Maakt niks uitwrote:Ik wil er heen
Maar dan moet ik 200km alleen rijden, 200 heen, feesten en s'avonds/s'nachts weer 200 terug
Je moet er wat voor over hebben he
Misschien tot morgen
Maakt niks uitwrote:Ik wil er heen
Maar dan moet ik 200km alleen rijden, 200 heen, feesten en s'avonds/s'nachts weer 200 terug
Slaap gewoon in je auto? Banken plat en je ziet maarwrote:Ja oke, maar jullie zijn al met zijn 2en, en ik dan maar alleen in de auto, iets minder veilig dan met zijn 2en
ja Oké dat is waar dan is inderdaad stuk minder veiligwrote:Ja oke, maar jullie zijn al met zijn 2en, en ik dan maar alleen in de auto, iets minder veilig dan met zijn 2en
Haha is goed, whaha nee grapje man!wrote:ja Oké dat is waar dan is inderdaad stuk minder veiliganders halen we je wel langs huis op. :-)
Ik lees dit in de informatie hoor:wrote:Dat zal wel. Anders leg je je drank in de tent en als je wat wilt drinken ga je naar het campingterrein. Dat is denk ik de reden dat je niet heen en weer mag lopen. Scheelt voor hun bakken met geld.
En daar haal ik uit, dat als je op de camping staat wel heen en weer kunt lopen.. ?De Camping ingang bevindt zich naast het terrein: enkel met de combinatie van twee
bandjes (camping + festival bandje) kan je via de camping ingang het terrein betreden en
kan je ook heen en weer naar de camping.
daar leid ik uit af: als ik op het festivalterrein ben, kan ik onbeperkt heen en weer lopen naar de camping?De Camping ingang bevindt zich naast het terrein: enkel met de combinatie van twee
bandjes (camping + festival bandje) kan je via de camping ingang het terrein betreden en
kan je ook heen en weer naar de camping.
meer moest ik niet weten. Binnen 6u vertrek ik ookTussen de camping en het festivalterrein zal een doorgang zijn met security die je controleert op je bandjes.
Zolang je die aan hebt kun je dus onbeperkt in en uit lopen van je tent naar het festival en terug. 
For the last minute deciders : Tickets are still available @ Free Record Shop, FNAC and Toff Music untill saturday 18.00.
You can also still buy your ticket at the door, both saturday and sunday between 10.00 and 20.00.
HAHA.wrote:Dit was geweldig![]()
Ben net wakker, veel te vroeg, maja :s
Gisterenochtend om half 10 vertrokken zonder gps, dus waren we maar aan het zoeken, verkeerd aan het rijdenstopten we in een tankstation en kwamen we enkele 'qontinenters' tegen, besloten om hen te volgen.. Bleek dat het Psyko Punkz was
![]()
Kwamen er goed en wel aan om kwart voor 12 dus ik heb gelukkig geen minuutje gemist! Eerst Dark-E en Playboyz, vond ik niet zoveel aan. Te veel tek als je het mij vraagt, (wat wel te verwachten was) maar was wel leuk om los te komen. Dan Mark with a K, die haalt altijd goede cijfers als hij z'n nieuwe album draait.
En toen begon de echte Hardstyle, met Bass Modulators als opwarmer. Kende ze niet echt, maar blijken toch skills te hebbenFrontliner was lekker hard (en lang, 1;5 uur) stampen in de regen met een poncho
Alphatwins, niet echt speciaal.
Daarna Coone, ja die had pech dat z'n apparatuur kapot was. Eerst 2 cd-spelers en toen het mengpaneel die het opgaven. Je zag het water gewoon uit het mengpaneel druipen :') Crypsis dan, de eerste waar ik écht op ben losgegaanIsaac ging ook lekker, en dan, AVIO Live
39 minuten genieten gewoon
Bij Headhunterz hebben we de grootste tijd gegeten en onze voeten wat rust gegevenDan Psyko Punkz, vond ze niet zo goed als gewoonlijk maar ging ook nog wel
Dan hebben we een kwartiertje naar Korsakoff geluisterd, maar wat draaide ze weer commercieel
dan begon alles ook nog eens te kraken, en was er volgens mij iets met de boxen ofzo, want het klonk echt niet meer
![]()
Hebben we als afsluitertje Dr Rude gepakt, DamnHelden-Dj
![]()
En ja, dan weer veel te vroeg naar huishebben daarna nog wel 2 feestjes in de buurt gedaan, waar ik m'n oortjes ben kwijtgespeeld (eerste dag dat ik ze gebruik
). En dan om half 6 bedje in
Ohja trouwens, ook heel wat Hardtraxx leden gezien![]()
Kortom, Zeer, zéér geslaagd