Mocht iemand nog van zijn ticket af willen of er eentje extra hebben. DM me please, zoek nog een ticket voor een maat van me.
gevonden
gevonden
Last edited by Spalken on 22 Jan 2026 18:15, edited 1 time in total.
Dat hoor ik graagBorkLazer wrote:Grote ook goed?Mitch wrote:Hier ook, 3 maanden geen feest gehad dus kijk hier wel naar uit. Mooi optijd binnen!CptCareless wrote:De hype begint toch wel te komen!
Klein biertje doen linksvoor tijdens Theracords?
Er was niet echt een hype maar dat kwam omdat ik compleet vergeten was wat de lineup was. Maar nu ik hem zie heb ik opeens een mega hype.Vitality wrote:
Ja eens, D-Sturb heeft zoveel goede oude platen. Desondanks ga ik me hier uitermate goed vermaken en daarnaast verwacht ik dat er ook wel wat collabs met D-Sturb gedraaid gaan worden. HypeeeLucG wrote:Kaartje binnen, hypeeee
Ik mis D-Sturb wel op de line up. Hoop toch veel Delete platen te gaan horen zaterdag.
Het mooiste dat Supremacy ooit gebracht heeft is met afstand Delete VIP
Pleasure & Pain zou ik wel graag langs horen komenRTM93 wrote:E-force
Eens maat. Met Origins nog gedraaid dus ik hoop dat hij hem er weer bij paktRickzel wrote:Pleasure & Pain zou ik wel graag langs horen komenRTM93 wrote:E-force
Sowieso! Stresstest wil ik ook wel weer een keer live meemakenRickzel wrote:Pleasure & Pain zou ik wel graag langs horen komenRTM93 wrote:E-force
Dat blokje vanaf 4:23 in de full versie graag een keer liveRickzel wrote:Pleasure & Pain zou ik wel graag langs horen komenRTM93 wrote:E-force
Graag het origineel en niet de 2018 editCptCareless wrote:Sowieso! Stresstest wil ik ook wel weer een keer live meemakenRickzel wrote:Pleasure & Pain zou ik wel graag langs horen komenRTM93 wrote:E-force
Dat was een enorme tegenvaller tijdens Origins.Graag het origineel en niet de 2018 edit
Jaaaa +1HanM wrote:Zin in!
@Thera draai je sexual thrill?
Wij waren tegen 1 binnen en toen konden we zo doorlopen en het is nu perfect qua drukte.Riiss wrote:Rijhype
Van de ellende bij thunderdome is weinig te merken ik ieder geval