Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 15:07 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Ik wil er heen

Maar dan moet ik 200km alleen rijden, 200 heen, feesten en s'avonds/s'nachts weer 200 terug :/

Maakt niks uit :D ik ga met een maat van me alleen zaterdag vanuit sneek ook iets van 300km heen en 300km terug :D

Je moet er wat voor over hebben he :P

Misschien tot morgen :D:D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 17:36 

Hardtraxxer

Ja oke, maar jullie zijn al met zijn 2en, en ik dan maar alleen in de auto, iets minder veilig dan met zijn 2en :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 17:37 

Hardtraxx Addict

[NL]Sjefke schreef:
Ja oke, maar jullie zijn al met zijn 2en, en ik dan maar alleen in de auto, iets minder veilig dan met zijn 2en :P

Slaap gewoon in je auto? Banken plat en je ziet maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 19:07 

Hardtraxx Newbie

Morgen om 17.00u ben ik ook op weg :D (kan helaas niet eerder :( )

Kan iemand mij vertellen of je tijdens het gefeest ook nog gewoon onbeperkt heen en weer kan lopen van camping naar festivalterrein? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

Nope mag niet!
Je krijgt, net als op Tomorrowland, een bandje dat gewoon als aandenken dient, maar als combi en campingbezoeker krijg je twee bandjes, de uitleg staat overigens in het topic op de homepage van hardtraxx.
Mss gwn daar effe lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

Dagbandjes zondag & zaterdag: Alle dagbezoekers krijgen een bandje van The Qontinent.
Het bandje geldt enkel als aandenken aan het festival, eens je het festival betreedt en je
bandje werd vastgemaakt is er na het buitengaan geen toegang meer mogelijk.
Combi bandjes: eens je op zaterdag het festival verlaat kan je pas de volgende dag terug
binnen met je bandje. Eens je zondag naar buiten gaat kan je niet meer terug binnen
De Camping ingang bevindt zich naast het terrein: enkel met de combinatie van twee
bandjes (camping + festival bandje) kan je via de camping ingang het terrein betreden en
kan je ook heen en weer naar de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:36 

Hardtraxx Newbie

Ja ik had het wel gelezen, maar mij was niet duidelijk of ze met betreden van terrein alléén festivalterrein bedoelen of ook hiermee de camping. Dacht dat ze bedoelde dat als je zaterdagnacht naar huis gaat iod je niet meer terug mag. In de laatste zin hebben ze het ook over heen en weer dus werkt voor mij nogal verwarrend.

Maar conclusie is dus: 1x heen 1x terug per dag als ik het goed begrijp? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:40 

Hardtraxx Addict

Ja, nu je het zegt die laatste zin is best verwarrend.

Maar zoals ik het interpreteer, moet je op het festivalterrein blijven als je der zaterdag bent, tot je naar de camping gaat om te slapen, want anders kom je der niet meer in en zondag net hetzelfde.

Op tomorrowland was het ook zo geregeld, en was het dit principe, dus vermoed dat het gelijkaardig zal zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 21:32 

Hardtraxx Veteran

Dat zal wel. Anders leg je je drank in de tent en als je wat wilt drinken ga je naar het campingterrein. Dat is denk ik de reden dat je niet heen en weer mag lopen. Scheelt voor hun bakken met geld. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 21:53 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

ja Oké dat is waar dan is inderdaad stuk minder veilig ;) anders halen we je wel langs huis op. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 23:51 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ja Oké dat is waar dan is inderdaad stuk minder veilig ;) anders halen we je wel langs huis op. :-)

Haha is goed, whaha nee grapje man!
Jullie gaan morgen..

Ik heb paar uurtjes geleden even geregeld dat ik Zondag naar The Qontinent ga :D alleen moet wel kaartje aan de deur kopen!
Edwinn schreef:
Dat zal wel. Anders leg je je drank in de tent en als je wat wilt drinken ga je naar het campingterrein. Dat is denk ik de reden dat je niet heen en weer mag lopen. Scheelt voor hun bakken met geld. :thumbup:

Ik lees dit in de informatie hoor:
Citaat:
De Camping ingang bevindt zich naast het terrein: enkel met de combinatie van twee
bandjes (camping + festival bandje) kan je via de camping ingang het terrein betreden en

En daar haal ik uit, dat als je op de camping staat wel heen en weer kunt lopen.. ? :P
Beter vraag je het morgen/overmorgen gewoon daar, weet je het zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:26 

Hardtraxx Addict

Citaat:

daar leid ik uit af: als ik op het festivalterrein ben, kan ik onbeperkt heen en weer lopen naar de camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 01:15 

Hardtraxx Elite

Vanavond was gezellig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 01:36 

Hardtraxxer

Moet ik zondag er vroeg bij zijn om een kaartje aan de deur te kopen?

Kon toen straks geen kaartje meer via internet kopen..
Stond dat je aan de deur moest kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 02:37 

Hardtraxxer

heel veel plezier allemaal!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 02:52 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Tussen de camping en het festivalterrein zal een doorgang zijn met security die je controleert op je bandjes.
Zolang je die aan hebt kun je dus onbeperkt in en uit lopen van je tent naar het festival en terug.  :)

meer moest ik niet weten. Binnen 6u vertrek ik ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 03:02 

Hardtraxx Addict

Citaat:
For the last minute deciders : Tickets are still available @ Free Record Shop, FNAC and Toff Music untill saturday 18.00.

You can also still buy your ticket at the door, both saturday and sunday between 10.00 and 20.00.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

Dit feest lijkt me zo vet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 13:48 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Ziet er echt onwijs gaaf uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:28 

Donateur

Das de theming van Q-base ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:39 

Hardtraxx Veteran

Foto doet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 03:09 

Donateur

Zo weer thuis van een mooi feest :-)

begin van de dag vond ik het nog niet zo super veel was nog niet echt een lekker sfeertje .
Maar rond uurtje of 4 begon het echt met frobtliner :-) wat was dat mooi ,
heerlijk in de regen staan stampen :-) wat een sfeer hing er toen :-)
daarna alpha twins was ook wel leuk .
Daarna coone , jammer dat de muziek behoorlijk vaak er mee op hield :thumbdown:
toen gingen we ook maar even wat eten en uitrusten voor crypsia:-)
begin van crypsis set werkte volgens mij de cd speler niet echt mee .
Want dat klonk allemaal niet echt lekker :/ maar tog nog behoorlijk los gegaan op zijn set :-)
toen was de beurt aan Isaac was ook wel lekker setje maar we deden maar weer even wat rustig aan
want daarna kwam avio live. :) dus gingen we nog maar even rondje lopen over terrein .na kwartiertje
lopen gingen we weer snel na de main want het was tijd voor avio :-)
wat een heerlijke act was dat:-) Respect deze mannen voor mij de set van de dag . Jammer dat het half uurtje zo snel voorbij ging, had nog wel wat langer mogen duren:-)
en toen was het tijd voor headhunterz ... Eerste nummer even van hem gehoord .
En toen tog maar besloten om na huis te gaan aangezien we nog 4 uren moesten rijden :mad:

Maar voor mij was een zeer geslaagd feest:-) op naar decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 11:25 

Hardtraxxer

Dit was geweldig :thumbsup:

Ben net wakker, veel te vroeg, maja :s

Gisterenochtend om half 10 vertrokken zonder gps, dus waren we maar aan het zoeken, verkeerd aan het rijden :D stopten we in een tankstation en kwamen we enkele 'qontinenters' tegen, besloten om hen te volgen.. Bleek dat het Psyko Punkz was :$

Kwamen er goed en wel aan om kwart voor 12 dus ik heb gelukkig geen minuutje gemist! Eerst Dark-E en Playboyz, vond ik niet zoveel aan. Te veel tek als je het mij vraagt, (wat wel te verwachten was) maar was wel leuk om los te komen. Dan Mark with a K, die haalt altijd goede cijfers als hij z'n nieuwe album draait.

En toen begon de echte Hardstyle, met Bass Modulators als opwarmer. Kende ze niet echt, maar blijken toch skills te hebben :D Frontliner was lekker hard (en lang, 1;5 uur) stampen in de regen met een poncho xd Alphatwins, niet echt speciaal.

Daarna Coone, ja die had pech dat z'n apparatuur kapot was. Eerst 2 cd-spelers en toen het mengpaneel die het opgaven. Je zag het water gewoon uit het mengpaneel druipen :') Crypsis dan, de eerste waar ik écht op ben losgegaan :D Isaac ging ook lekker, en dan, AVIO Live :loving: 39 minuten genieten gewoon :D

Bij Headhunterz hebben we de grootste tijd gegeten en onze voeten wat rust gegeven :whistle: Dan Psyko Punkz, vond ze niet zo goed als gewoonlijk maar ging ook nog wel :D Dan hebben we een kwartiertje naar Korsakoff geluisterd, maar wat draaide ze weer commercieel :huh: dan begon alles ook nog eens te kraken, en was er volgens mij iets met de boxen ofzo, want het klonk echt niet meer :/

Hebben we als afsluitertje Dr Rude gepakt, Damn :D Helden-Dj :innocent:

En ja, dan weer veel te vroeg naar huis :( hebben daarna nog wel 2 feestjes in de buurt gedaan, waar ik m'n oortjes ben kwijtgespeeld (eerste dag dat ik ze gebruik xd ). En dan om half 6 bedje in :D

Ohja trouwens, ook heel wat Hardtraxx leden gezien :cool:

Kortom, Zeer, zéér geslaagd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 14:42 

Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Dit was geweldig :thumbsup:

Ben net wakker, veel te vroeg, maja :s

Gisterenochtend om half 10 vertrokken zonder gps, dus waren we maar aan het zoeken, verkeerd aan het rijden :D stopten we in een tankstation en kwamen we enkele 'qontinenters' tegen, besloten om hen te volgen.. Bleek dat het Psyko Punkz was :$

Kwamen er goed en wel aan om kwart voor 12 dus ik heb gelukkig geen minuutje gemist! Eerst Dark-E en Playboyz, vond ik niet zoveel aan. Te veel tek als je het mij vraagt, (wat wel te verwachten was) maar was wel leuk om los te komen. Dan Mark with a K, die haalt altijd goede cijfers als hij z'n nieuwe album draait.

En toen begon de echte Hardstyle, met Bass Modulators als opwarmer. Kende ze niet echt, maar blijken toch skills te hebben :D Frontliner was lekker hard (en lang, 1;5 uur) stampen in de regen met een poncho xd Alphatwins, niet echt speciaal.

Daarna Coone, ja die had pech dat z'n apparatuur kapot was. Eerst 2 cd-spelers en toen het mengpaneel die het opgaven. Je zag het water gewoon uit het mengpaneel druipen :') Crypsis dan, de eerste waar ik écht op ben losgegaan :D Isaac ging ook lekker, en dan, AVIO Live :loving: 39 minuten genieten gewoon :D

Bij Headhunterz hebben we de grootste tijd gegeten en onze voeten wat rust gegeven :whistle: Dan Psyko Punkz, vond ze niet zo goed als gewoonlijk maar ging ook nog wel :D Dan hebben we een kwartiertje naar Korsakoff geluisterd, maar wat draaide ze weer commercieel :huh: dan begon alles ook nog eens te kraken, en was er volgens mij iets met de boxen ofzo, want het klonk echt niet meer :/

Hebben we als afsluitertje Dr Rude gepakt, Damn :D Helden-Dj :innocent:

En ja, dan weer veel te vroeg naar huis :( hebben daarna nog wel 2 feestjes in de buurt gedaan, waar ik m'n oortjes ben kwijtgespeeld (eerste dag dat ik ze gebruik xd ). En dan om half 6 bedje in :D

Ohja trouwens, ook heel wat Hardtraxx leden gezien :cool:

Kortom, Zeer, zéér geslaagd :D

HAHA. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 15:23 

Hardtraxxer

Ik had het dus echt niet door xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten