,
Last edited by PierrePruuk on , edited 1 time in total.
Heb ik op 1 dag 4 keer gehoord?wrote:Nadeel vond ik wel dat sommige platen echt kapot werden gedraaid:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD remix)
Max Enforcer - Gold
Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
dat is toch juist hetgeen dat ik bedoel, de platen die ik opnoemde werden te veel gedraaid.wrote:Heb ik op 1 dag 4 keer gehoord?wrote:Nadeel vond ik wel dat sommige platen echt kapot werden gedraaid:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD remix)
Max Enforcer - Gold
Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Fenix & Sjaak - Mr. Egowrote:Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekkermaar heb geen idee hoe die noemt :s
Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend
View on YouTubewrote:Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekkermaar heb geen idee hoe die noemt :s
Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend
Is inderdaad iets Belgisch, echt idioot dat ze bv bij een nieuwe track beginne te joelen. Op tomorrowland 2010 was dat echt veel erger dan op Qontinent.wrote:
En @ dat HEEEYY HOOO: ik vond dat ook verschrikkelijk.Ik denk dat het inderdaad iets typische Belgisch is, hoewel dat ik daar niets van gemerkt heb op Bassleader?
Komt misschien van die tekjanetten?
![]()
Hehe, ik zie me op een aantal foto's meteen staan.wrote:Hier alvast een paar foto's: http://partyflock.nl/album/573533/7261417.html
Filmpjes komen er aanHeb er helaas geen van de eerste 4 DJ's
Gelukkig konden ze op de mainstage de muziek niet overtreffen.wrote:Is inderdaad iets Belgisch, echt idioot dat ze bv bij een nieuwe track beginne te joelen. Op tomorrowland 2010 was dat echt veel erger dan op Qontinent.wrote: En @ dat HEEEYY HOOO: ik vond dat ook verschrikkelijk.Ik denk dat het inderdaad iets typische Belgisch is, hoewel dat ik daar niets van gemerkt heb op Bassleader?
Komt misschien van die tekjanetten?
![]()
View on YouTubewrote:Filmpjes komen er aanHeb er helaas geen van de eerste 4 DJ's
die ja geweldigwrote:View on YouTubewrote:Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekkermaar heb geen idee hoe die noemt :s
Die?