Misschien dat ik hier voor zaterdag ff langs kom.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik zou ook wel willen maar kom die dagen terug van vakantie tering!! Volgend jaar beter,, dit lijkt me trouwens echt heel dik 
kaarten binnen van vrijdag t/m maandag en bus bijna rond:D
ik ook kaartjes binnen!wrote:kaarten binnen van vrijdag t/m maandag en bus bijna rond:D
+1 gistre gaan halenwrote:ik ook kaartjes binnen!wrote:kaarten binnen van vrijdag t/m maandag en bus bijna rond:Dkan niet wachten!! gaat echt gruwlijk vet worden
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Welke bus heb je dan?wrote:alleen nog een tentje regelen haha
Mocht ik gaan, bijna zeker, wordt het op zaterdag vooral mainstage met af en toe naar de early hardstyle. Zondag wordt pendelen tussen mainstage, thunderdome en dirty workz. Af en toe eens kijken bij de tek dan. Wat een vette muziek is dat toch
http://dance-festivalbus.nl.server37.fi ... ramma.html op site staat dat ze alleen zaterdag en zondag gaan maar wij zijn aan het regelen dat ze vrijdag heen en maandag terug gaanwrote:Welke bus heb je dan?wrote:alleen nog een tentje regelen haha
Mocht ik gaan, bijna zeker, wordt het op zaterdag vooral mainstage met af en toe naar de early hardstyle. Zondag wordt pendelen tussen mainstage, thunderdome en dirty workz. Af en toe eens kijken bij de tek dan. Wat een vette muziek is dat toch
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Wat zijn hun opstapplaatsen?
weet niet maar ze komen ons ophalen in venlo
als je hun mailt onder aan hun pagina staat email dan kan je ook ff regelen hoe meer hoe beter
als je hun mailt onder aan hun pagina staat email dan kan je ook ff regelen hoe meer hoe beter
zeker vet
alleen vervoer nog
Zalig, zalig, zalig!
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
geen contest geweest toch van te voren
Ik ga wrs toch een dagje komen, wrs 14e, wordt knalfeestje! 
dit is inderdaad vet
.
Idd, hoe beslissen ze dan wie er draait enz?
Idd, hoe beslissen ze dan wie er draait enz?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dat zien we vanzelf wel wie er draaien,, maar ik ff kijken hoever dat reizen is. Kom 's middags terug van vakantie, dan is het geld weer op daarom ga ik zaterdag en zondag niet.. Maar dit wil ik eigenlijk toch wel meepakken 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Oeh heb er zin in! 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
eeh karel hoe ga jij dan? Ga je vrijdag?wrote:Oeh heb er zin in!
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Hoe en wat precies weten we nog niet. Maar wss reizen we met de crew of dat proberen we iig
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
de crew ?wrote:Hoe en wat precies weten we nog niet. Maar wss reizen we met de crew of dat proberen we iig
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Modjes en beheerder van HT hahawrote:de crew ?wrote:Hoe en wat precies weten we nog niet. Maar wss reizen we met de crew of dat proberen we iig
is het geen idee om een bus van vrijdag tot maandag te huren met veel van hardtraxx ?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Eventtravel gaat ook gewoon he
alleen nog even wachten tot het online komt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.