Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 17:01 

Artiest

Oke, moest het nou via zoveel omwegen?? door inplaats van meteen te zeggen nee, niet me je festival tickets maar met je camping ticket ? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 17:07 

Hardtraxx Beheerder

Tja, het zijn een beetje voor de hand liggende vragen. Jezelf eens verdiepen door het bericht of theqontinent.be door te lezen (begrijpend lezen) kan geen kwaad hoor ;) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 17:51 

Artiest

Jor-D schreef:
Tja, het zijn een beetje voor de hand liggende vragen. Jezelf eens verdiepen door het bericht of theqontinent.be door te lezen (begrijpend lezen) kan geen kwaad hoor ;) :)

Haha ik heb m'n best gedaan ... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:22 

Hardtraxx Veteran

Waarom willen mijn vrienden hier niet heen? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 23:52 

Donateur

tickets binnen :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 14:37 

Hardtraxx Addict

http://partyflock.nl/party/184810:The_Qontinent.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:19 

Hardtraxx Elite

Mind.Illusion schreef:

bam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:21 

Donateur

Mind.Illusion schreef:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Mind.Illusion schreef:

bam :D

Hee das mijn PF reactie :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:25 

Hardtraxx Elite

vervoer bijna geregeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

Dit is volgens mij het feest dat het meest bij mij in de buurt ligt. (Eindelijk is wat bereikbaars qua vervoer) Maar een ander probleem is ditmaal dat er veel vrienden van me dan op vakantie zijn :( Zelf ga ik niet op vakantie en zou ik The Qontinent zeker willen meepikken ziet er aardig dik uit maar moet nog kijken hoe en wat , of er nog wat andere vrienden gaan of over te halen zijn, vrees er voor :(

Iemand enig idee hoeveel kaartjes er nog beschikbaar zijn, ben gewoon benieuwd het dicht tegen uitverkocht aan zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 17:25 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Dit is volgens mij het feest dat het meest bij mij in de buurt ligt. (Eindelijk is wat bereikbaars qua vervoer) Maar een ander probleem is ditmaal dat er veel vrienden van me dan op vakantie zijn :( Zelf ga ik niet op vakantie en zou ik The Qontinent zeker willen meepikken ziet er aardig dik uit maar moet nog kijken hoe en wat , of er nog wat andere vrienden gaan of over te halen zijn, vrees er voor :(

Iemand enig idee hoeveel kaartjes er nog beschikbaar zijn, ben gewoon benieuwd het dicht tegen uitverkocht aan zit

raakt denk ik niet uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 17:36 

Hardtraxxer

Zal inderdaad nog niet uitverkocht geraken.

Partyflocklink added! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 18:35 

Hardtraxx Addict

Ik weet wel dat er dit jaar al dubbel zoveel tickets de deur uit zijn tegenover vorig jaar...

Kweet wel niet welke capaciteit het terrein daar heeft of hoeveel mensen der vorig jaar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:17 

Donateur

Vorig jaar waren het 3 areas, 1 outdoor mainstage met een oppervlakte zoals op summerfestival.
en 2 echt kleine tenten.
Maar dit jaar zal het een pak groter uitpakken met meer oppervlakte!
Groot terrein normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:25 

Hardtraxx Elite

vast meeting gaan organiseren of pas met time table ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Kom gewoon lekker met ons feesten! Zijn genoeg mensen van Hardtraxx bij ;).

hdhessel schreef:
vast meeting gaan organiseren of pas met time table ?

Vrijdag natuurlijk ;). Domme vraag haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:49 

Hardtraxx Elite

dat snap ik maar toch even bij elkaar komen met zijn allen ik ga samen met hardkickerz en 4 andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
dat snap ik maar toch even bij elkaar komen met zijn allen ik ga samen met hardkickerz en 4 andere

Dat zal ongetwijfeld nog wel komen denk ik zo ;). Maar vrijdag zal denk ik de grootste meeting worden!

Line-up is dus nu bekend ;).

Hardtraxx Future Stage: Camping Party
In-Phase (NL/BE)
Heatzone (NL/DK)
Jones (NL)
Waverider (NL)
San Miquel (NL)
Mind.Illusion (NL)
Outlander (BE)
Unloaders (BE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 09:51 

Hardtraxx Veteran

Leuke line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 11:58 

Donateur

Zkr leuke line up!
MI & SM had ik zeker wel verwacht. Had wel wat meer van de hardtraxxers verwacht kwa actief leden ofzo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 17:58 

Hardtraxx Beheerder

lorennzkee schreef:
Had wel wat meer van de hardtraxxers verwacht kwa actief leden ofzo :).

Om heel eerlijk te zijn: ik niet.
Sommige maken leuke mixjes op internet, maar waar zijn ze te vinden op de feestjes door het land? Hebben ze al eens voor publiek gedraaid in een club/disco? Geloof me, dat is ietsjes anders dan thuis achter je CD spelers een mixje opnemen, die je eventueel tientallen keren opnieuw kan doen.
Mind.Illusion en San Miquel zijn beide ook zeer actief buiten Hardtraxx om. San Miquel is zelfs al bezig met het produceren van nummers.

Een aantal vindt het jammer dat C-Mind er niet tussen staat. Soort van terechte opmerking omdat ie hier veel van zich laat horen. Maar ik zie m anders nergens op feestjes draaien? Laat staan dat ie buiten Hardtraxx om al een beetje naam heeft opgebouwd. Dit geldt voor velen hier.

Daarbij komt nog: er zijn zat DJ's die wel een boost en promotie kunnen gebruiken, maar omdat dat er best wel wat zijn moeten er afwegingen gemaakt worden :thumbup:

Kortom: laten we niet teveel doorgaan over wie er niet op staan. Degene die op deze stage staan hebben het echt wel verdient in mijn ogen ;)
Wordt een mooi weekend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 18:05 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
lorennzkee schreef:
Had wel wat meer van de hardtraxxers verwacht kwa actief leden ofzo :).

Om heel eerlijk te zijn: ik niet.
Sommige maken leuke mixjes op internet, maar waar zijn ze te vinden op de feestjes door het land? Hebben ze al eens voor publiek gedraaid in een club/disco? Geloof me, dat is ietsjes anders dan thuis achter je CD spelers een mixje opnemen, die je eventueel tientallen keren opnieuw kan doen.
Mind.Illusion en San Miquel zijn beide ook zeer actief buiten Hardtraxx om. San Miquel is zelfs al bezig met het produceren van nummers.

Een aantal vindt het jammer dat C-Mind er niet tussen staat. Soort van terechte opmerking omdat ie hier veel van zich laat horen. Maar ik zie m anders nergens op feestjes draaien? Laat staan dat ie buiten Hardtraxx om al een beetje naam heeft opgebouwd. Dit geldt voor velen hier.

Daarbij komt nog: er zijn zat DJ's die wel een boost en promotie kunnen gebruiken, maar omdat dat er best wel wat zijn moeten er afwegingen gemaakt worden :thumbup:

Kortom: laten we niet teveel doorgaan over wie er niet op staan. Degene die op deze stage staan hebben het echt wel verdient in mijn ogen ;)
Wordt een mooi weekend :yay:

Netjes gezegd en we gaan zoiezo knallen vrijdag zaterdag en zondag! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 18:12 

Hardtraxx Elite

ze willen op dat podium ook kwaliteit leveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
ze willen op dat podium ook kwaliteit leveren

Dat! Uiteindelijk is het voor sommigen ook een eerste kennismaking met Hardtraxx. Dan kun je het niet maken om mensen neer te zetten die door zenuwen een fout maken of iets in die trant. Ook is het pas de eerste keer dat we dit doen, vergeet dat niet!

Daar komt bij dat ik Miquel mixtechnisch erg sterk vind en M.I exact hetzelfde. Beiden hebben ook een bepaalde orginaliteit in hun tracklists.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten