hardtraxx crew op de pre party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:14 

Donateur

Volgens mij heeft enkel johnlienden foto's gemaakt toen, moet je aan hem is vragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:15 

Hardtraxx Elite

was super vet 3 dagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:15 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
D-Block & S-te-Fan - :worship:

Hoe verklaar je dat? sound of the thunder, mma, together, alone, anger, revelation, ze kwamen weer allemaal voorbij hoor :/ en dan die remix die zij voor the pitcher gedaan hebben was egt belachelijk, zo'n track van the pitcher verneuken :')
Enige lichtpuntje was aflsluiten met oxygen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:16 

Donateur

AVIO live :drool: :woot:

Wat een helden, Roots Of Evil, The Hard Way, Qontinent intro was ook grappig gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:26 

Hardtraxx Elite

Kryptica schreef:
AVIO live :drool: :woot:

Wat een helden, Roots Of Evil, The Hard Way, Qontinent intro was ook grappig gedaan :)

ze hadden ook vocal als je maar je Qont in ent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:11 

Hardtraxxer

Trainfreak schreef:
'
Toen kwam Mark with a K, had nog nooit van hem gehoord, dus bleef ook mooi liggen, hij draaide ook nog veel Tek, maar op het einde van zijn set kwam er toch nog wat leuks waarvoor ik ben opgestaan en heen gelopen: Scope DJ - Mashed up Volume 1 :)

Meen jij dat? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:14 

Artiest

Ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:19 

Hardtraxxer

Mark With a K heb ik al gemakkelijk 20 keer gezien xd
Gewoon omdat hij resident is in Highstreet, en hij ook veel naar de locale clubs komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
en dan die remix die zij voor the pitcher gedaan hebben was egt belachelijk, zo'n track van the pitcher verneuken :')

Bedoel je niet de remix van The Pitcher? Kingdom (The Pitcher's Re-Amp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
DoubleDutch schreef:
en dan die remix die zij voor the pitcher gedaan hebben was egt belachelijk, zo'n track van the pitcher verneuken :')

Bedoel je niet de remix van The Pitcher? Kingdom (The Pitcher's Re-Amp)

dbstf zouden ook een remix doen voor the pitcher, ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:23 

Donateur

ik denk dat dat Start Rocking (DBSTF Remix) is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:45 

Hardtraxx Beheerder

Haha de vrijdagavond was te vet. Gratis zuipen backstage, dan schiet dat wel op natuurlijk. Top xd

Ik heb een aantal foto's en filmpjes, maar verwacht er niet veel van. Eerst even me spullen uitpakken hier ;p

Tom_InPhase schreef:
Echt wat een top weekend. De hardtraxx stage was ook erg gaaf, had niet verwacht dat het ZO druk zou zijn en dat het volk zo goed los zou gaan. :bomb:

Ging op het eind echt onwijs los. Haha. Kon je nog wel het publiek een beetje zien losgaan toen we voor je stonden? :P

Mind.Illusion schreef:

Geen probleem man! Gewoon verdient, net zoals alle anderen die er stonden! :thumbup:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten