Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
wanneer zal de timetable komen?


Woensdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijk gelekte time table! :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:19 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Mogelijk gelekte time table! :loving:

Afbeelding


Hier werden mensen toch boos van op Hardtraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag idd dat meer mensen dat opviel ja.. maar ik vind het wel een redelijk realistische TT

De foto is ook weer verwijderd van dat account dus ik denk dat Q er wat van gezegd heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:48 
 
Hardtraxxer

Vooral dat Q dance logo lijkt heel fake xd
Al ben ik goed tevreden met deze TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:59 
 
Hardtraxx Addict

Foto is alweer offline gehaald
Dat is vaak positief haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Foto is alweer offline gehaald
Dat is vaak positief haha

Van de dedicated to hardstyle groep is ie ook snel weer verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als die klopt is ie wel echt perfect :love: Alhoewel de overgang P1 > SZP vrij groot zou zijn :P Maar goed ik wacht het nog even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als die klopt is ie wel echt perfect :love: Alhoewel de overgang P1 > SZP vrij groot zou zijn :P Maar goed ik wacht het nog even af.


De helft van de naam js al gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

new live act:
Sub Zero Project One
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 19:44 
 
Hardtraxxer

Ik vind 2 uur Noisecontrollers toch wat veel voor een Headhunterz feest.. Maar we zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.

Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou juist eerder SZP als afsluiter zien, na Freqz ipv andersom. Althans, niet echt erover uit wie nou 'harder' is om af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.

Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.

Volgens mij gaat deze avond nog steeds over Headhunterz en zijn kliek en niet over B-front en Phuture Noize. Ik zie die namen hier wel meer voorbij komen maar snap het niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz is populairder dan SZP en daarom sluiten zij af om zo meer mensen tot het einde binnen te houden. Zo lastig is het niet :P

Verder heeft SZP ook zachtere platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, ik heb ook liever 1u NC en 1 uur PN/B-Front dan 2 uur NC. Eindbaas producer, maar 2 u NC is mij echt teveel eenheidsworst. Of hij moet ook 2007-2010 NC platen en een beetje de Crump/Interview etc kant op gaan, dan mag het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik noemde die twee namen omdat Headhunterz hun werk waardeert. Een D-Sturb idem. Natuurlijk gaat het over hhz en zijn kliek, maar NC, Heady & WS gevolgd door een uur NC + wederom Project One is toch gewoon dubbelop? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 21:42 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!


Nu je dit zo opsomt klinkt het toch wel heel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Ik zie noisecontrollers toch echt maar 1 uur staan.
Die solo set is echt wel anders dan de set van hun 3 samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!

Precies dit, gewoon kippenvel en schuimbekkend nu ik dit lees.
Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik blijf niet snappen waarom mensen denken dat dit de daadwerkelijke TT is


Het staat op internet en alles wat op internet staat is waar.

Nee, maar even serieus. Het is een best plausible time-table. En het zal niet de eerste keer zijn dat er time-tables/line-up's/stagedesigns etc uitlekken voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De timetable is wel plausibel en ik sluit niet uit dat die klopt, maar het plaatje is nep. Het Q-Dance logo is er ingeplakt (je ziet nog een vierkant kader erom) en ik denk wel dat Q weet dat er een spatie tussen Subzero hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik blijf niet snappen waarom mensen denken dat dit de daadwerkelijke TT is


Valt wel mee toch? Iedereen weet wel dat het maar geruchten zijn, maar we vinden het gewoon wel logische timetable, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
De timetable is wel plausibel en ik sluit niet uit dat die klopt, maar het plaatje is nep. Het Q-Dance logo is er ingeplakt (je ziet nog een vierkant kader erom) en ik denk wel dat Q weet dat er een spatie tussen Subzero hoort.


Spatie kan aan de font liggen, dat raster zie ik niet zo maar kan goed dat ik scheel ben na dit weekend
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten