Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:54 
 
Hardtraxxer

Syndicate
03 oktober 2015
Westfalenhallen Dortmund - Duitsland
https://www.facebook.com/syndicate.festival

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:57 
 
Hardtraxxer

XQ Holland kan me gestolen worden, Syndicate al jaren zekerheidje voor ons.
Vaak vetste indoor feest van het jaar vind ik.
Ook het beste geluid wat ik gehoord heb vorig jaar, niet normaal!

Nog meer mensen aanwezig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig dat ze dit keer een vernieuwende line-up hebben, not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Gelukkig dat ze dit keer een vernieuwende line-up hebben, not.


Tja gevalletje Art of Dance he... Ben wel blij met Destructive Tendencies..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 19:37 
 

Die hardstyle line-up is weer om van te smullen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Art of Dance strikes again..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:33 
 

hier is iemand heel erg lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de hardtechno/schranz is vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfels tussen xq en syndicate, maar met deze line up scoort syndicate flinke minpunten.. Dit gaat em niet worden denk ik, is me de reis/afstand niet waard
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten