hardcoresjors schreef:
Als The Masters Elite begint stroomt de hele zaal vol, hoe slecht ze ook draaien, en dan komt Dyprax (die echt een gruwelijke set draaide) en iedereen ging ervandoor!
Des te meer plek voor mij!
Met The Masters Elite heb ik lekker op de tribune van de show genoten!

Zat daar toen ook, mooi uitzicht.

Daarna weer vol gas gegeven, vooral met Ophidian! Amnesys draaide prima, maar niet echt geschikt als afsluiter. 4D Future nog wel gehoord. Man o man, wat gaat die ziek hard met dat systeem!