Het is s'nachts kouder dan buiten
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Spectrum of Spoontech (02-10-21) - Dynamo Eindhoven)
- Venue
- Dynamo, Eindhoven
- Price
- Early ticket: €15,- (uitverkocht)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dikke optie! Sinds Origins niet meer naar een hardstyle feest geweest, maar Spoontech + locatie + tijden zijn voor mij ideaal
Sneeuwen gaat het sowieso.wrote:Ja, en als het regent is het prettig.wrote:Overdag binnen is wel jammer als het buiten mooi weer is die dag.
.....
Ja lekker eind mei, net eindelijk mooi weer (wellicht), en dan sta je binnen te zweten. Dat is wat ik bedoel.
Het is ook niet gauw goed he kinders.
Diep in de put is het ook donker en grauw. Hardstyle hoort gewoon binnen.
Ik snap je, tis meer vanuit de kant van de organisatoren gekeken. Net als toen met Genesis, dat veel mensen op het laatste moment toch afzeggen, omdat ze liever buiten in het lekkere weer zijn, dan binnen.wrote:Ja lekker eind mei, net eindelijk mooi weer (wellicht), en dan sta je binnen te zweten. Dat is wat ik bedoel.
Zelf niet zoveel met Spoontech als de meesten hier en tegelijk met Emporium. Emporium wordt het dus 
Last edited by SL5963 on , edited 1 time in total.
Inderdaad een terecht punt en ook iets wat we hadden meegenomen in de afweging hoe en wanneer we het feest zouden willen geven. Voor ons heeft het nog altijd een hele grote meerwaarde om het overdag te doen omdat het zo toegankelijker wordt en hier nou eenmaal veel vraag naar is. Verder is het niet heel realistisch om voor een klein intiem feest als dit een buitenlocatie te fixen en wilden we niet al teveel tijd hebben zitten tussen het feest van 4 januari en het eerstvolgende. Mocht het heerlijk weer worden, dan verliezen we wellicht wat mensen. Anderzijds, wordt het slecht weer dan kunnen we juist meer mensen binnenhalen. We verwachten evengoed dat de Spoontech fanbase toch wel dusdanig dedicated is dat ze dit feest verkiezen boven een dagje bruin bakkenwrote:Nice, wss wel aanwezig. Zo kort na PN X-Qlusive is mij geen probleem.
Overdag binnen is wel jammer als het buiten mooi weer is die dag.
Helaas tegelijk met Emporium, anders wel aanwezig geweest.
wrote:Helaas tegelijk met Emporium, anders wel aanwezig geweest.
Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
Naar.wrote:Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
Niet vergeten in te smeren!wrote:Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
We gaan!wrote:Overdag en een prima line-upHopen dat ik wat volk mee krijg uit het noorden
Ja lijkt me wel de beste keuze dan. En sws een fijne locatie gekozenwrote:Inderdaad een terecht punt en ook iets wat we hadden meegenomen in de afweging hoe en wanneer we het feest zouden willen geven. Voor ons heeft het nog altijd een hele grote meerwaarde om het overdag te doen omdat het zo toegankelijker wordt en hier nou eenmaal veel vraag naar is. Verder is het niet heel realistisch om voor een klein intiem feest als dit een buitenlocatie te fixen en wilden we niet al teveel tijd hebben zitten tussen het feest van 4 januari en het eerstvolgende. Mocht het heerlijk weer worden, dan verliezen we wellicht wat mensen. Anderzijds, wordt het slecht weer dan kunnen we juist meer mensen binnenhalen. We verwachten evengoed dat de Spoontech fanbase toch wel dusdanig dedicated is dat ze dit feest verkiezen boven een dagje bruin bakkenwrote:Nice, wss wel aanwezig. Zo kort na PN X-Qlusive is mij geen probleem.
Overdag binnen is wel jammer als het buiten mooi weer is die dag.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Aanwezig want ben al bruin genoegwrote:Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
Zeer waarschijnlijk aanwezig. Ben sinds kort een beetje Spoontech gaan luisteren en dit lijkt mij de perfecte kans om even goed kennis te maken met het label. Vooral 't stukje "gated classics" trekt me enorm aan.
Was zo hyped voor dit, maar is tegelijk met Soenda 
Tja, dan wordt het een keuze welk techno feest je leuker lijkt..wrote:Was zo hyped voor dit, maar is tegelijk met Soenda
Mag je wel een maand voor uittrekken danwrote:Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
BURN(ED)!wrote:Mag je wel een maand voor uittrekken danwrote:Afwezig want ben dan een dagje bruin bakken.
Ik mag toch wel hopen dat er enige rekening worden gehouden met het coronavirus en er spoontech mondlepeltjes bij de ingang weggegeven worden. Aangezien er paar Italiaanse vrienden over moeten komen?