Geen idee. Sowieso zaterdagmorgen en zondagavond, maar wil idd van vrijdag tot maandag eigenlijk.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb nog een combi-ticket in Free record kunnen krijgen
kkijk er al naar uit xD
Ik heb eventtravel toendertijd eens gemaild, maar die vertelde mij dat ze niet naar The Qontinent zullen gaan..wrote:Eventtravel gaat ook gewoon healleen nog even wachten tot het online komt.
bijna geen een bus gaat goedkoopste 75 euro :O
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ik heb 2 weken of zo gemaild, kreeg terug dat ze nog in overleg waren maar dat ze waarschijnlijk wel gingen..wrote:Ik heb eventtravel toendertijd eens gemaild, maar die vertelde mij dat ze niet naar The Qontinent zullen gaan..wrote:Eventtravel gaat ook gewoon healleen nog even wachten tot het online komt.
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
Hoe zit het trouwens met het anthem van the qontinent 
Vraag ik me ook af 
Wel jammer dat ik er vrijdag niet bij kan zijn op de camping
Maar zaterdag & zondag ben ik dan wel aanwezig
Gaan er veel HT-leden? Anders meeting ofzo
Die meeting zal vrijdag wel zijnwrote:Vraag ik me ook af
als er een meeting komt...im inwrote:Die meeting zal vrijdag wel zijnwrote:Vraag ik me ook af
Gaan er veel HT-leden? Anders meeting ofzoop de camping :p
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Net gebeld met Eventtravel en ze gaan dus toch niet
. Nu maar met de trein dan denk ik.
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
aanwezig alle dagen
Geniette!!
Geniette!!
2 maar hoor
Er staan er toch duidelijk 3 hoor, ofwel moet ik me naar de Hans Anders begeven.
o zo 3 ritten ik dag 3 dagenwrote:Er staan er toch duidelijk 3 hoor, ofwel moet ik me naar de Hans Anders begeven.
Zal hier toch niet aanwezig zijn
.
Normaal was ik er zondag's wel, maar ga nog een week naar rome waardoor ik niet aanwezig zal zijn
.
Normaal was ik er zondag's wel, maar ga nog een week naar rome waardoor ik niet aanwezig zal zijn
Ik ben er 100% bij ook op de vrijdag avond 
P.s hoe zit dat nou met die Future stage?? Is dat dan gewoon waar de volgende dag de het feest is ?
P.s hoe zit dat nou met die Future stage?? Is dat dan gewoon waar de volgende dag de het feest is ?
nee op de camping is future stagewrote:Ik ben er 100% bij ook op de vrijdag avond
Daar zijn we toch duidelijk over geweest? Het is op de naastgelegen festival camping, dus nee, niet exact waar het festival plaatsvindtwrote:Ik ben er 100% bij ook op de vrijdag avond
waneer komen we meer te weten van de line up ?:)
Oke, maar niet dat het kilometers ver is, hoe kom je daar naar binnen dan, gewoon met de tickets die je hebt voor zater/zondag?wrote:Daar zijn we toch duidelijk over geweest? Het is op de naastgelegen festival camping, dus nee, niet exact waar het festival plaatsvindtwrote:Ik ben er 100% bij ook op de vrijdag avond
naastgelegenwrote: Het is op de naastgelegen festival camping
1) Aangelegen 2) Aangrenzend 3) Aanliggend 4) Belendend 5) In de buurt 6) Meest nabij liggend 7) Meest nabijgelegen 8) Nabijgelegen 9) Naburig
En in dit geval is het maar een klein stukje lopen.
Nee, dat zijn alleen tickets voor zaterdag en zondag voor het festival. Voor de camping heb je nog een apart ticket nodig.wrote:hoe kom je daar naar binnen dan, gewoon met de tickets die je hebt voor zater/zondag?
http://www.theqontinent.be/nl/camping/
http://www.theqontinent.be/nl/tickets/
Ja tuurlijk heb ik een camping ticket, maar dat is voldoende voor de future stage ?
wrote:naastgelegenwrote: Het is op de naastgelegen festival camping
1) Aangelegen 2) Aangrenzend 3) Aanliggend 4) Belendend 5) In de buurt 6) Meest nabij liggend 7) Meest nabijgelegen 8) Nabijgelegen 9) Naburig
Nee dat is niet voldoende. Wil je toegang tot die stage moet je 50 euro doneren bij mij. Handje contantje.wrote:Ja tuurlijk heb ik een camping ticket, maar dat is voldoende voor de future stage ?
Is natuurlijk gewoon gratis als je toegang tot de camping hebt...
Who was there
Nobody has said they're going yet.