Op welke namen hopen jullie @ Origins 2023?
Last edited by corneelwr on , edited 1 time in total.
Dromen mag, maar 1,5 uur Main Concern b2b Wavolizer. Dan weet je dat het grimmig wordt.wrote:Zolang Wavolizer zaal 2 weer mag afsluiten
2 uur lijkt me beter.wrote:Dromen mag, maar 1,5 uur Main Concern b2b Wavolizer. Dan weet je dat het grimmig wordt.wrote:Zolang Wavolizer zaal 2 weer mag afsluiten
Dat ik dit nog een keer zou mogen meemaken! Baalde als een stekker dat het na 2019 definitief afgelopen leek te zijn na alle organisatorische en coronaperikelen. Was van plan om een keer te gaan en toen hield het op. Zou ik echt heel mooi vinden als jullie met dit concept terugkeren!wrote:Is dat zo?wrote:Waarom nog moeite doen met een Origins showcase als je toch al een streep door het concept hebt gezet?
Ja ze gaan 155 bpm afwisselen met 200+bpm platen.wrote:E-force & Dimitri-K?
Gatverdamme. Dan heb je eerst een steengoeie E-force track waarna Dimitri K er een bagger uptempo plaat in mixed.
x doubt, heb wel vaker van Shockerz gehoord dat er iets met Origins aankomt, maar tot nu toe nog niks gezien.wrote:Origins 2023 laat je horeeeeeeeeennnnnn.
Origins heeft nog nooit plaats gevonden in de autotron toch.wrote:
En dan nog, Autotron.
E-Force heeft inmiddels ook een bak uptempo platen/collabs, nou laat hem er nog eens 1 of 2 nieuwe maken. Dan kan die wel een kwartiertje vullen, ervanuitgaande dat het een b2b liveact van een half uur wordt.wrote:Ja ze gaan 155 bpm afwisselen met 200+bpm platen.wrote:E-force & Dimitri-K?
Gatverdamme. Dan heb je eerst een steengoeie E-force track waarna Dimitri K er een bagger uptempo plaat in mixed.![]()
![]()
![]()
Nee klopt, maar toen Origins er mee kapte na 2019 zat alles in de overgang naar de Autotron. VWAB was in dat jaar ook nog in de Maaspoort.wrote:Origins heeft nog nooit plaats gevonden in de autotron toch.wrote:
En dan nog, Autotron.
wrote:Nee klopt, maar toen Origins er mee kapte na 2019 zat alles in de overgang naar de Autotron. VWAB was in dat jaar ook nog in de Maaspoort.wrote:Origins heeft nog nooit plaats gevonden in de autotron toch.wrote:
En dan nog, Autotron.
Gezien ze nu alles daarheen hebben gegooid, raw als genre populairder is, Shockerz als organisatie populairder dan ooit is en de vraag naar Origins wel hoog is lijkt het me logisch dat ze het ook naar de Autotron doen.
Ik heb gehoord dat na deze editie, Resonate ook naar Maaspoort gaat?wrote:
Origins wordt Maaspoort hoor
Dat klopt, in opdracht van Broken Balancewrote:Ik heb gehoord dat na deze editie, Resonate ook naar Maaspoort gaat?wrote:
Pffff hahahahahahahawrote:Dat klopt, in opdracht van Broken Balancewrote:Ik heb gehoord dat na deze editie, Resonate ook naar Maaspoort gaat?wrote:
wrote:Origins wordt Maaspoort hoor
Die man heeft ook een veel te dikke vinger in de pap in de scene.wrote:Dat klopt, in opdracht van Broken Balancewrote:Ik heb gehoord dat na deze editie, Resonate ook naar Maaspoort gaat?wrote:
wrote:Dat klopt, in opdracht van Broken Balancewrote:Ik heb gehoord dat na deze editie, Resonate ook naar Maaspoort gaat?wrote: