Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Supremacy
Datum: 30-09-2023
Tijd: 13:00 - 23:00 uur
Locatie: Brabanthallen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.supremacy.nl/nl/?cn-reloaded=1
Regular ticket: 66,95 ex. fee
VIP ticket: 86,95 ex. fee

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Tijd: 13:00 - 23:00 uur


:thumbsup:
Bij een leuke line up overwegen om hier weer eens naar toe te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

66,95 ex. fee , nette ticketprijs. 2 euro verhoging in vergelijking met vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 20:47 
 
Hardtraxxer

Had ook wel verwacht dat hier dik een tientje bovenop zou gaan ja. Valt niet tegen.

Sowieso aanwezig, hopelijk trekken ze wel weer fatsoenlijk alles uit de kast, vorig jaar viel toch wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 08:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker weer aanwezig dit jaar! Heerlijk overdag! Hoop dat je dit keer wat gaan doen aan de hitte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supremacy was vroeger altijd vaste prik, maar heb hem vorig jaar bewust geskipt en geen moment spijt van gehad. Ben toch stiekem wel benieuwd naar de line up, want het is ondertussen wel uitgegroeid tot het grote raw feest binnen de scene. De naam Raw 'Resurgence' kan je ook echt twee kanten op interpreteren en de locatie + populariteit heeft wel potentie voor meerdere stages. Zou t zelfs een gemiste kans voor ze vinden als ze niet onderhand Masters zouden gaan nastreven. Zeker gezien de verdeeldheid in de huidige scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 08:17 
 
Hardtraxxer

Hoop met supremacy toch op 1 stage eigenlijk, voelt raar om meerdere areas te hebben ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het wel vet vinden. Ik ben helaas nooit op Masters geweest, maar volgens mij zijn die andere zalen ook allemaal prima. De scene lijkt me groot genoeg voor een raw classics, nog een (extra?) raw stage en een raw talent stage er bij, bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een nette prijs eigenlijk voor dit event.

Nog nooit geweest omdat het normaal altijd in m'n jaarlijkse vriendenweekend valt, als de lineup heel vet is misschien maar eens overwegen.

Overdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zou het wel vet vinden. Ik ben helaas nooit op Masters geweest, maar volgens mij zijn die andere zalen ook allemaal prima. De scene lijkt me groot genoeg voor een raw classics, nog een (extra?) raw stage en een raw talent stage er bij, bijvoorbeeld.


Zou dit opzich ook wel willen zien. Dan graag op de tweede stage weer een line up a la 2014 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Pas laat in de hypetrain die supremacy heet ingestapt (2019 was m'n eerste keer) maar eigenlijk wel een standaard zekerheid geworden juist omdat het 1 stage is. Vind het zelf onderhand de qlimax van de raw scene. Hoewel het 'live' concept mij wel beviel hoop ik vooral deze editie ook misschien wat setjes te zien van anderhalf uur of langer.
Wishful thinking is ook een hardstyle act als afsluiter ipv Uptempo en een raw classic act als opener. Wellicht een half uurtje Delete tribute ergens tussendoor .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2023 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil je weer een Delete tribute? Tis wle een keer klaar he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2023 15:16 
 
Hardtraxxer

En setjes van anderhalf uur zie je echt nergens meer, laat staan op supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wil je weer een Delete tribute? Tis wle een keer klaar he.

Denk dat wij dat wel ff bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
En setjes van anderhalf uur zie je echt nergens meer, laat staan op supremacy.

?? Dan zou ik toch een beetje wat betere feesten uitzoeken als je geen anderhalf uur setjes meer tegenkomt.

Anyway..
Rickzel schreef:
Wil je weer een Delete tribute? Tis wle een keer klaar he.

3stepsahead heeft ook nog wel eens een tribute gehad. Ik zie niet in waarom je geen tributes zou kunnen doen van 15 of 30 minuten. Het is belangrijk zijn muziek en herinnering levend te houden.

THArdstyler schreef:
Denk dat wij dat wel ff bepalen.

Exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het al vaker gepost, maar ben persoonlijk van mening dat het in het afgelopen jaar meer dan genoeg onder de aandacht is gebracht, als je nu meer dan een jaar na het overlijden nog tribute setjes gaat inplannen dan lijkt het meer een marketing tool, en dat vind ik persoonlijk wat smakeloos. En meen ook gelezen te hebben dat de familie dit ook niet meer wilde (los van wat er al is geweest)

Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de DJ's ligt om z'n muziek te laten horen, zo heb ik Android weer eens gehoord bij Geck-O en Deetox op REBiRTH, dat was top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 12:15 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Riiss schreef:
En setjes van anderhalf uur zie je echt nergens meer, laat staan op supremacy.

?? Dan zou ik toch een beetje wat betere feesten uitzoeken als je geen anderhalf uur setjes meer tegenkomt.

In hedendaagse hardstyle toch niet hoor. Hier en daar een opener misschien, maar in de raw scene al helemaal niet.

Als je al ergens setjes van anderhalf uur + tegenkomt zijn het b2b(2b2b2b)'s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Wil je weer een Delete tribute? Tis wle een keer klaar he.

3stepsahead heeft ook nog wel eens een tribute gehad. Ik zie niet in waarom je geen tributes zou kunnen doen van 15 of 30 minuten. Het is belangrijk zijn muziek en herinnering levend te houden.


Misschien lomp, maar 3 Steps Ahead was de eerste grote DJ in hard dance die overleed en was relatief gezien veel populairder dan Delete in een scene die veel kleiner, underground en hechter was.

Met de huidige staat van de muziekindustrie (geld + marketing + zsm naar de top gaan) ga je echt niet weer zo'n impact en langdurende tribute zien als bij 3 Steps Ahead. Niet alleen in hardstyle, maar ook grote namen als Avicii, Maxi Jazz, The Prodigy, Bingo Players e.d. hoor je totaal geen tributes oid meer van en die waren immens groot.

3 Steps Ahead is gewoon een enorme uitzondering, dat gaat niet bij Delete gebeuren. Gelukkig zijn er wel een aantal losse artiesten zoals Deetox die zijn muziek en herinnering nog altijd meenemen in hun setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Radical Redemption anthem maker terug ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Riiss schreef:
En setjes van anderhalf uur zie je echt nergens meer, laat staan op supremacy.

?? Dan zou ik toch een beetje wat betere feesten uitzoeken als je geen anderhalf uur setjes meer tegenkomt.

Technofeesten bijvoorbeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_89 schreef:
Radical Redemption anthem maker terug ? xd


Wat bedoel je hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen E-force, Rooler, Radical, Vertile en eventueel Mutilator, Aversion en Deadly Guns op de line up aangezien deze allen draaien op Knockout in Sydney 30 september. Toch namen waarvan je had verwacht dat ze hier aanwezig zouden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Geen E-force, Rooler, Radical, Vertile en eventueel Mutilator, Aversion en Deadly Guns op de line up aangezien deze allen draaien op Knockout in Sydney 30 september. Toch namen waarvan je had verwacht dat ze hier aanwezig zouden zijn


Met alle populaire namen die er afgelopen jaar bij gekomen zijn is het voor het eerst interessant wie er op de line up staan zonder dat je het vantevoren al kan invullen zoals afgelopen edities. Dat Radical er niet bij is vind ik geen verrassing nadat die z’n eigen weg is gegaan. Had Aversion en Mutilator wel verwacht. Denk dat Adjuzt wel een zekerheidje is als nieuwkomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:05 
 
Hardtraxxer

Misschien dat het dan daadwerkelijk weer de "raw qlimax" wordt, ipv een standaard showcase van het boekingskantoor.

Kunnen ze Ncrypta ook niet nog even boeken in Australië?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:06 
 
Hardtraxx Newbie

Sub Sonik staat op Decibel met een live act ‘Raw Resurgence’, die kun je hier wellicht wel gaan verwachten als anthem maker
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten