Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat oude Warface-plaatjes zou overigens ook wel tof zijn.

Deze mening deel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Was vorige keer op VWAB ook chill toen ik full on bezig was en jij vanaf de andere kant van de deur even kwam kletsen.


ja zeker goed gesprek. wat niemand hier zal verbazen is dat er meer poep uit je mond kwam dan je anjer. MAAR WAS WEL LACHE HEHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Remi schreef:
Was vorige keer op VWAB ook chill toen ik full on bezig was en jij vanaf de andere kant van de deur even kwam kletsen.


ja zeker goed gesprek. wat niemand hier zal verbazen is dat er meer poep uit je mond kwam dan je anjer. MAAR WAS WEL LACHE HEHHHH


Neejoh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
slide in de dm als je nog een ticket moet trouwens, heb over.

PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kap met sliden maatjes hij is vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog steeds opzoek naar een kaartje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben wel klein beetje slecht nieuws. Door een miscommunicatie met de technische staf (en gebrek aan technische staf) zal spectrum pas om 14:00 beginnen (13:30 deuren open). De details hiervan wil ik best nog eens uitleggen als je daar lief naar vraagt. Hierdoor hebben we de hele set van Roan (Ordeal) moeten schrappen. Ik baal er zelf mega van, aangezien de contest mijn idee was en ik zeker 2 weken bezig ben geweest met setjes nakijken (je bent immers leraar van beroep), maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat er nog een volgende editie aan komt en daar zal onze Roan dus sowieso staan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh voor de meesten niet zo heftig maar ik kan me geheel verplaatsen in de situatie van Roan en dat is echt zuur. Maar fijn dat er een volgende komt voor Roan, en hij zal ongetwijfeld wel gratis binnen komen bij deze :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 04:29 
 
Hardtraxx Veteran

Super zuur voor hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 08:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even mijn account afstoffen. Man man wat kijk ik hier naar uit om weer eens een dag flink uit mijn bol te gaan hier. Laatste keer was Dediqated :cry:. Ongelofelijk veel zin in.

Lang weg geweest en niks gevolgd, maar als ik t zo lees is dit opgezet vanuit Hardtraxx, hulde :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
We hebben wel klein beetje slecht nieuws. Door een miscommunicatie met de technische staf (en gebrek aan technische staf) zal spectrum pas om 14:00 beginnen (13:30 deuren open). De details hiervan wil ik best nog eens uitleggen als je daar lief naar vraagt. Hierdoor hebben we de hele set van Roan (Ordeal) moeten schrappen. Ik baal er zelf mega van, aangezien de contest mijn idee was en ik zeker 2 weken bezig ben geweest met setjes nakijken (je bent immers leraar van beroep), maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat er nog een volgende editie aan komt en daar zal onze Roan dus sowieso staan! :clap:


Zie als goedmakertje het eerste biertje gratis wel verschijnen he, maat.
Nee, zonde maar is niet anders. Ben al lang blij dat we er weer tegenaan kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja echt klote, baal als een stekker. :/ De voorpret met leuke plaatjes zoeken was immers al begonnen.

Je zou zeggen het hele plan ligt al klaar en alleen de datum veranderd steeds, maar blijkbaar werkt het niet zo.

Wellicht toch gewoon aanwezig want hakkûh = leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Als je komt trakteer ik je wel op een beker pils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zin begint aardig te komen, eerste echte feestje sinds tijden :yay:

Is er hier toevallig iemand die vervoer heeft die kant op vanuit / langs regio Deventer en die nog 2 man erbij kan hebben? Uiteraard tegen vergoeding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 21:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze waarschijnlijk toch moeten skippen. OV rijdt op extreme kut tijden en geld zit niet mee om overnachtingen te kunnen fixen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vast wel iemand met een slaapbank in de buurt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Vast wel iemand met een slaapbank in de buurt toch?

Die was er maar dat ging niet meer door.
Wij gaan met een paar in man van hier in een hotel zitten waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Vast wel iemand met een slaapbank in de buurt toch?


Ja dat was het plan ook eerst idd zoals Rick zei. Maar is door overmacht niet doorgegaan en andere mensen uit de regio die gaan niet meer of anders heen waardoor het een solo rit wordt (en kosten volle tank en niet pils drinken met iedereen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baal enorm dat ik hier niet bij kan zijn, maar het is eigenlijk gewoon echt niet te doen aangezien we pas op zaterdagochtend gaan terugrijden vanuit WK in Zweden.

Dus twee tickets beschikbaar. Slide in m'n DM bij interesse.

Edit: nog eentje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal dagen geleden hier ook een ticket voor weten te scoren. :yay:
Nog een weekje geduld :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was leuk om mee te doen met de DJ contest hier voor! Ondanks dat we niet hebben gewonnen zijn we hier wel zeker bij aanwezig. 's Avonds nog een ander feestje dus ben ik maar een paar uur aanwezig, het is goed te doen op de fiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier begint het steeds meer te kriebelen! Wanneer kunnen we de timetable verwachten? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een ticket over, mag weg voor de aankoopprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Heb een ticket over, mag weg voor de aankoopprijs.

Randy ff een PB doen. Gisteren op supremacy zei hij dat hij nog twijfelde maar wat hij eigenlijk zei was dat ie ging maar nog geen kaart had.

Edit: Randy liet er geen gras over groeien, heeft al een kaart . Mooi dat die ouwe er weer bij is :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Edit: Randy liet er geen gras over groeien, heeft al een kaart . Mooi dat die ouwe er weer bij is :beer:


Gras is groen :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten