Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heerlijk weekend weer gehad! :D
Vrijdag vooral gezopen en veelal bij de Hardtechno gehangen. Prima sets van o.a. Devin Wild, Kruelty en Mad Dog maar niet echt heel speciaal ofzo. Nog uitstapjes gemaakt naar Phuture Noize en D-Block & S-te-Fan en dat was wel lekker. De Tripel Karmeliet Grand Cru van 10% bij de Mooie Bieren Bar was ook genieten, maar heeft me wel aardig doen sneuvelen :x

Zaterdag gestart bij Geck-o (beetje jammer dat de poorten pas tegen 13.15 open gingen aan de andere kant van de main), waardoor het energielevel weer op peil kwam na flinke opstartproblemen. Heerlijke start van de dag. Daarna bij Nuracore wezen kijken ondanks de regen, hele dikke set neergezet. Via stukje Deepack (eerste 10 minuten goud met Decibel 2002 Anthem en X2X, maar daarna heel hard bergafwaarts) en Industrial bunker bij Element beland in de stromende regen, dus daarboven maar even geschuild.
Gelukkig was het bij B-Front op de main weer droog, en een gezellige boel. Daarna stukje Jay Reeve en vooral The Pitcher wat heel erg lekker was (alleen geen Unfinished Demo :( ) Afgesloten met een stukje schuilen in de Industrial Bunker die zo lek als een mandje bleek.

Zondag even lekker opgewarmd op de main om daarna heerlijk te vertoeven bij de Raw Classics. Degos & Re-Done waren goed op dreef met o.a. Bring It Down, Machine Master en Killing Scum (Promo Remix) en heerlijk mixwerk, top! Ook Adaro was lekker bezig daar. Luna vond ik wat minder, maar B-Front daarna had het ook behoorlijk op de heupen met zijn platenkeuze (E=NC2, Revolution Is Here Remix, Night After Night Remix, Fusion Of Sound, What We Are, Dark Symphony, Vitruvius, zijn Hard Bass Anthem, Eternal Voice en noem maar op). Een van de beste sets van het weekend wat mij betreft.
Weekend in stijl afgesloten met een Grand Prestige bij de Mooie Bieren Bar, Mad Dog bij de Millennium en, aardig in de olie, bij F.Noize Early Uptempo.

Volgend jaar waarschijnlijk wel weer weekendje van de partij in een huisje op Beekse Bergen :yes:
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 3 days ago
SL5963 wrote:Heerlijk weekend weer gehad! :D
:yes:
Welke bieren waren er bij de mooie bieren bar? Die helemaal gemist😂
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Shit vergeten om te gaan.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Robuust wrote:
Tripel Karmeliet + Grand Cru, Leffe Blond, Hertog Jan Weizener, HJ Grand Prestige (fles) en zelfs de HJ Proeftuin 😂 vast nog meer maar die ben ik ff kwijt.
H
Hardtraxx Elite
2586 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
SL5963 wrote:
Robuust wrote:
Tripel Karmeliet + Grand Cru, Leffe Blond, Hertog Jan Weizener, HJ Grand Prestige (fles) en zelfs de HJ Proeftuin 😂 vast nog meer maar die ben ik ff kwijt.
Weizener was bij elke bar te krijgen in blik.
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 12 hours ago
Zit nog steeds met het weekend in mijn hoofd, eerste dagen weer werken vallen zwaar dus maar even een klein verslagje.
Precies toen we uit de auto stapte kwam de regen met bakken uit de lucht, medelijden voor mensen die toen hun tentje moesten opzetten. Wij waren erg blij met onze eurocamps chalet.
Om 14u stonden we bij de incheckbalie maar we konden pas stipt om 15u inchecken, was gecommuniceerd maar hadden gehoopt dat ze wat eerder klaar waren.
Een paar speciaalbiertjes later gingen we het terrein op, begonnen bij Ecstatic op de main, waar al wat leuke melodische platen gedraaid werden.
Vervolgens wilden we met de groep naar Kruelty op de hard techno stage, maar dit geweld kon mij na 10 minuten niet echt pakken. Het is toch wat onsamenhangend beuken zonder opbouw aan het worden.
Daarom even bij de spoontech emergence showcase wezen kijken in de bossen, dit was een stuk beter, ook qua sfeer zat het er daar al lekker in. Sowieso de leukste stage om rond te hangen heel het weekend!
Daarna sound of decibel stage bezocht voor Psyko Punkz, hier stond het geluid wat zacht helaas, maar de sfeer zat er aardig in.
Vervolgens nog naar de raw geweest voor The Smiler, Incult en Unload maar een deel van de groep vond dit te hard (wat ik wel begrijp ;p) dus zijn weer teruggegaan naar de sound of decibel stage.
Daar draaide D-Sturb voor mij toch wel de set van de dag, het tempo zat er behoorlijk in, al mistte ik wel nog wat oude klappers zoals Fire & Blood.
20 minuten voor het einde zijn we richting de afterparty gelopen, we waren precies 2 minuten voor de start van Element binnen, wat kan deze man draaien! Moeten altijd kostelijk lachen om zijn geschreeuw door de microfoon.
Nog een paar minuutjes meegepikt van Radical maar de beentjes hadden rust verdiend, vandaag alleen biertjes op dus gelijk naar bed en morgen weer fris aan de wedstrijd beginnen.

Slecht geslapen door de biertjes en wat red bulletjes maar wat hadden we zin in de zaterdag! Om 13:30 stonden we bij Geck-O op de main. Wat kan die man lekker draaien in zijn eigen stijltje!
Vervolgens zijn we naar de classics verkast, hier lag de leeftijd gelukkig iets lager en zat de sfeer er ook goed in. Geluid stond al kneiter hard dus dat voorspelde veel goeds voor de rest van de dag.
Vanaf Audiofreq werd het tempo een stuk minder dus zijn we op tijd vertrokken naar D-Verze, hulde voor deze set van de dag. Jammer van de het matige geluid en de uptempo die er tijdens de breaks doorheen kwam.
Vervolgens naar Element gegaan in de stromende regen, ondanks dat het hier heel rustig was mij uitstekend vermaakt met alle liefhebbers die alles bleven geven.
Toen weer terug de bossen in voor wat euforisch, was gezellig! Al stond onze groep wel wat verder naar achter waardoor je iets minder meekrijgt. We hadden eigenlijk nog naar Wasted Penguinz willen gaan, maar door de mega loopafstand toch maar laten schieten, achteraf wel een beetje spijt als ik de filmpjes terugzie.
Tijdens de nieuwe stortbui even naar Revelation LIVE geweest, wat een lachertje al die fakedrops… slechtste set van het weekend voor mij.
Heel eventjes wezen kijken bij G4H, was toch wel verrast door een aantal flinke gated kicks aan het einde van die set. Afgesloten bij Chapter V & Infliction, vond ze vorige jaren een stuk betere muziek maken dan wat ze hier lieten zien.
Op de after nog D-Sturb en E-Force meegepakt, waarna we het op onze veranda nog een paar uurtjes gezellig hebben gemaakt.

Best goed geslapen! Toch zo’n 6 uurtjes gepakt. Wel een trage opstart gehad, flink wat gegeten en pas rond 18:00 het festivalterrein op gelopen. Achteraf gezien wel spijt dat we niet eerder zijn gegaan, maar er waren niet echt acts waar we per se bij moesten zijn.
Begonnen bij B-Front, die echt een goede trackkeuze had! Daarna staan rammelen bij Mutilator, wat een heerlijke kicks maakt hij, die paar zaagkicks mag hij thuis laten maar neem ik even voor lief.
Radical 15 years op de main nog meegepakt, steeds diezelfde vocals begint wel een beetje te vervelen. De laatste energie er nog uit geklaplongt bij Jason Payne & Deetox, daar werd in een lekker tempo doorgemixt. Wel jammer dat van alle Delete platen je dan Payback kiest.
Toch nog een klein beetje energie over dus een uurtje Nightcraft meegepakt op de after, pakte er ook heerlijke oude platen bij van anderen!
Tot een uurtje of 6:30 onszelf goed vermaakt op de veranda, en toen nog 1,5 uur geslapen voor we de chalet op moesten gaan ruimen.

Al met al een zeer leuk weekendje, volgend jaar weer!
Hardtraxxer
61 posts member since 2024
last seen 1 day ago
Mooi om weer wat reviews te lezen.

Zoals elk jaar weer van de partij op de camping. Mooi vroeg vertrokken dus geen gezeur met parkeren of file. Om 11.15 op de camping en rustig tentje opgebouwd. Heel blij dat we alles hadden staan toen een mega stortbui voorbij kwam.
De vrijdag de hele dag op sound of decibel gestaan, niet de moeite genomen om ergens anders naartoe te lopen. D-sturb en Unresolved hele dikke prima. Nieuwe plaat van Unresolved met E-force klonk goed, daarnaast nog een aantal platen die ik niet kende op het eind. Lijkt alsof hij een beetje terug gaat naar zijn eerdere sound.

De zaterdag gestart bij de beach party in het zonnetje. Heerlijk sfeertje met Jay-Reeve.
Overdag veel bij de Euphoric geweest en denk beste set van t weekend van E-force op de Raw. Nog even een uitstapje op de Hardcore bij D-fence wat ook wel lekker klonk. Afgesloten met Gunz en daarna Neophye & Panic. Heerlijke afsluiter!

De zondag veel op de classic raw gestaan en 45 minuten vol gas bij Beat Conductors op de future district. Deze mannen verdienen echt een grote stage, heerlijke drive met een eigen sound. Daarna nog een aantal uurtjes op de after doorgebeukt met up-tempo en toen was het weekend alweer klaar.
Jammer om te zien dat Decibel elk jaar weer een klein beetje kleiner wordt, de stages daarentegen waren netjes aangekleed. Geluid kwaliteit ook super dik op alle stages! Op de campinging is het tegenwoordig meer buitenlanders dan nederlandsers, het lijkt alsof de nieuwe generatie het niet meer ziet zitten om 3 dagen in een tentje te zitten ofzo.
Zoiezo volgend jaar weer van de partij!