Nog even geduld! Dinsdag komt die onlinewrote:Hier begint het steeds meer te kriebelen! Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Spectrum of Spoontech (02-10-21) - Dynamo Eindhoven)
- Venue
- Dynamo, Eindhoven
- Price
- Early ticket: €15,- (uitverkocht)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Een maatje van me heeft nog 2 kaarten over, mocht iemand interesse hebben: lekker in de DM glijden.
Ik zie net dat wij een groepsticket voor 6 personen hebben gekocht. Ik neem aan dat die barcode/QR-code 6x scanbaar is of moet je tegelijk naar binnen? 3e Event in 3 weken maar nog steeds hyped 
Pipowagen gehuurd op 10 minuten afstand van job's huis, we hebben er zin an!
Als je een groepsticket heb, moet je met de gehele groep naar binnen.wrote:Ik zie net dat wij een groepsticket voor 6 personen hebben gekocht. Ik neem aan dat die barcode/QR-code 6x scanbaar is of moet je tegelijk naar binnen? 3e Event in 3 weken maar nog steeds hyped
Pfffff waar dan?wrote:Pipowagen gehuurd op 10 minuten afstand van job's huis, we hebben er zin an!
-
DHardtraxxer
- 55 posts member since 2021
- last seen Nov 2021
Nog een kater van Supremacy, nog eventjes 4 dagen werken en dan heerlijk lepelen zaterdag 
Gezellig Emre! Tot zaterdag!wrote:Nog een kater van Supremacy, nog eventjes 4 dagen werken en dan heerlijk lepelen zaterdag
Ik wel zin om daar uit mijn drugszakje te lepelen.
svbtwee is toch wel verandert door de jaren heen
wrote:Ik wel zin om daar uit mijn drugszakje te lepelen.
Timetable voor zaterdag is ook bekend!
Wij hebben er echt fucking veel zin in!
Zoals ik hier al uitgelegd had... we gaan dus pas om 14:00 beginnen. 13:30 openen de deuren. Morgen komen we met de laatste info voor het feest!
14:00 - 15:00: D-Verze
15:00 - 16:00: Phantom
16:00 - 17:00: Shockrage
17:00 - 18:00: Infirium
18:00 - 19:00: Hardstyle Mafia
19:00 - 20:00: Vyral
20:00 - 21:00: Hatom
21:00 - 22:00: Genox
22:00 - 23:00: The Purge
En tijdens de avond zullen er nog zat onverwachte zaken gebeuren
Zoals ik hier al uitgelegd had... we gaan dus pas om 14:00 beginnen. 13:30 openen de deuren. Morgen komen we met de laatste info voor het feest!
Vanaf 14:00 zeker weten aanwezig. Zo ontzettend veel in 
wrote:Vanaf 14:00 zeker weten aanwezig. Zo ontzettend veel zin in
Ook zorgen dat ik uiterlijk 14:00 binnen ben. Wil D-Verze niet missen.
Hekzitter die dronken van het podium valt? Oh nee wacht, dat is geen onverwachte zaakwrote:En tijdens de avond zullen er nog zat onverwachte zaken gebeuren
wrote:wrote:Vanaf 14:00 zeker weten aanwezig. Zo ontzettend veel zin in
pfffffwrote:Hekzitter die dronken van het podium valt? Oh nee wacht, dat is geen onverwachte zaakwrote:En tijdens de avond zullen er nog zat onverwachte zaken gebeuren
wrote:wrote:Vanaf 14:00 zeker weten aanwezig. Zo ontzettend veel zin in
Zo hyped voor deze
Had tijdens supremacy gewoon al zin in in dit feestje
13:45 binnen

Had tijdens supremacy gewoon al zin in in dit feestje
13:45 binnen
Als iemand nog een kaartje zoekt, voel je vrij om in m'n DM te sliden.
Voor allen die gaan alvast heel veel plezier, baal dat ik er niet bij kan zijn!
Voor allen die gaan alvast heel veel plezier, baal dat ik er niet bij kan zijn!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Inb4 Vazard. Ik sta al op schiphol te wachten.wrote:Timetable voor zaterdag is ook bekend!
Snap ik wel ja, dat je op Supremacy zin krijgt in een feestje waar wel goeie muziek gedraaid wordt.wrote:Zo hyped voor deze![]()
![]()
Had tijdens supremacy gewoon al zin in in dit feestje![]()
![]()
13:45 binnen![]()
Ja dat, en een feestje met enige vorm van opbouw, waar je ook gewoon klassiekertjes voorbij hoort komenwrote:Snap ik wel ja, dat je op Supremacy zin krijgt in een feestje waar wel goeie muziek gedraaid wordt.wrote:Zo hyped voor deze![]()
![]()
Had tijdens supremacy gewoon al zin in in dit feestje![]()
![]()
13:45 binnen![]()
@Job Is het mogelijk om tijdens het feest naar buiten te gaan om ff gauw iets te vreten bij bijvoorbeeld Snack Plein schuintegenover?
Volgens mij heb ik in de Dynamo binnen nog nooit iets te eten aangeboden gezien, op raketijsjes na.
Volgens mij heb ik in de Dynamo binnen nog nooit iets te eten aangeboden gezien, op raketijsjes na.
Zelfde vraag. Ben bob dus ik zou het wel fijn vinden als ik wat kan eten.wrote:@Job Is het mogelijk om tijdens het feest naar buiten te gaan om ff gauw iets te vreten bij bijvoorbeeld Snack Plein schuintegenover?