Dit was geweldig
Ben net wakker, veel te vroeg, maja :s
Gisterenochtend om half 10 vertrokken zonder gps, dus waren we maar aan het zoeken, verkeerd aan het rijden

stopten we in een tankstation en kwamen we enkele 'qontinenters' tegen, besloten om hen te volgen.. Bleek dat het Psyko Punkz was
Kwamen er goed en wel aan om kwart voor 12 dus ik heb gelukkig geen minuutje gemist! Eerst Dark-E en Playboyz, vond ik niet zoveel aan. Te veel tek als je het mij vraagt, (wat wel te verwachten was) maar was wel leuk om los te komen. Dan Mark with a K, die haalt altijd goede cijfers als hij z'n nieuwe album draait.
En toen begon de echte Hardstyle, met Bass Modulators als opwarmer. Kende ze niet echt, maar blijken toch skills te hebben

Frontliner was lekker hard (en lang, 1;5 uur) stampen in de regen met een poncho

Alphatwins, niet echt speciaal.
Daarna Coone, ja die had pech dat z'n apparatuur kapot was. Eerst 2 cd-spelers en toen het mengpaneel die het opgaven. Je zag het water gewoon uit het mengpaneel druipen

Crypsis dan, de eerste waar ik écht op ben losgegaan

Isaac ging ook lekker, en dan, AVIO Live

39 minuten genieten gewoon

Bij Headhunterz hebben we de grootste tijd gegeten en onze voeten wat rust gegeven

Dan Psyko Punkz, vond ze niet zo goed als gewoonlijk maar ging ook nog wel

Dan hebben we een kwartiertje naar Korsakoff geluisterd, maar wat draaide ze weer commercieel

dan begon alles ook nog eens te kraken, en was er volgens mij iets met de boxen ofzo, want het klonk echt niet meer
Hebben we als afsluitertje Dr Rude gepakt, Damn

Helden-Dj
En ja, dan weer veel te vroeg naar huis

hebben daarna nog wel 2 feestjes in de buurt gedaan, waar ik m'n oortjes ben kwijtgespeeld (eerste dag dat ik ze gebruik

). En dan om half 6 bedje in

Ohja trouwens, ook heel wat Hardtraxx leden gezien
Kortom, Zeer, zéér geslaagd