Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 02:21 
 

zaterdag 6 oktober 2012
20:00 - 07:00
Westfalenhallen
Duitsland

Genres
hardcore, hardstyle, hardtechno

Minimumleeftijd
16

Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.

MASTERS OF HARDCORE
20.00 - 21.00 Angeldust
21.00 - 22.00 Nitrogenetics
22.00 - 23.00 Meagashira
23.00 - 00.00 Javi Boss
00.00 - 01.00 Korsakoff
01.00 - 01.30 Noize Suppressor -live-
01.30 - 02.30 State of Emergency
02.30 - 03.30 Masters Elite (aka Angerfist, Outblast & Catscan) -live-
03.30 - 04.30 Dyprax
04.30 - 05.00 Ophidian -live-
05.00 - 06.00 Re-Style
06.00 - 07.00 Amnesys

HARDTECHNO FORCE
20.00 - 21.00 Pappenheimer
21.00 - 22.00 Zahni vs. Schrempf –live-
22.00 - 23.30 Lukas & Malke -4 decks & drums-
23.30 - 01.00 Frank Kvitta
01.00 - 02.00 BMG aka Brachiale Musikgestalter -live-
02.00 - 03.30 PET Duo
03.30 - 05.00 Arkus P. & Sutura -live-
05.00 - 06.30 Greg Notill

HARDSTYLE KINGDOM
20.00 - 21.00 Zealot
21.00 - 22.00 Twilight Forces
22.00 - 23.00 Mystery
23.00 - 00.00 Coone
00.00 - 01.00 Brennan Heart
01.00 - 02.00 Technoboy
02.00 - 03.30 Crypsis vs. Chain Reaction
03.30 - 04.30 Zany
04.30 - 05.30 Psyko Punkz
05.30 - 06.30 Radical Redemption
06.30 - 07.00 Thera -live-
Hosted by MC Nolz

TECHNO DISTRICT
20.00 - 22.00 Electronmike & DavidChristoph
22.00 - 23.00 Eric Sneo -live-
23.00 - 01.00 Torsten Kanzler
01.00 - 02.00 The Advent -live-
02.00 - 04.00 Angy Kore
04.00 - 06.00 A.Paul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al 2 jaar op rij niet kunnen gaan door afhakers, hoop dat het nu toch gaat lukken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 10:17 
 
Hardtraxxer

best optijd om er nu al een topic voor te maken maar ook voor mij zeker een optie, die aftermovie(s) zien er echt gruwelijk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig, mits er geen gruwelijk vette XQ komt. Maar damn wat een fucking vet feest was dit. Beste beslissing in mijn partyleven om hier naar toe te gaan, overtrof alles terwijl m'n verwachtingen al hoog waren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/213196:Syndicate_2012.html

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sowieso weer aanwezig, mits er geen gruwelijk vette XQ komt. Maar damn wat een fucking vet feest was dit. Beste beslissing in mijn partyleven om hier naar toe te gaan, overtrof alles terwijl m'n verwachtingen al hoog waren. :worship:



Ons weekend was episch.. Boeit me niet welk feest er op deze dag is... Syndicate word het voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar was het gruwelijk, volgend jaar weer! :thumbsup:
Zie jullie daar! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters Elite LIVE (Angerfist, Outblast & Catscan)
Pet Duo
Korsakoff
Crypsis
The Advent LIVE
BMG LIVE
Psyko Punkz
Noize Suppressor LIVE
State of Emerceny
Dyprax
Brennan Heart
Frank Kvitta
Eric Sneo LIVE
Re-Style
Megashira
Technoboy
Radical Redemption
Zany
Amnesys
Torsten Kanzler
Thera LIVE
Ophidian LIVE
Coone
Arkus P. & Sutura LIVE
Lukas & Malke LIVE
Chain Reaction
Nitrogenetics
Twilight Forces
Angy Kore
A. Paul
Javi Boss
Greg Note
Mystery
Angeldust
Zeolot
Zahni vs. Schrempf LIVE
ElectronMike
DavidChristoph
Pappenheimer
MC Tha Watcher
MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met deze line-up MOET ik wel aanwezig zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:35 
 

Thera LIVE
Ophidian LIVE
coone



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:36 
 

Nu al de line up? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Thera LIVE
Ophidian LIVE
coone



:lol: :lol: :lol:

Kaboem :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:46 
 

hdhessel schreef:
kaboem schreef:
Thera LIVE
Ophidian LIVE
coone



:lol: :lol: :lol:

Kaboem :lol: :lol: :lol:




lach je mij nou uit? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nu al de line up? :lol:

stond in het boekje van Mayday, zelfde organisatie, zelfde locatie, dus logisch dat ze het onthullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Yeaaaah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig met een paar leuke hs namen (Thera Live :D) en een hele lading hardtechno :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters Mainstage:
Masters Elite LIVE
Angerfist
Outblast
Catscan


Noize Suppressor LIVE
Ophidian LIVE
State of Emergency
Nitrogenetics
Korsakoff
Javi Boss
Amnesys
Dyprax
Re-Style
MC Tha Watcher


Hardstyle Masters:
Brennan Heart
Chain Reaction
Coone
Crypsis
Psyko Punkz
Radical Redemption
Technoboy
Twillight Forces
Zany
Thera LIVE
MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, 5 maanden van tevoren al een line-up. Wel beter op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag je line-up wel iets aanpassen. Angerfist LIVE, Outblast LIVE en Catscan LIVE samen is natuurlijk samen Masters Elite, en Dyprax staat er twee keer tussen.

Verder wel een heel MoH feestje, alleen Ophidian live is echt interessant. Ik pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Je mag je line-up wel iets aanpassen. Angerfist LIVE, Outblast LIVE en Catscan LIVE samen is natuurlijk samen Masters Elite, en Dyprax staat er twee keer tussen.

Verder wel een heel MoH feestje, alleen Ophidian live is echt interessant. Ik pas.

Alleen al voor de locatie is het eigenlijk een verplichting om te gaan. Beste locatie waar ik ooit geweest ben. Echt goddelijk gewoon! :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:21 
 

Beginpost aangepast. Line-up compleet hier neergezet
A.Paul = dubstep/techno/hardtechno zover ik weet (ooit op Q-day gehoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik vind die overige namen nog nooit heb gehoord, ken alleen de MC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:25 
 

Is meer richting Techno/DnB/Dubstep/Hardtechno

Draait DaY-már ook soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik moet zeggen dat ik vind die overige namen nog nooit heb gehoord, ken alleen de MC :P

Dat is hardtrance/techno/germanstyle :P
Gelukkig helemaal achterin weggepropt. Het is al zo'n tyfuseind lopen van de hardstyle naar de main xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten