TOMMEHNCHEZ schreef:
Art of Dance die kaartjes op ticketswap doorverkoopt voor 109,50...
Heeft er volgens mij mee te maken met hoe Bleep te werk gaat met kaartverkoop, die kopen jouw ticket terug wanneer je het op Ticketswap zet op het moment dat er een koper voor is (beetje onzinnige constructie aangezien Ticketswap die rol volgens mij al prima vervulde maar oké). die €109,50 die je ziet is dus de prijs van een persoon en niet perse de door Art of Dance gekozen prijs, echter koopt de koper het ticket dus wel via Art of Dance..
Meest storende aan deze hele constructie is naar mijn mening dat Art of Dance hierdoor ineens Fairshare gebruikt op doorverkochte tickets via ticketswap van hun, dus de gemaakt winst over een ticket wordt gelijk verdeeld tussen jou als verkoper en Art of Dance als organisator. Heb zelf mijn VIP ticket voor de max prijs verkocht via Ticketswap, heb destijds €112,50 moeten betalen en heb van Ticketswap het schappelijke bedrag van €120,38 mogen ontvangen voor een ticket waar de kopende partij €148,50 heeft moeten afrekenen aan ticketswap.. bij een regulier ticket ontvang je als verkoper dus €88,28 terwijl de koper €108,90 mag aftikken