Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 21:59 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Tickets in de pocket. Nooit eerder Shockerz geweest omdat de lineup meestal niet helemaal mijn ding was, maar nu staat er echt genoeg leuke namen. Pluspunt ook dat Anderex hier staat, dat was imo een van de vetste sets van heel het defqon weekend. Blij dat we hem vaker geboekt zien worden ^^

Draait toch vaak zat al? MIW, Gearbox?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:23 

Hardtraxx Veteran

Hij zegt toch ook dat hij blij is dat ie vaker geboekt wordt pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 13:33 

Hardtraxx Addict

Afgelopen defqon was zijn eerste gig pas in NL, dus het is maar wat je "vaak zat" noemt. Dus goed om hem hier op Shockerz op de lineup zien staan en de andere feesten die je noemt.

THArdstyler schreef:
Hij zegt toch ook dat hij blij is dat ie vaker geboekt wordt pff.

Dit idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 13:21 

Hardtraxxer

Timetable mag wel komen ; :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 19:16 

Hardtraxxer

Origins als openingsact. De ultieme middelvinger naar de liefhebber. Wat een schande is dit zeg.. Hoe haal je het in je hoofd.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 19:47 

Hardtraxx Addict

BroodjeKroket schreef:
Origins als openingsact. De ultieme middelvinger naar de liefhebber. Wat een schande is dit zeg.. Hoe haal je het in je hoofd.

Afbeelding

Jammer dat ze origins showcase niet later gezet hebben, was idd ook mijn eerste gedachte..

Verder blij dat Anderex en Phuture Noize niet tegelijk staan, verder maakt t me niet zo veel uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 19:48 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig ziet de toekomst van Origins er rooskleurig ut als ik de geüpdate Spotify playlist bekijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 20:45 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Gelukkig ziet de toekomst van Origins er rooskleurig ut als ik de geüpdate Spotify playlist bekijk.

Als wij dezelfde playlist zien dan hou ik mijn adem in ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 21:05 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Origins, hoop bij Aversion wel binnen te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 21:30 

Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Jammer van Origins, hoop bij Aversion wel binnen te zijn

Snap dat 'hoop' nooit zo goed. Dat heb je toch zelf in de hand? xd (ok, sommige moeten nog werken wellicht)

Gewoon altijd first in, last out. Anders zit je daar maar op je bank te wachten tot je kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 22:30 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
corneelwr schreef:

Als wij dezelfde playlist zien dan hou ik mijn adem in ja :x

Playlist: https://open.spotify.com/playlist/0039R ... 06c3964b73

Afbeelding
Bron: https://www.playlist-analyser.com/your-spotify-chart/

De 2018 en later jaartallen kloppen overigens niet, dat zijn E-Force & Luna - Second Nightmare, Seven, Crucifix en Frequencerz & Titan - Getting Off. Maar dan nog, inderdaad wel érg veel 2016 en 2017 spul in dit lijstje. The Point Of No Return van Regain is bijvoorbeeld niet bepaald een album dat ik met raw classics associeer, om er maar even één te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 22:40 

Hardtraxx Addict

Overigens wél best blij met de timetable! Voidax en Phuture Noize jammer maar niet onverwacht dat ze zo vroeg staan, en de Origins showcase had ik ook wel ergens tussen de eerste drie sets verwacht. Zie dat zelf liever anders, maar je hebt als organisatie niet heel veel keuze met hoeveel harder de namen erna zijn.

Verder erg blij dat ik Udex (liever solo gezien) en Deluzion kan zien zonder veel boeiends te missen op de main! En Anderex tijdens Warface is ook perfect, laatstgenoemde sla ik het liefst zo veel mogelijk over. Met die poppenkast het laatste half uur kunnen we verder mooi voor de drukte weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 22:40 

Hardtraxx Veteran

Weet je opzich vind ik 2017 ondertussen helemaal niet erg, maar zoals je grafiek laat zien is de verdeling ontzettend mank.
De echte raw kwam natuurlijk al op voor 2011 en voor mij persoonlijk zijn 2011-2014 wel echt de betere jaren. Als dit de visie is van Origins vind ik het toch teleurstellend dat de focus zo recent ligt.

Als er een volgende editie een tweede zaal is ben ik echt niet bang dat er te weinig diversiteit en diepgang zal zijn overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 22:58 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Weet je opzich vind ik 2017 ondertussen helemaal niet erg, maar zoals je grafiek laat zien is de verdeling ontzettend mank.
De echte raw kwam natuurlijk al op voor 2011 en voor mij persoonlijk zijn 2011-2014 wel echt de betere jaren. Als dit de visie is van Origins vind ik het toch teleurstellend dat de focus zo recent ligt.

Als er een volgende editie een tweede zaal is ben ik echt niet bang dat er te weinig diversiteit en diepgang zal zijn overigens.

Vanaf 2012 werd er echt een hokje van gemaakt, dan is het eigenlijk niet zo raar als je er over nadenkt.
Maar er is voor 2012 zat 'hardere' hardstyle die onder deze noemer vallen al zijn het er niet veel en was het ook gewoon Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 12:23 

Kraak... Piep...

Vanaf dat A2 Records en Gunz For Hire/Ran-D/Adaro/E-Force populair werden met hun stijl zie ik een beetje als begin van Raw Hardstyle als subgenre. 2011 2012 e.d.

Alles daarvoor was gewoon hardstyle maar net wat steviger, veel had ook gewoon melodie of was meer geïnspireerd door early hardstyle voor mijn gevoel. Die typische sound kwam naar mijn idee later pas. Dan ga je wel krijgen dat artiesten bijna alleen maar het nieuwere spul pakken, omdat hardstyle na 2013 wel echt omsloeg in stijl, tempo, opbouw e.d. Daardoor valt het gewoon niet lekker samen met oud spul en werkt een tijdperk van 2007 tot 2018 ook niet echt.

Daarom is het ook wel tof om een raw feest met 2012 - 2018 als tijdperk te hebben. Denk aan oude Radical Redemption, Phuture Noize, Chain Reaction, Hele Roughstate Garde incl. B-Freqz & Gunz For Hire, Sub Zero Project, Artifact, Delete (Tribute), Clockartz, Rooler, Rebelion, Minus Militia, Prefix & Density, Deetox, The Machine, Jack Of Sound, D-Sturb, Spootech artiesten als Mind Dimension, Genox, Main Concern, Vyral e.d.,

Zat gouden platen zitten daar tussen.

Al zou het me wel tegenstaan als ze de hele echte raw classics weghalen. Dat zou me wss wel weerhouden om heen te gaan, al lonkt het met een goede line-up wel voor 2012 - 2018. Het liefst heb je gewoon twee podia zoals Origins altijd heeft, maar of ze het dan willen vol gooien met 2 area's aan headliners voor classics en recente classics betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 14:06 

Hardtraxx Elite

Toch nog aanwezig! Kijk vooral uit naar de Savage Squad special! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 14:14 

Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:

Poeh poeh wat een schande!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 15:09 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een onzin idd, tis juist een ode aan de liefhebber dat ze hier nog een uur voor vrij maken. Vind het ook gek als opener maar ach. Als je echt een liefhebber bent zorg je maar dat je er staat.

Dat overdreven gemiep altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat 8 van de 10 bezoekers ook helemaal niet voor die Origins showcase komt, als je kijkt wat er ook voor de rest van de dag staat :P Groot gelijk dat ze het aan het begin van de dag zetten, want later op de dag draait het waarschijnlijk de zaal dood.

Je hoort overigens ook nooit iemand klagen over het feit dat Qlimax met classics begint en verder een vrij logische opbouw draait :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 15:45 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Je hoort overigens ook nooit iemand klagen over het feit dat Qlimax met classics begint en verder een vrij logische opbouw draait :whistle:

Touché kameraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 17:22 

Artiest

Om 17:15 fe lekker half uurtje pauze hoppake :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 19:03 

Hardtraxx Veteran

Cryex schreef:
Om 17:15 fe lekker half uurtje pauze hoppake :yay:

Grappig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 19:51 

Hardtraxxer

Dat udex met physika is samengezet doet mij wel een beetje pijn, 2 hele verschillende stijlen ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 19:55 

Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Ik denk dat 8 van de 10 bezoekers ook helemaal niet voor die Origins showcase komt, als je kijkt wat er ook voor de rest van de dag staat :P Groot gelijk dat ze het aan het begin van de dag zetten, want later op de dag draait het waarschijnlijk de zaal dood.

Niet helemaal mee eens, want eerst kon het blijkbaar wel, en vgm zijn daar nooit negatieve reacties op geweest: (timetable is van 2019)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 20:45 

Hardtraxx Veteran

Redle schreef:
Dat E-Force met Dimitri K is samengezet doet mij wel een beetje pijn, 2 hele verschillende stijlen ook :(
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten