Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 00:49 

Hardtraxxer

Vond de hitte eigenlijk wel meevallen. Ze hadden bij de verlichting overal ventilators hangen. Dat heb ik nog nooit eerder gezien maar was ideaal! Ik loop normaal altijd helemaal leeg maar vandaag maar 1 shirt versleten.
Op momenten was het wel druk, maar na Warface werd t beter en genoeg plek gehad.

Vond de zaal wel maar een donker hol. En ondanks dat t podium best wel orgineel gevonden was zo met al die computerschermen, vond ik de show ook maar tam. Geluid was verder prima. Wel even shoutout naar de vloer! Nooit plakkerig maar ook geen glijbaan.

Setjes die er voor bovenuit staken waren Digital Punk, Theracords (wel erg voorspelbaar), B-Front (sfeer in de zaal), E-force, Regain (wat een knalset) en Gunz! Van die laatste wel het meeste genoten! Wat is welcome to deathrow toch een heerlijke plaat! Ook fijn om Criminal te horen!

Set waar ik het meest van had verwacht maar die toch tegenviel was Warface. Weet niet helemaal waarom want had genoeg fijne platen in zn set, maar vond t eentonig ofzo.
Laatste half uurtje Partyraiser sloeg ook nergens op. Wat een samengeraapt zooitje aan platen zonder enige drive.. Zaal stond ook helemaal stil.

Overal prima feest gehad maar nergens heel bijzonder ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 00:56 

Hardtraxxer

Vond het echt een grandiose feest, echt de Supremacy van vroeger weer meegemaakt alsof we er voor het eerst waren

Echt bizar dikke sets gehoord van Warface, Radical en Rebelion. De sfeer was de hele tijd maximaal. Zelfs het laatste halfuur Partyraiser zat de sfeer er bij ons rechtsvoor goed in.

Alleen in het begin was het idd te druk, te warm en had het idee dat iedereen alleen maar aan het lopen was. Dat haalde me er telkens wel uit. Na Warface was er wel meer ruimte om te maaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 01:45 

Hardtraxx Veteran

Zaal was wel een beetje donker ja. Vond dat niet altijd even fijn.

Muzikaal wel echt dik. Theracords voorspelbaar maar lekker.
B-Front erg vet ook. EVP :drool:
Regain, E-force, Rebelion & crypsis super dikke sets.
Zoals gezegd universe en pleasure & pain gedraaid. Stonden hoog op het wensenlijstje.

Maar veruit de allerbeste set van de dag en misschien wel in jaren:
Warface. Deze megamix was echt van hoge kwaliteit met solide track keuze en behoorlijk wat verrassende tracks.
Echt hopen dat die set online komt.

G4H was wisselvallig (had ik verwacht, heb er niet zoveel mee) maar sorrow en milletary zijn altijd dik.
Verder had radical een wisselvallige set met veel dikke schijven maar ook wat mindere wat het tempo eruit haalde.
Wel kudos voor terror cloud senses en cannibalism.
Act of Rage was voor mij een hoognodige pauze moment dus daar geen oordeel over, geen idee wat hij draaide.

Al met al super toffe dag, maar weet niet of ik nog weer een editie in jaarbeurs zou willen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 11:47 

Hardtraxxer

Wel eens met het meeste wat hierboven gezegd is. Was ook mijn ervaring dat het erg lastig was om mensen weer terug te vinden in het donker. Viel bij binnenkomst op wat een enorme hal het eigelijk wel niet was en je de dj’s in het begin ook vrij lastig kon zien. Dat werd later wel beter met het podium wat omhoog ging en alle ledschermen die aan stonden.

+ Na de 15year set van Warface op Rebirth vorig jaar had ik hoge verwachtingen die ook gisteren weer ruimschoots zijn overtroffen. Heerlijke drive weer in zijn set. Eerste 15 minuten had het ook D-Sturb kunnen zijn die aan het draaien was. Killswitch, Legacy en nog paar nummers die voorbij kwamen
+ Eforce en Regain gingen gelukkig goed mee in het tempo waardoor dat blok ook meteen de beste sets van de dag vormden
- Ik keek best uit naar Radical maar ondanks zijn goede nummers zat er echt minder tempo in dan zijn voorgangers.

Rebelion was daarentegen wel weer heel dik. Vrij snel daarna lekker huiswaarts gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 12:42 

Hardtraxxer

Poah Rebelion was toch wel een fijne verrassing. Die platen kwamen echt heel lekker uit de verf waar ik me eigenlijk wel over verbaasde. Ben ook niet echt gewend van hun sets dat er zoveel moeite in mixwerk en mashups zit. Ze hadden iniedergeval flink hun best gedaan.

B-Front draaide ook precies wat ik wou horen (Blackness, Dream World, EVP, Rem Coma, Pandemonium, Hard Bass Anthem, We Are One)

Verder Warface en Crypsis ook wel favorieten van de dag, zat een heerlijke drive in die sets.

Eerste keer Jaarbeurs voor mij. Ik vond het geluid bij vlagen heel goed, al lag het er erg aan waar je stond. De bas nam af toe de overhand en vielen de melodieen af en toe wat weg. Verder waren er een paar dingen niet fijn aan deze zaal. Aan het begin van het feest was er al een opstopping bij de toiletten en het was erg warm binnen. Ik merkte aan veel mensen dat de tank daardoor al vroeg leeg was. Normaal loop ik graag wat rond, maar deze zaal nodigde daar niet echt voor uit en het was lastig om mensen te vinden. Leek ook hier dat iedereen constant langs je leek te willen lopen. Ook stonden veel mensen veel te erg met hun rug tegen je aan. Bij de Brabanthallen wordt de ruimte voor mijn gevoel veel beter verdeeld. Dit alles haalde wel wat van de feestvreugde weg.

Volgende keer dit feest in de Brabanthallen en dan nader je toch wel perfectie als indoor feest zijnde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 18:37 

Hardtraxxer

Fijn om te lezen dat het ongemak met de zaal niet aan mij lag. Vooral het contrast van de donkere hal met die schreeuwerige kermisattractie die overal vandaan te zien was als je een beetje om je heen keek. Ook van de stage had ik iets meer verwacht. Was leuk opgezet, maar gebeurde tijdens het feest maar weinig mee.

Geluid was op sommige plekken goed, op sommige plekken niet meer dan prima. En bij Minus Militia had ik überhaupt het idee dat de verschillende lagen van de muziek niet lekker doorkwamen. Toch een beetje gedateerd misschien.

Desalniettemin erg genoten. Weinig acts die het nodig vonden te eindigen met hardcore en geen (?) of in ieder geval nauwelijks edits gehoord. Absolute uitschieters waren inderdaad Warface (vergelijkbaar met zijn 10 years set op Live For This), E-Force, B-Front en Crypsis. Alleen Radical viel wat tegen doordat de drive wat ontbrak en Partyraiser had niet per se gehoeven, maar ach.

Een volgende editie zou ik zeker in de Brabanthallen voor tekenen, al was het fietsje deze keer ook wel lekker, maar ik vraag me af hoe levensvatbaar dit concept met deze omvang op jaarlijkse basis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 18:55 

Hardtraxx Veteran

Drukte was eigenlijk het enige minpunt, hitte viel mee, vond de stage vet, vond het geluid goed waar wij stonden (vrij vooraan). En er werd echt enorm vet gedraaid.

Eigenlijk heeft het op een heleboel fronten mijn hoge verwachtingen nog ver overtroffen, alleen die drukte is wel echt iets waar je de hele dag gewoon last van hebt en waardoor je er soms net niet lekker in kan komen.

Ik vond de jaartallen ook perfect, qua raw is er in 2017/18/19 zo veel vette muziek uitgekomen die tot nu toe altijd een beetje in een niemanslandje zat waardoor het nooit gedraaid werd.

Platen als Corruption bij Rebellion, Until i Win bij Dempie. Snap dat het principe "classics" een beetje gerekt wordt, maar ik vond het een enorm pluspunt dat de sets een stuk minder voorspelbaar werden.

Qua sets is eigenlijk alles al wel uitgelicht, Warface grote uitschieter, vooral om hoe dat in elkaar zat.Enorm vet gedaan. Ook wel weer eens ouderwets genoten van B-Front (EVP & We Are One :cry: ), verder was eigenlijk alles wel gewoon prima of boven verwachting qua muziek. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 14:03 

Hardtraxx Newbie

16 Januari 2027 is de volgende editie aldus een mail die naar een geselecteerd aantal vaste bezoekers is gestuurd! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 14:06 

Hardtraxx Elite

Misjel schreef:
16 Januari 2027 is de volgende editie aldus een mail die naar een geselecteerd aantal vaste bezoekers is gestuurd! :clap:

Aldus iedereen inclusief social media :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 14:28 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Misjel schreef:

Aldus iedereen inclusief social media :P

Zag inderdaad later dat ze het niet gek lang erna ook op hun Socials hadden gegooid! ondanks dat er komt dus een nieuwe editie en daar gaat het vooral om!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 14:55 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor het delen Misjel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2026 16:28 

Hardtraxx Elite

Kreeg als vaste bezoeker een mail dat ze het volgend jaar weer doen dus dan weer aanwezig want dit was n goeie party!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten