Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 13:54 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Ik heb ergens in de wandelgangen vernomen dat de kaartverkoop hiervoor ook niet heel denderend loopt en deze wellicht ook gecanceld zou worden. Zou dat erg bijzonder vinden en denk dat veel organisaties terug naar de tekentafel moeten met events. Zo bloeit het mooie genre langzaam dood lijkt het...

De prijs is ook gewoon veel te hoog en met de hoeveelheid feesten nu gaan mensen keuzes maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 14:48 

Hardtraxx Veteran

Voor de prijs op ticketswap kun je wachten tot je een ons weegt want supremacy koopt die tickets zelf terug en de prijs gaat volgens mij niet onder de 72 momenteel.

Ik snap dat het heel veel geld is voor zo'n feest ook.

Ik moest keuzes maken en koos uiteindelijk voor supremacy maar nu P1 ook in januari is lijkt het wel een beetje uitzichtloos.

Wellicht moeten djs eens in de spiegel kijken samen met hun management en hun gages eens kritisch bekijken.

Als een hardtechno evenement voor 45€ in de gelredome kan (en uitverkoopt) moet je toch eens ten rade gaan waarom een veel populairdere stroming moeite heeft events te uitverkopen. Stop eens met het uitknijpen van je publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 15:17 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Voor de prijs op ticketswap kun je wachten tot je een ons weegt want supremacy koopt die tickets zelf terug en de prijs gaat volgens mij niet onder de 72 momenteel.

Ik moest keuzes maken en koos uiteindelijk voor supremacy maar nu P1 ook in januari is lijkt het wel een beetje uitzichtloos.

Wellicht moeten djs eens in de spiegel kijken samen met hun management en hun gages eens kritisch bekijken.

Als een hardtechno evenement voor 45€ in de gelredome kan (en uitverkoopt) moet je toch eens ten rade gaan waarom een veel populairdere stroming moeite heeft events te uitverkopen. Stop eens met het uitknijpen van je publiek.

Goede punten inderdaad! Ik weet niet of Supremacy een nachtfeest is, dat feest in Gelredome is overdag en daardoor vaak wat goedkoper te organiseren.
Maar Gelredome werd vaak als een onwijs dure locatie genoemd, voor €45 dan een feest kunnen organiseren, dat geeft te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 15:32 

Hardtraxx Veteran

Dagfeest.

Het gelredome feest in kwestie :
https://partyflock.nl/party/484722:Nacht-Wacht
Prijs correctie :
Was trouwens verschillende phases, duurste 66.
ik had mijn ticket voor 56.

Toch 25 goedkoper dan een Supremacy. Wat tevens ook gewoon een dagfeest is.

Maar zoals gezegd, dat feest in het gelredome was binnen 24 uur uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Wat denk je dat de gemiddelde gage voor een populaire hard techno artiest is tov een populaire hardstyle artiest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 16:22 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Wat denk je dat de gemiddelde gage voor een populaire hard techno artiest is tov een populaire hardstyle artiest? :P

Een stuk lager. Precies wat hij bedoelt dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 16:27 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Hahaha, klopt inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 16:43 

Hardtraxx Veteran

Als het duurder is dan Hardstyle hebben ze helemaal wat uit te leggen over de prijs verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 16:44 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Het orakel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 17:06 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Als het duurder is dan Hardstyle hebben ze helemaal wat uit te leggen over de prijs verschillen.

Denk wel dat er stuk meer meespeelt. Grotere Hardstyle events besteden toch wel een stuk meer aan bijv. podia, ook doen ze een stuk meer met thematiek en alles daaromheen. Daar gaat enorm veel geld in zitten. Ook het stukje onzekerheid zal ongetwijfeld een rol spelen, waar zo'n event als Nachtwacht instant uitverkoopt zie je dit in 'onze' scene (helaas) tegenwoordig een heel stuk minder. Zo zullen er vast nog wel meer factoren zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 17:13 

Hardtraxxer

Ook in dit topic even een linkje naar onze warmup mix! We zijn benieuwd wat jullie er van vinden

Supremacy - Return to the Classics Warm-up Mix | Disruptiv & DJ BRAN-E

Tracklist:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 18:01 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Denk wel dat er stuk meer meespeelt. Grotere Hardstyle events besteden toch wel een stuk meer aan bijv. podia, ook doen ze een stuk meer met thematiek en alles daaromheen. Daar gaat enorm veel geld in zitten. Ook het stukje onzekerheid zal ongetwijfeld een rol spelen, waar zo'n event als Nachtwacht instant uitverkoopt zie je dit in 'onze' scene (helaas) tegenwoordig een heel stuk minder. Zo zullen er vast nog wel meer factoren zijn.

Helemaal mee eens met jouw reactie.
Zal ongetwijfeld meer meespelen. Maar als ik voor mijzelf spreek, ik heb nooit gevraagd om grote decors en thema's. Ik wil gewoon een dj, goed geluid en misschien wat leds en lasers.

Meestal is less ook gewoon more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 18:16 

Hardtraxx Addict

ik ga liever wel voor de hele ervaring. Ik ga ook niet zovaak als jullie. Dus voor alleen lasers kom ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 12:57 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Helemaal mee eens met jouw reactie.
Zal ongetwijfeld meer meespelen. Maar als ik voor mijzelf spreek, ik heb nooit gevraagd om grote decors en thema's. Ik wil gewoon een dj, goed geluid en misschien wat leds en lasers.

Meestal is less ook gewoon more.

Dit kan wel zijn, maar met de ontzettend verzadigde markt van tegenwoordig moet je je toch ergens in onderscheiden. Gezien de vaak hoog oplopende kosten voor alleen het basismateriaal al kun je je vaak niet meer qua ticketprijs onderscheiden (zoals Fatality dat vruuger qua ticketprijs nog wel eens deed, maar die draaiden je dan op het terrein een poot uit). Men moet maar eens om tafel om te bekijken hoe deze vicieuze cirkel doorbroken kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 13:08 

Hardtraxx Veteran

Verzadiging in stijlen =/= hoge prijzen?

Er klopt gewoon iets niet. Evenementen worden bizar veel duurder. Ik vind dat er te weinig kritisch gekeken wordt naar hoe de ticketprijs naar beneden kan. Als dat betekent dat we geen danseressen meer zijn of vlammenwerpers, soit.

Om nog maar eens het voorbeeld van hard techno aan te halen. Massive events, goedkoop en qua productie op een andere manier net zo indrukwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 19:09 

Hardtraxx Elite

Dansers vind ik ook echt het meest onnodige wat je kan hebben op een feest. Zie daar echt de meerwaarde niet van bij hardstyle. Ook op defqon snap ik het niet. 80%van t publiek ziet ze niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 19:10 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
RTM93 schreef:

Goede punten inderdaad! Ik weet niet of Supremacy een nachtfeest is, dat feest in Gelredome is overdag en daardoor vaak wat goedkoper te organiseren.

Maar Gelredome werd vaak als een onwijs dure locatie genoemd, voor €45 dan een feest kunnen organiseren, dat geeft te denken.

Link hierbove stond nachtfeest. Nvm dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 21:00 

Hardtraxxer

Ik hoop toch echt dat het een dagfeest gaat worden mijn vaderige lichaam trekt een nachtfeest niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 22:22 

Hardtraxxer

Is "gewoon" 13:00-23:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2025 00:40 

Hardtraxx Veteran

Op de site van Supremacy staat gewoon de tijd
En de nacht wacht heet letterlijk biggest daytime rave. En is ook gewoon van 2 tot 11.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 17:24 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 19:36 

Hardtraxxer

Pff theracords zo vroeg en maar drie kwartier....
Gelukkig krijgen radical en warface wel een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 21:43 

Hardtraxx Veteran

Superblij dat theracords niet opent. Daar was ik het meest bang voor!

Zin a!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 21:00 

Hardtraxxer

het schijnt toch bijna uitverkocht te zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 21:28 

Hardtraxxer

oot schreef:
het is uitverkocht :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten