Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Redle schreef:
Dat E-Force met Dimitri K is samengezet doet mij wel een beetje pijn, 2 hele verschillende stijlen ook :(


Maar die wisten we al vanaf t begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Origins als openingsact. De ultieme middelvinger naar de liefhebber. Wat een schande is dit zeg.. Hoe haal je het in je hoofd.

Afbeelding


Gefeliciteerd met de openingsact Job!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 06:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke Job (user) is dit van het forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! :woot:

12:30 | 13:30 ORIGINS SHOWCASE (1)
13:30 | 14:00 VOIDAX - PRESENTS TEXTURES LIVE (1)
14:00 | 15:00 PHUTURE NOIZE (1)
15:00 | 15:45 AVERSION - LIVE (1)
15:45 | 16:15 REJECTA - PRESENTS THE KEYMAKER (1)
16:15 | 17:15 ROOLER (1)
17:15 | 17:45 CRYEX - LIVE (1)
17:45 | 18:30 ANDEREX (2)
18:30 | 19:00 IMPERATORZ - PRESENTS IMPAKT (2)
19:00 | 20:00 MISH (2)
20:00 | 21:00 SAVAGE SQUAD SPECIAL 'ADJUZT, GRIEVER, OMNYA' (2)
21:00 | 21:30 SCARRA & VASTO - BASSLINE BREAKER (2)
21:30 | 22:30 MUTILATOR (2) / 21:45 | 22:15 THE PURGE - PRESENTS TRIPPIN (1)
22:30 | 23:15 EXPROZ (2)
23:15 | 00:00 FRAW - SPECIAL (2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 01:07 
 
Hardtraxxer

Sets vielen zwaar tegen.
Warface draaide wel lekker, daar klonk het geluid ook goed.
Geluid was bij Rebelion helemaal stront, kon daar echt niets mee
En bij dsturb vs vertile waren er teveel mashups, ontbrak me aan originele Kicks en qlimaxes.
Die show van cryex, als anthem maker ook te zielig voor woorden
Na rebelion was ik helemaal verrot, aangezien we wel volle teugen proberen te genieten.
En dan wil je naar Adjuzt, mag je er niet meer in..

Los van mn gezeik wel genoten, maar voor 1e keer shockerz viel zwaar tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het ook maar mwha.

Openen met orgins showcase was prima. Zaal stond ook al redelijk snel vol. Jammer dat het geluid in het begin altijd maar op halve kracht staat, drukt dan toch de sfeer.
Vond het wel heel grappig dat na het VWAB gebeuren omtrent resonant part 2 hij nu gewoon in de showcase zat :D
Wel jammer dat ze m voor de outro wegmixte :list:

Voidax, PN, en Rejecta bleken achter al vroeg de beste setjes van de dag te hebben neergezet. Gewoon hardstyle zonder elke 3 seconden een fakedrop,anti,gated kick noem maar op want man oh man wat was het soms kut. Elk beetje drive wordt constant uit elke plaat gehaald en platen die vet van zichzelf zijn worden verneukt met gare edits.

Vooral Cryex,Warface en Rebelion hebben er een houtje van (en dan heb ik nog niet eens over die scheetnummers).
Gunz was daarom een toffe break in de line-up. Lekkere platen, veel sfeer en gewoon knallen. Wat is Firestone (zeker met ava silver live) toch een kneiter van een plaat. Eerste keer live gehoord en voor mij 1 van de platen van de dag.

Killshot, Bloodlust en Unresolved waren wel ok. Brachten aardig wat drive in hun sets zonder al te teveel fake drops/anti's etc. E-force en Dimitri- K ben ik niet eens meer aan begonnen en lekker op huis aan gefietst.

Rest van t feest was eigenlijk wel prima geregeld. Was zo binnen, kluisje ook binnen 1 min. Dames achter de bar hadden er goed zin in. Soms moest je alleen wat langer op je biertje wachten omdat ze zelf aan het knallen waren :D

Geluid in zaal 1 vond ik het beste van alle edities. Heb op meerdere plekken gestaan maar eigenlijk klonk het overal wel top. Soms iets teveel bass maar dan was het al snel weer bijgesteld. Wel viel het gebrek aan show me op. Weinig lasers gezien? en ook qua confettishit enzo was het maar zuinig. (ook die draaiende ventilatoren kennen we nu wel Shockerz. Keer ander stagedesign zou wel leuk zijn.

En eindelijk was de hitte een keer goed te doen :worship: (mag ook wel met -4 buiten maartoch)

Over zaal 2 niet veel te zeggen. Alleen geweest voor Deluzion en toen was het geluid maar heel matig. Bass kwam totaal niet door. Bij de Purge (heb daar echt niks mee) even naar het potten en pannen concert van vasto en scarro gelopen maar daar was het tegen die tijd zo bloedje heet dat we meteen maar rechtsom gedraaid zijn.

Kan nog niet wennen aan de nieuwe sound van raw. Daardoor toch wat minder vermaakt. Dat met toch iets teveel mensen op de vloer maakte het maar een matig feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 13:26 
 
Hardtraxxer

Zelf niet geweest, maar als ik zo om me heen hoor hoe het was geen spijt van. Snap ook echt de keuze voor autotron niet als dat met het geluid gewoon niet zo lekker werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 16:12 
 
Hardtraxxer

Enige pluspunt van deze editie was dat je de dop van het waterflesje mee kreeg, best triest eigenlijk. Had eigenlijk liever nog driekwartier langer op het parkeerterrein willen wachten, dan de set van E-Force en Dimitri K bij te moeten wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Enige pluspunt van deze editie was dat je de dop van het waterflesje mee kreeg.


is altijd bij Shockerz/Vwab
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force en Dimitri K waren best leuk. Wat een drive zat er in die set en heerlijke platen als openers.
Mooi ook dat het geluid in de main om 00.05 gewoon weer werd aangezet voor een half uur ofzo :D
Plusjes waren vlot binnen komen, geen warmte binnen bij main en snel geholpen bij de barren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 10:07 
 
Hardtraxx Addict

Scotty018 schreef:
joostmakaay schreef:
Enige pluspunt van deze editie was dat je de dop van het waterflesje mee kreeg.


is altijd bij Shockerz/Vwab

Zal in de toekomst wel meer worden nu deze vast aan het flesje moeten zitten bij wet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 11:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Los van mn gezeik wel genoten, maar voor 1e keer shockerz viel zwaar tegen.

Blijft niet veel over zo te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 12:03 
 
Hardtraxxer

Cryex schreef:
billieb15 schreef:
Los van mn gezeik wel genoten, maar voor 1e keer shockerz viel zwaar tegen.

Blijft niet veel over zo te zien xd



Haha, er waren degelijk wel pluspunten hoor.
Snelle entree, temperatuur.
Alleen had ik met n lagere verwachting naar binnen moeten gaan, dan was mn zeurkop ook minder.
Misschien komt het ook omdat de sfeer een feest draagt.
Ik stond namelijk achter 2 grote groepen technovlinders, die stonden meer hun eigen oogkas te bewonderen dan los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima vermaakt op Shockerz, aantal leuke setjes gehoord en het geluid was erg goed op de main, zeker het beste geluid dat ik daar heb gehad tot nu toe :) Ook de temperatuur in zaal 1 was erg goed te doen dit keer!

We waren erg snel binnen en ook het halen van een kluisje en munten was zo geregeld.

Setjes van de dag waren voor mij Rooler, The Purge en de Savage Squad Special.

++ Geluid en temperatuur zaal 1
++ Snel binnen en ook heel snel weer weg na afloop, (00:15 was onze bus al het terrein af)
++ De show bij Trippin
+ Best wat leuke setjes gehoord
- Warmte en geluid bij zaal 2
- Drukte bij zaal 2, tijdens de Savage Squad Special en een stuk van Mish was de zaal afgesloten en was het er niet te doen met de hitte. Geluid viel ook zwaar tegen, zeker vergeleken met zaal 1
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken/gebruiken waren
-- Bijna elke artiest die met een of meerdere uptempo platen afsloot

Al met al toch weer een prima editie, volgend jaar weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken waren


Dit vind ik juist een enorme plus, facking irritant dat mensen nog om je heen staan te paffen in de zaal. Die mogen er wmbt meteen uitgeflikkerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mitch schreef:
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken waren


Dit vind ik juist een enorme plus, facking irritant dat mensen nog om je heen staan te paffen in de zaal. Die mogen er wmbt meteen uitgeflikkerd worden.


Ja voor het roken vind ik het een goede zaak, alleen werden er best veel mensen meegenomen, waaronder vrienden van mij, die niet eens aan het roken/gebruiken waren op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken waren

Ik stond bij Anderex in area 2 een beetje aan de zijkant, stond iedereen gewoon te paffen met twee man security er letterlijk naast en die zeiden er niks van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Mitch schreef:
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken waren

Ik stond bij Anderex in area 2 een beetje aan de zijkant, stond iedereen gewoon te paffen met twee man security er letterlijk naast en die zeiden er niks van haha


Klopt ja haha, rechtsvoor?
Vooral in zaal 1 werd er flink gezocht, en helaas ook wat mensen/vrienden meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 10:04 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
Fuzzylogic schreef:
Mitch schreef:
- Beveiliging die toch wel op zoek was naar mensen die aan het roken waren

Ik stond bij Anderex in area 2 een beetje aan de zijkant, stond iedereen gewoon te paffen met twee man security er letterlijk naast en die zeiden er niks van haha


Klopt ja haha, rechtsvoor?
Vooral in zaal 1 werd er flink gezocht, en helaas ook wat mensen/vrienden meegenomen


Wat doen ze daar mee?
Word je er dan uitgeflikkerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Wat doen ze daar mee?
Word je er dan uitgeflikkerd?


Ligt eraan wat je bij hebt natuurlijk, gebruikershoeveelheden worden afgenomen en meestal mag je dan weer de zaal in. Bij grotere hoeveelheden wordt het meestal overgedragen aan de politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
billieb15 schreef:
Wat doen ze daar mee?
Word je er dan uitgeflikkerd?


Ligt eraan wat je bij hebt natuurlijk, gebruikershoeveelheden worden afgenomen en meestal mag je dan weer de zaal in. Bij grotere hoeveelheden wordt het meestal overgedragen aan de politie.


En over hoeveel pakjes peuken hebben we het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: verkeerd gelezen, rokers worden vriendelijk verzocht hun sigaret uit te maken, als ze je vaker zien roken word je er inderdaad uitgezet
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten