Hellblazer schreef:
Kleine tegenvaller... Hoewel de show dik in orde was, veel te veel standaardtracks gehoord. Vanaf het moment dat Dyprax begon te draaien heb ik me wel goed vermaakt, zeker tijdens Ophidian en Amnesys.
Vond Dyprax en Re-Style 2 zieke sets, Amnesys alleen het begin van meegekregen toen weggegaan!
Gewoon alweer verbaasd door de locatie, niet normaal gruwelijk!
De show was ook echt sick!
Vond de meeste sets inderdaad te commercieel, maarja daar houden die duitsers van!
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij!
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten!
