Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de hardstyle line up ga ik er wel heen :P. Ik zie wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit heb je zelf in elkaar gedraaid? Dan mogen Angeldust en Meagashira ook best naar de hardcore verplaatst worden Rob ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Dit heb je zelf in elkaar gedraaid? Dan mogen Angeldust en Meagashira ook best naar de hardcore verplaatst worden Rob ;)

Haha, dat dacht ik ook al toen ik zat te kijken. Meagashira is toch een van de grotere HC namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:06 
 

Steffnov schreef:
Dit heb je zelf in elkaar gedraaid? Dan mogen Angeldust en Meagashira ook best naar de hardcore verplaatst worden Rob ;)

okiedokie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat sound hier :drool:

Niet vervelend om hier LIVE te mogen gaan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Al vind ik het wel jammer dat je live staat omdat je dan maar een half uurtje draait :P Dit jaar misschien wel heen, vind de rest v/d hardstyle niet zo (behalve Crypsis en Zany), dus dan maar hard technoen of naar de hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:15 
 
Hardtraxxer

Ben hier nog nooit geweest.
Wel eens filmpjes gezien en toen zag het er best wild uit allemaal.

Moet ik gaan of niet:P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dit heb je zelf in elkaar gedraaid? Dan mogen Angeldust en Meagashira ook best naar de hardcore verplaatst worden Rob ;)


Wie heet hier nog meer Rob dan? Chris Two?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 01:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wie heet hier nog meer Rob dan? Chris Two?

Klopt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zeer vette trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Dit of Project? Ik kan er eentje betalen maar zit te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Dit of Project? Ik kan er eentje betalen maar zit te twijfelen.

Dit! Beste indoor feest van 2011. Damn, wat heb ik hier genoten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Dit of Project? Ik kan er eentje betalen maar zit te twijfelen.

Beide :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OE!!!1 daar wil ik heen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het met event travel hier naar toe ? komt dat nog of moet je het zelf aanvragen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Kaartjuh in de pocket. Wie gaan d'r nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict

TT:
MASTERS OF HARDCORE
20.00 - 21.00 Angeldust
21.00 - 22.00 Nitrogenetics
22.00 - 23.00 Meagashira
23.00 - 00.00 Javi Boss
00.00 - 01.00 Korsakoff
01.00 - 01.30 Noize Suppressor -live-
01.30 - 02.30 State of Emergency
02.30 - 03.30 Masters Elite (aka Angerfist, Outblast & Catscan) -live-
03.30 - 04.30 Dyprax
04.30 - 05.00 Ophidian -live-
05.00 - 06.00 Re-Style
06.00 - 07.00 Amnesys

HARDTECHNO FORCE
20.00 - 21.00 Pappenheimer
21.00 - 22.00 Zahni vs. Schrempf –live-
22.00 - 23.30 Lukas & Malke -4 decks & drums-
23.30 - 01.00 Frank Kvitta
01.00 - 02.00 BMG aka Brachiale Musikgestalter -live-
02.00 - 03.30 PET Duo
03.30 - 05.00 Arkus P. & Sutura -live-
05.00 - 06.30 Greg Notill

HARDSTYLE KINGDOM
20.00 - 21.00 Zealot
21.00 - 22.00 Twilight Forces
22.00 - 23.00 Mystery
23.00 - 00.00 Coone
00.00 - 01.00 Brennan Heart
01.00 - 02.00 Technoboy
02.00 - 03.30 Crypsis vs. Chain Reaction
03.30 - 04.30 Zany
04.30 - 05.30 Psyko Punkz
05.30 - 06.30 Radical Redemption
06.30 - 07.00 Thera -live-
Hosted by MC Nolz

TECHNO DISTRICT
20.00 - 22.00 Electronmike & DavidChristoph
22.00 - 23.00 Eric Sneo -live-
23.00 - 01.00 Torsten Kanzler
01.00 - 02.00 The Advent -live-
02.00 - 04.00 Angy Kore
04.00 - 06.00 A.Paul

Afsluiten bij RR en Thera, na Ophidian live :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 08:26 
 
Hardtraxxer

02.00 - 03.30 Crypsis vs. Chain Reaction
02.30 - 03.30 Masters Elite (aka Angerfist, Outblast & Catscan) -live-

Wie bedenkt zoiets
:cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin aaaaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest begint me steeds meer te kriebelen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard lachen weer om de TT. Crypsis en Chain Reaction eerst.. En dan Zany en Psyko Punkz :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit feest begint me steeds meer te kriebelen. :$

Kommmmm :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
02.00 - 03.30 Crypsis vs. Chain Reaction
02.30 - 03.30 Masters Elite (aka Angerfist, Outblast & Catscan) -live-

Wie bedenkt zoiets
:cry: :cry: :cry:


Wow dat is echt gay kut haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen, zin in :D
kan er alleen nog steeds niet tegen dat ze masters elite en crypsis tegelijk hebben neergezet :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Newbie

wat hoort er niet in dit rijtje thuis?

02:00 - 03:30: Chain Reaction Crypsis
03:30 - 04:30: Zany
04:30 - 05:30: Psyko Punkz
05:30 - 06:30: Radical Redemption
06:30 - 07:00: Live: Thera
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten