Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:45 
 

Psyko Punkz

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hard lachen weer om de TT. Crypsis en Chain Reaction eerst.. En dan Zany en Psyko Punkz :').

Dat je gaat huilen om PP is begrijpelijk. Maar Zany? Die man kan gigantisch hard gas geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:
Hard lachen weer om de TT. Crypsis en Chain Reaction eerst.. En dan Zany en Psyko Punkz :').

Dat je gaat huilen om PP is begrijpelijk. Maar Zany? Die man kan gigantisch hard gas geven :P

Ergste is nog dat Thera afsluit. Dat kan gewoon niet. Zeker niet op een feest waar hardcore de overtoon is. Thera moet prime-time staan, graag tegelijk met 2 nutteloze acts uit de andere zalen, zodat iedereen naar Thera gaat en op en top fit kan ervaren hoe geniaal Thera is. Niet wanneer iedereen uitgeblust is, omdat men al 10,5 uur lood in de benen heeft. Laat Psyko Punkz maar afsluiten, dan hoef je toch niet door de pijngrens te gaan omdat je stil staat.

Dat is eigenlijk het enige nadeel aan 'logische timetables'. De vetste muziek hoor je pas op het moment dat je het meest vermoeid bent. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je nog chrissie? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:
Hard lachen weer om de TT. Crypsis en Chain Reaction eerst.. En dan Zany en Psyko Punkz :').

Dat je gaat huilen om PP is begrijpelijk. Maar Zany? Die man kan gigantisch hard gas geven :P

Ergste is nog dat Thera afsluit. Dat kan gewoon niet. Zeker niet op een feest waar hardcore de overtoon is. Thera moet prime-time staan, graag tegelijk met 2 nutteloze acts uit de andere zalen, zodat iedereen naar Thera gaat en op en top fit kan ervaren hoe geniaal Thera is. Niet wanneer iedereen uitgeblust is, omdat men al 10,5 uur lood in de benen heeft. Laat Psyko Punkz maar afsluiten, dan hoef je toch niet door de pijngrens te gaan omdat je stil staat.

Dat is eigenlijk het enige nadeel aan 'logische timetables'. De vetste muziek hoor je pas op het moment dat je het meest vermoeid bent. :(



Weet je nog vorig jaar Chris.. Met z'n 2-en compleet leeg en dan bij Thera staan.. Haha! Was echt geen goed idee.. T mooiste was de blik van de taxichauffeur en de hoteldame xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig. Stond niet op de planning, maar een vriend van me vroeg of ik mee wou. En met Ophidian (LIVE!), Meagashira en Thera/Amnesys vermaak ik me prima. Voor de rest ook wel, maar niet zo'n enorm bijzondere line-up verder. Ben verder nog nooit op een groot indoor feest geweest dus sowieso veel nieuws te zien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schijnt een live webcam te zijn dit. Je moet zelf wel even refreshen. Ververst om de minuut ofzo.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat er weer gruwelijk uit zien! :worship:
Hopen dat het niet regent want m'n broer heeft geen zin in door de regen naar Duitsland te rijden! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:21 
 

Wat een pussy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wat een pussy :P

Rot op vriend :P
Als het een beetje regent zie je niks in die auto van hem! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:00 
 

Heeft hij geen ruitenwissers dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:03 
 
Hardtraxxer

zin in !!! (behalve die busreis dan >.< )

Gaat sowieso een mooi feest worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:45 
 

Jeff3rd schreef:
Schijnt een live webcam te zijn dit. Je moet zelf wel even refreshen. Ververst om de minuut ofzo.

Afbeelding


http://www.rhein-zeitung.de/magazin/nat ... vecam.html

en dan onderaan... dan refresht ie zelf.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappige link. Ze zijn nu de lasers aan het testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Armoedige stage zo te zien. Was vorig jaar vele malen vetter. Maar baal alsnog dat ik er niet bij kan zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Armoedige stage zo te zien. Was vorig jaar vele malen vetter. Maar baal alsnog dat ik er niet bij kan zijn :(



Vorig jaar was episch. Volgend jaar Tzimmah :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we gaan vlammeeeen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:39 
 

Und? Geile party gemacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Armoedige stage zo te zien. Was vorig jaar vele malen vetter. Maar baal alsnog dat ik er niet bij kan zijn :(



Vorig jaar was episch. Volgend jaar Tzimmah :).

Ik heb 5 oktober 2013 al in mijn agenda genoteerd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kleine tegenvaller... Hoewel de show dik in orde was, veel te veel standaardtracks gehoord. Vanaf het moment dat Dyprax begon te draaien heb ik me wel goed vermaakt, zeker tijdens Ophidian en Amnesys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Kleine tegenvaller... Hoewel de show dik in orde was, veel te veel standaardtracks gehoord. Vanaf het moment dat Dyprax begon te draaien heb ik me wel goed vermaakt, zeker tijdens Ophidian en Amnesys.

Vond Dyprax en Re-Style 2 zieke sets, Amnesys alleen het begin van meegekregen toen weggegaan!

Gewoon alweer verbaasd door de locatie, niet normaal gruwelijk! :drool:
De show was ook echt sick!
Vond de meeste sets inderdaad te commercieel, maarja daar houden die duitsers van!
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:


Was lekker veel ruimte bij Crypsis vs. Chain Reaction! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hellblazer schreef:
Kleine tegenvaller... Hoewel de show dik in orde was, veel te veel standaardtracks gehoord. Vanaf het moment dat Dyprax begon te draaien heb ik me wel goed vermaakt, zeker tijdens Ophidian en Amnesys.

Vond Dyprax en Re-Style 2 zieke sets, Amnesys alleen het begin van meegekregen toen weggegaan!

Gewoon alweer verbaasd door de locatie, niet normaal gruwelijk! :drool:
De show was ook echt sick!
Vond de meeste sets inderdaad te commercieel, maarja daar houden die duitsers van!
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten! :thumbup:

Nog Dextro moeten geven aan bepaalde verdwaalde personen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hellblazer schreef:
Kleine tegenvaller... Hoewel de show dik in orde was, veel te veel standaardtracks gehoord. Vanaf het moment dat Dyprax begon te draaien heb ik me wel goed vermaakt, zeker tijdens Ophidian en Amnesys.

Vond Dyprax en Re-Style 2 zieke sets, Amnesys alleen het begin van meegekregen toen weggegaan!

Gewoon alweer verbaasd door de locatie, niet normaal gruwelijk! :drool:
De show was ook echt sick!
Vond de meeste sets inderdaad te commercieel, maarja daar houden die duitsers van!
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten! :thumbup:

Nog Dextro moeten geven aan bepaalde verdwaalde personen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

godvers wa was ik hier graag bij geweest >.<
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten