Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Van wat ik hier te horen krijg van iemand dichtbij AF. Gaat het wel gewoon door omdat AF alles exploiteert en alles wat Atak zelf heeft geboekt en gepland gaat niet door.


Maar is het dan niet zo dat die hele locatie ook wordt leeggehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Drank e.d. kunnen ze regelen bij de buren. De rest kunnen ze allemaal huren bij hun vaste leveranciers (geluid, decor etc.). Het gaat AF volgens mij ook om de ruimte zelf. En als dit niet door gaat zullen ze ongetwijfeld een andere locatie zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Drank e.d. kunnen ze regelen bij de buren. De rest kunnen ze allemaal huren bij hun vaste leveranciers (geluid, decor etc.). Het gaat AF volgens mij ook om de ruimte zelf. En als dit niet door gaat zullen ze ongetwijfeld een andere locatie zoeken.


Ja oke zo kan het ook. Zijn ze wel duurder uit lijkt me als ze dat er nog bij moeten huren? Gaan het wel zien in ieder geval :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:52 
 
Hardtraxxer

Hopen dat AF dan een andere locatie vind, zou zonde van de line-up (en mijn geld) zijn mocht dit niet doorgaan.
Als het pand in het faillissement valt (en dat neem ik aan van wel) lijkt het me niet dat de curator toestaat dat AF toch nog even hun feesten geeft in het pand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

CR___1 schreef:
Hopen dat AF dan een andere locatie vind, zou zonde van de line-up (en mijn geld) zijn mocht dit niet doorgaan.
Als het pand in het faillissement valt (en dat neem ik aan van wel) lijkt het me niet dat de curator toestaat dat AF toch nog even hun feesten geeft in het pand.

Het levert de curator direct geld op(huur). Dat geld willen ze maar al te graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rol van een curator is enkel om zo snel mogelijk voor de beste prijs de failliete boedel te verkopen. Extra geld genereren door middel van huur valt daar dus niet onder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is toch wel ontzettend zonde zeg, de enige echt vette indoorlocatie hier in de regio gaat zo verloren. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden ze dan uitwijken naar Metropool? Lijkt me dat de expohal, ondanks dat ik er nog nooit geweest ben, wat te groot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zouden ze dan uitwijken naar Metropool? Lijkt me dat de expohal, ondanks dat ik er nog nooit geweest ben, wat te groot is?


Klopt. Dat was ook de reden dat ze terug zijn gegaan naar Atak volgens mij. In 2016 in de Expohal geweest, maar het was niet heel druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze editie is ook niet gericht om een Expohal uit te laten verkopen, maar metropool lijkt me dan wel eerder te klein. Als het goed gaat met de kvk mogen ze wat mij betreft uitwijken naar de expohal dan, genoeg ruimte is altijd welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan maar verhuizen naar de metropool en de sale maar meteen op sold out zetten :whistle:
Wel zonde als het niet meer in atak gehouden kan worden.. zou mijn eerste keer daar zijn na alle mooie verhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen editie van Superbash een praatje gemaakt met een aantal mensen van AF, ze waren bezig met een nieuwe locatie op de oude vliegbasis, de Hangar op Qbase maar dan kleinschaliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei dat zou wel sick zijn zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Oei dat zou wel sick zijn zeg :oh:


Eens. Betrof dit dan een editie van Superbash? Zo ja, wel veel gekut om al die mensen dan naar 1 hangar te krijgen. Als het een vervanger van Fantasy Island wordt: take my money.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Awethority schreef:
Oei dat zou wel sick zijn zeg :oh:


Eens. Betrof dit dan een editie van Superbash? Zo ja, wel veel gekut om al die mensen dan naar 1 hangar te krijgen. Als het een vervanger van Fantasy Island wordt: take my money.


Daar ga ik wel vanuit, evenals dat hardcore concept van ze. De wil vanuit de organisatie was er iig wel maar er was nog een hoop gedoe rondom het gebouw zelf en vergunning etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ze maar beugels verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zolang ze maar beugels verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:54 
 
Hardtraxxer

JB12394 schreef:
Afgelopen editie van Superbash een praatje gemaakt met een aantal mensen van AF, ze waren bezig met een nieuwe locatie op de oude vliegbasis, de Hangar op Qbase maar dan kleinschaliger.

Dat zou ziek zijn. prima lokatie lijkt mij zo. https://vliegveldtwenthe.nl/gebouw/hangar11/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Die hangar is wel groter dan go planet en die krijgen ze al niet vol terwijl dat wel qua vervoer makkelijker toegankelijk is. Ik vind het zondermeer een vetter locatie. Maar dan zou ik het vetter vinden als ze Unity en Superbash samenvoegen. Geen ondenkbare situatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 11:47 
 
Hardtraxxer

Je moet je inderdaad afvragen of je nog groter wil. Daarom was Atak de ultieme lokatie om een aantal feesten per jaar te organiseren zonder al te veel risico. Ga je nu naar een evenementen lokatie met een capaciteit van pakweg 5000 dan ga je dat in Enschede niet vol krijgen.
Je zou dan eventueel op een gunstige datum unity en superbash samen kunnen doen met 2 zalen. maar dan krijg je weer een festival gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Stf, de hardstyle was in een tent. Zo'n stevige witte. Maar zeker geen bunker.
De overige bunkers die aan die strip staan lijken mij niet echt bruikbaar voor een indoor feest. Zo groot waren die niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 03:02 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Stf, de hardstyle was in een tent. Zo'n stevige witte. Maar zeker geen bunker.


Fucking hell was dat een bunker ja? Let opgelet Steve, klasse jonge :lol:

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Stf, de hardstyle was in een tent. Zo'n stevige witte. Maar zeker geen bunker.


Fucking hell was dat een bunker ja? Let opgelet Steve, klasse jonge :lol:


Het eerste jaar was de raw outdoor, afgelopen jaar inderdaad in een tent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:08 
 
Hardtraxxer

En ook gewoon in Atak, niet verwacht. Ben benieuwd, eerste keer Atak voor mij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat mijn eerste keer Atak toch nog door :beer:
verdomd veel zin aan... eerste feestje van het jaar
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten