Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ook weer thuis. Het was echt TOP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ze openden hun set met die start rocking remix, was egt een aanfluiting. Wat ik nog weet was dat de intro veelbelovend was maar de climax was egt om te wenen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Na een tijdje gaat iedereen van links naar rechts, links, rechts
Is dat iets Belgie's ofzo? en Dat HEEEEE HOOOO HEEEE HHOOO
Ik werd gisteren van allebei SCHIJT EN SCHIJT ziek van :sick: :mad: :sick: :mad: >.<

Mijn 'verhaaltje' verder

Donderdag avond kwam ik thuis van vakantie, Line up van The Qontinent maar eens goed bekeken en wouw er eigenlijk toch wel heen, vrijdag even gekeken welke bekende er allemaal gingen enz uit eindelijk belletje/smsje gedaan en geregeld dat ik met iemand mee kon rijden Zondags :D
Zondags smorgen om half 9 aan gereden, naar Schijndel, daar reden we om half 10 weer met een andere auto richting The Qontinent!
Onderweg ging de tijd gelukkig iets sneller dan ik gedacht had en we waren snel dicht in de buurt van het feestje, wat mij op viel dat in Belgie helemaal NIKS !! langs de weg stond voor het festival, in nederland kom je eerst nog 50 borden tegen met crew daar heen, bussen daar heen, parkeren daar heen wat heel handig is en ik miste in Belgie, gelukkig hadden we een TomTom bij!

We waren er om kwart over 11 al, veel te vroeg want ging pas om 12.00 open, de rest bleef nog bij de auto terwijl ik naar de ingang liep want ik had nog geen kaartje (1e x ooit dat ik kaartje aan deur koop bij een groot festival/feest), Gelukkig waren er nog genoeg kaartje en stond ik na 10 minuten al met mijn bandje op mijn arm :P
De rest kwam er ook al aan, nog even beetje rond gekeken, gewacht enzz tot het open ging!
En toen konden we :clap:
Standaard dingen, Fouilleren, Wc, Munten, Lockers, Drinken, rondje lopen enzz

Ik vond dat ze lang met dat dubstep of hoe je dat ook noemt mee door gingen, helaas. mja had ik kunnen verwacht bij onze zuiderburen!
Om 15.00 draaide Coone & Ruthless Live @ Dirty Workz stage, ik had wel verwacht dat het zwaar beuken werd maar viel zwaar tegen, dus ben ik maar snel terug gegaan naar de Main waar op dat moment Beat Providers of Frequencerz draaide..
Voor de rest, de hele dag.. heb ik me wel goed vermaakt! Mc Villain, is en blijft een held :yay: Samen met Da Syndrome, altijd ADHD ! Geweldig, ook 2 toffe gozers als je er mee staat te praten
Ook veel remix/mix gehoord met liedjes niet uit de hardere wereld.. erg jammer, word beetje the commercieel (dat ik dit ooit zeg, nooit verwacht :D)

Heb me de hele dag wel vermaakt, ondanks dat ik veel heb gezeten omdat ik geen GEEN energie had, mja moest ook inkomen als je 4 weken maar totaal 1,5uur hardstyle hebt gehoord, en nu in 1x 11 uur achter elkaar moet >.< Is voor mij wennen, zoals de meeste wel weten ga ik normaal elke week naar een festival of feest! maar daardoor was het niet minder leuk ofzo
Vuurwerk was prachtig, maar waarom niet op het einde? waarschijnlijk iets met regeltjes ofoz?

Overings heb ik dit feestje 100% nuchter gepakt (zeg het er even bij want sta hier volgens mij wel bekend dat ik haast altijd wat drugs ofzo pak :D )
En ook zonder drugs vermaak ik me super! Af en toe had ik wel echt actie's die je alleen hebt als je van de kaart bent, zoals lege flugel doos hele tijd op zijn kop op je hoofd zetten, rond lopen met die doos omhoog net als die mensen van flugel, en dan roepen ze omdat ze flugel willen, en dan die doos op je kop zetten enzz >.< :D

In het kort: Mooi feestje na mijn vakantie, nog 4 festivals te gaan dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Heb trouwens TL van Willem:

1. Headhunterz - Psychedelic
2. Headhunterz & Wildstylez ft MC Villain - Stuck in ur head
3. TNT - Tritolo
4. Proppy & Heady - Summer of hardstyle
5. ltbk
6. Club Bizarre Remix
7. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers - Tonight
8. Headhunterz - Rock Civilization
9. Just as easy remix
10. Project One - Rate Reducer (HHZ Remix)
11. Builder - Her Voice (Headhunterz remix)
12. Kingdom remix
13. Headhunterz - Sacrifice (BH remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een super feest :D

Om 16:00 kwamen we vrijdag aan op domein Puyenbroeck. Daar hebben we nog even gewacht tot we binnen
konden gaan. Rond 17:00 zijn we naar de camping gegaan waar we dan hebben aangeschoven om ons tent te
kunnen opzetten. Om 20:00 zijn we dan naar de hardtraxx stage gegaan (waar toen nog weinig volk was). Daar
hebben we iets gegeten en effie gezeten en rond 22:00 begon het daar los te gaan. Er werden echt goed gedraaid.

Zaterdag zijn we rond 13:00 naar het festivalterrein gegaan waar we eerst eventjes elke tent verkend hebben.
14:00 begon Mark with a K te draaien. Nogal veel tek dus dat was em niet echt voor mij. Dan zijn we nog even naar
de camping gegaan tot Frontliner zou beginnen draaien. Frontliner draaide echt super, alleen maar knalplaten werden
er gedraaid. Wel spijtig van die regen op dat moment maar dat was na een tijdje weer gedaan. Na Frontliner hebben we
nog tot het einde aan de mainstage gestaan. Rest van de dj's draaide echt super.

Zondag zijn we begonnen bij Fenix. Ik had persoonlijk meer van Fenix verwacht, hij draaide niet echt top imo.
Dan zijn we naar hardcore tent gegaan voor Endymion Live (TOP). Daarna kwam B-Front op, hij draaide echt heerlijk net
zoals Wildstylez. Bij Brennan Heart zijn we dan even terug naar de camping gegaan om erna naar the prophet te gaan.
Rest van de avond hebben we nog bij de Main gestaan.

Nadeel vond ik wel dat sommige platen echt kapot werden gedraaid:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD remix)
Max Enforcer - Gold
Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TST2GD schreef:
Nadeel vond ik wel dat sommige platen echt kapot werden gedraaid:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD remix)
Max Enforcer - Gold
Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game

Heb ik op 1 dag 4 keer gehoord? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

dat kreeg je van zo'n weekendje, achja ff bier halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Beide versies van Gold samen ook zeker 5 of 6 keer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
TST2GD schreef:
Nadeel vond ik wel dat sommige platen echt kapot werden gedraaid:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD remix)
Max Enforcer - Gold
Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game

Heb ik op 1 dag 4 keer gehoord? :huh:

dat is toch juist hetgeen dat ik bedoel, de platen die ik opnoemde werden te veel gedraaid.

Vraagje: Coone draaide zowel op main als dag erna bij Dirty Workz stage een track die eigenlijk ging over
de opbouw ging van een track. Eerst kreeg je een slechte kick, die telkens (tussenin met vocals) werd opgebouwd tot
een echte goeie kick. Daarna werd er dan nog een melody onder gesmete. Kent iemand deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekker :D maar heb geen idee hoe die noemt :s

Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo :D
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:37 
 
Donateur

Volgens mij is dat een track van Ambassador Inc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekker :D maar heb geen idee hoe die noemt :s

Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo :D
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend :D

Fenix & Sjaak - Mr. Ego
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik herinner mij dat San Miquel (denk ik) een early track heeft gespeeld en ik zou graag de titel weten, want ik weet dat ik het heb staan maar ik ken dus de titel niet. Iemand een idee? =')
Op dat moment was er daar echt maar 20 man ofzo? :P
(Ik was trouwens dus die met zijn blauw haar :p)

Zalige intro van Heatzone trouwens, Shizzle My Dizzle! :thumbsup:

En @ dat HEEEYY HOOO: ik vond dat ook verschrikkelijk. :( Ik denk dat het inderdaad iets typische Belgisch is, hoewel dat ik daar niets van gemerkt heb op Bassleader? :/ Komt misschien van die tekjanetten? :innocent:

In elk geval de Hardtraxx Future Stage was een succes! :clap: Al was er op het einde meer lawaai van het publiek dan muziek... :(

Zaterdag en zondag zal ik maar weglaten want dat boeit toch niemand denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hier alvast een paar foto's: http://partyflock.nl/album/573533/7261417.html

Filmpjes komen er aan ^^ Heb er helaas geen van de eerste 4 DJ's :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had besloten enkel op zaterdag te gaan. En vond het festival niet beter, maar ook niet slechter dan andere festivals dit jaar.
Begin van de dag, al die tekboys van links naar rechts op de main. Kreeg ik wel het schijt van. :mad:
Gelukkig hield dat "eeh ooh" gedoe op tijdens de hardstyle. Als je de muziek niet kent hou dan je kop! :thumbsup:
Die kerels met hun morphsuits waren dan weer wel lachen. Liep trouwens veel schraal volk rond. ;)
Van 12 - 14h werden er toch opvallend enkele hardstyle schijfjes gedraaid als ik mij niet vergis.
Jammer van het weer tijdens Alpha Twins en Coone.
Tijdens AVIO Live, Headhunterz en PP heb ik me wel geamuseerd. Intro van AVIO was :bomb:
Liep opvallend veel volk rond van hardtraxx, zowat vanvoor in het midden.

Tijdens de hele dag werd er veel te veel hetzelfde gedraaid. Normaal kan je zo al is eens zeggen okay die passeert 3de keer.
Maar op "The Qontinent" dag 1 gebeurde dit echt te vaak. :nono: Beter een beetje vroeger komen Coone, voor je Bitches er voor de zoveelste keer indraaid.

Wel spijtig dat ik de hardtraxx pré-party heb gemist. Maar daar zullen wel filmpjes van zijn zeker??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekker :D maar heb geen idee hoe die noemt :s

Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo :D
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend :D




Die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:

En @ dat HEEEYY HOOO: ik vond dat ook verschrikkelijk. :( Ik denk dat het inderdaad iets typische Belgisch is, hoewel dat ik daar niets van gemerkt heb op Bassleader? :/ Komt misschien van die tekjanetten? :innocent:



Is inderdaad iets Belgisch, echt idioot dat ze bv bij een nieuwe track beginne te joelen. Op tomorrowland 2010 was dat echt veel erger dan op Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Hier alvast een paar foto's: http://partyflock.nl/album/573533/7261417.html

Filmpjes komen er aan ^^ Heb er helaas geen van de eerste 4 DJ's :x

Hehe, ik zie me op een aantal foto's meteen staan. xd

S_v3n schreef:
Merlijn schreef:
En @ dat HEEEYY HOOO: ik vond dat ook verschrikkelijk. :( Ik denk dat het inderdaad iets typische Belgisch is, hoewel dat ik daar niets van gemerkt heb op Bassleader? :/ Komt misschien van die tekjanetten? :innocent:

Is inderdaad iets Belgisch, echt idioot dat ze bv bij een nieuwe track beginne te joelen. Op tomorrowland 2010 was dat echt veel erger dan op Qontinent.

Gelukkig konden ze op de mainstage de muziek niet overtreffen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Filmpjes komen er aan ^^ Heb er helaas geen van de eerste 4 DJ's :x





Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke filmpjes maar ik ben dat Hey Hoo nu al stontzat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nixxus schreef:
Die heb ik ook gehoord! Damn was echt lekker :D maar heb geen idee hoe die noemt :s

Was een stem die zei: 'kom, laat eens een kick zien' ofzo. Dan een zachte kick. dan 'is dat alles wat je kunt?' en een hardere kick. Zo 4 keer, en dan eindigde hij met iets van 'egoist' ofzo :D
En dan zei hij, gooi er nu nog een lekker deuntje op los, dan hebben de mensen er ook nog wat aan'. En welk deuntje was het dan weer? Echt super bekend :D




Die?


die ja geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

toen wij aankwamen eerst in de rij gestaan bij de ingang ging best langzaam waren dachten we eindelijk ons tentje te kunnen opzetten maar nee hoor je kon met 10 tenten tegelijk opzetten en veel mensen hadden zo'n gooi tentje dus half uur 45 min daar gestaan toen konden we ons tentje na half uur waren we helemaal klaar.
toen zijn we gaan BBQ'en ging niet echt soepel 1 stuk vlees gehad wat niet gaar was rond 10 uur naar hardtraxx stage gegaan toen zag ik wat mensen van hardtraxx op eens kwam Khadber naar mij toe even staan praten toen lekkere setjes van heatzone en in-phase gehoord ze draaien meestal lekker :) op eens onder in-phase gooide iemand blik mier naar mij toe vanaf het podium ik weet echt niet meer wie het was haha

na de hele nacht niet te hebben geslapen zijn we rond half 1 na mainstage gegaan en wat rond gelopen even bij mark with a K gestaan hij draaide hardstyle jump hardstyle jump vond ik niet echt super haha toen kwamen Bass Modulators begon aardig los te gaan
toen kwam frontliner :D super setje alleen jammer dat het begon te regenen. even na de tent gegaan gekeken of tent het hield met regen.
toen we terug kwamen begonnen de Alpha Twins net redelijk lekker setje gedraait
aan het einden kwamen er allemaal belgen die voor Coone kwamen en toen hij begon alle meiden begonnen te schreeuwen xD
crypsis klein stukje gezien even terug naar tent gegaan
vlak voor AVIO zijn we terug gegaan wat een lekker setje draaide die :worship: als je maar Je Qont in ent
toen kwam headhunterz met zijn zonnebril op kan het nog erger het was donker
psyko punkz draaide lekker hard
op het laatst nog ff losgegaan op Korsakoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo te zien was het een leuk feestje, balen dat ik dit heb moeten missen...

Hardtraxx Future Stage filmpjes zagen er ook vet uit :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Komt er trouwens ook een DVD uit van het hele feest ?? Net als Defqon Bijv ?
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten