Net terug van een weekendje Qontinent

Wat een feest, maar voor mij wel enkele minpunten... ziek op zondag
Vrijdag waren we om half 4 vertrokken in de hoop dat we om 6 uur aankwamen... kwamen we pas om half 9 aan zodat we pas om 10 uur op de Pre-Party waren

Al een geluk dat ze daar mijn dag weer goed maakten

En dat laatste kwartier knalde hard door, fuck the tities van the playah
de volgende dag meteen om 12 uur het terrein gaan verkennen, main stage zag er goed uit! Daarna even Dark-E geweest, die draaide lekker veel tracks op een korte tijd

leuk om de dag mee te beginnen.
Daarna naar Stanton en Vince geweest. Was lekker doorbeuken maar mindere set van vince dan ik verwacht had.
Om 2 uur naar Mark With a K. Die kerel weet op grote festivals toch altijd net iets anders te doen

Hij bracht echt de sfeer er in.
3-4 uur heel even Lethal mg meegepikt en daarna wat op de camping gelegen.
Daarna terug voor Frontliner, begon het hard te regenen zodat we het laatste half uur moesten missen om onze tenten waterdicht te gaan maken met ponchos

Hij was nochtans goed aan het draaien...
Uiteindelijk kwamen we terug bij Coone en het kapotte materiaal

Vond het best wel jammer want zijn set stak niet slecht in elkaar.
Daarna bij Isaac vooraan gaan staan waar ook enkele Hardtraxxers stonden, heb even met Khadber gepraat

Isaac zijn set was ook best lekker

Avio (eerste keer dat ik ze hoorde) en headhunterz vielen mij ook heel goed mee

Was bang dat heady zo een set als op Defqon zou draaien
Hierna ben ik naar The viper/Promo geweest omdat Psyko Punkz niet echt zo men ding zijn... Wat ben ik blij dat ik daar naartoe geweest ben :p
Daarna nog de Afsluiting van Korsakoff die echt vet was

En direct weer in de tent voor de volgende dag... mijn benen waren kapot!
Zondag uitslapen, weer om 12 uur naar het terrein maar om half 2 was ik terug door ziekte

Heb ik tot half 7 in men tent gelegen.. Al een geluk dat ik van daaruit nog wat naar de DWX stage kon luisteren

Da Tweekaz en Coone vs Ruthless vond ik goed draaien, Die laatste draaiden harder dan verwacht. Dr rude sloeg me een beetje tegen, Demoniak draaide wat wisselvallig en Transfarmers vielen bij mij weer wel in de smaak

Daarna moest ik men tent uit omdat ik toch nog wat van men favorieten wou zien, ookal was ik nog steeds ziek. Recht naar Evil Activities vs The Playah. Achteraan op de grond gaan liggen en genieten van hun set =D
Dan de intro van Noize suppressor nog meegenomen en dan weer tot kwart na 9 de tent in.
Toen ik terugkwam ging het weer een stuk beter. Einde van DBSTF nog gezien en daarna Zany vs NC. Wat was die set lekker

Alle nummers van NC werden net iets harder en sneller gedraaid dan ze normaal zijn

En dan natuurlijk afsluiten met angerfist... Gewoon heerlijk
Uiteindelijk toch een geslaagd feest ondanks de ziekte