Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog Dextro moeten geven aan bepaalde verdwaalde personen? :P

Nop, hahaha maar sommige mensen konden het wel gebruiken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten! :thumbup:


Zat daar toen ook, mooi uitzicht. :) Daarna weer vol gas gegeven, vooral met Ophidian! Amnesys draaide prima, maar niet echt geschikt als afsluiter. 4D Future nog wel gehoord. Man o man, wat gaat die ziek hard met dat systeem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
hardcoresjors schreef:
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij! :thumbup:
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten! :thumbup:


Zat daar toen ook, mooi uitzicht. :) Daarna weer vol gas gegeven, vooral met Ophidian! Amnesys draaide prima, maar niet echt geschikt als afsluiter. 4D Future nog wel gehoord. Man o man, wat gaat die ziek hard met dat systeem!

Ophidian draaide alleen z'n mainstream :P

Vond Dyprax en Re-style toch echt de 2 beste! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ophidian draaide alleen z'n mainstream :P

Vond Dyprax en Re-style toch echt de 2 beste! ;)


Wel jammer idd, maar alsnog vind ik z'n mainstream ook erg goed. En Abandon heb ik ook gehoord dus maakt ook wel een beetje goed. Had ook niet zo'n zware set verwacht op Syndicate.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten