Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:51 
 

Afbeelding

Wederom erg origineel van AoD :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi Crypsis, Chain Reaction, Radical Redemption, X-Pander, Typhoon, Act Of Rage en Warface. :lol:
Echt triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fatima Hajji enige naam die ik ken qua hardtechno. Betekent dat dat er veel hardtechno artiesten tussen staan die ik niet ken (die kans is vrij groot hoor) of dat er geen hardtechno area meer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Fatima Hajji enige naam die ik ken qua hardtechno. Betekent dat dat er veel hardtechno artiesten tussen staan die ik niet ken (die kans is vrij groot hoor) of dat er geen hardtechno area meer is?

Sutura & Jonathann Cast zijn ook techno, dus er zal vast een hardtechno area zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
The Constructor schreef:
Fatima Hajji enige naam die ik ken qua hardtechno. Betekent dat dat er veel hardtechno artiesten tussen staan die ik niet ken (die kans is vrij groot hoor) of dat er geen hardtechno area meer is?

Sutura & Jonathann Cast zijn ook techno, dus er zal vast een hardtechno area zijn :D

Pappenheimer en Minupren vallen ook in die categorie, dus inderdaad.

OT: altijd al een keer heen gewild, misschien eens overwegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

Beetje een platte line up. Hardtechno stage is wel leuk, maar om daarvoor helemaal naar Duitsland af te reizen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier zelf niet heen, maar ik zag de Hardstyle timetable ergens voorbijkomen. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch knap dat je een baan als koningin en dj kan combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kold Konexxion & Warface en daarna Isaac xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:51 
 

Haha die line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:46 
 
Hardtraxxer

Hunto schreef:
Toch knap dat je een baan als koningin en dj kan combineren.


Hahahah zou die die naam voor GOT hebben gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Kold Konexxion & Warface en daarna Isaac xd

xd
echt slecht dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Raven schreef:
Kold Konexion & Warface en daarna Isaac xd

xd
echt slecht dit.


Slecht ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nosferatu & E-Life - Manslaughter (Official Syndicate 2014 anthem)
http://youtu.be/GN3wVLXqMdk

youtube video lukte me niet :thumbdown:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten