WoensdagWoensdaghakdag wrote:wanneer zal de timetable komen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hier werden mensen toch boos van op Hardtraxx...RoyAPO wrote:Mogelijk gelekte time table!![]()
Ik zag idd dat meer mensen dat opviel ja.. maar ik vind het wel een redelijk realistische TT
De foto is ook weer verwijderd van dat account dus ik denk dat Q er wat van gezegd heeft
De foto is ook weer verwijderd van dat account dus ik denk dat Q er wat van gezegd heeft
Last edited by RoyAPO on 24 Sep 2017 15:58, edited 1 time in total.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Vooral dat Q dance logo lijkt heel fake
Al ben ik goed tevreden met deze TT
Al ben ik goed tevreden met deze TT
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Foto is alweer offline gehaald
Dat is vaak positief haha
Van de dedicated to hardstyle groep is ie ook snel weer verwijderdheggenschaar wrote:Foto is alweer offline gehaald
Als die klopt is ie wel echt perfect
Alhoewel de overgang P1 > SZP vrij groot zou zijn
Maar goed ik wacht het nog even af.
-
A
Pommer wrote:Als die klopt is ie wel echt perfectAlhoewel de overgang P1 > SZP vrij groot zou zijn
Maar goed ik wacht het nog even af.
De helft van de naam js al gelijk
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Ik vind 2 uur Noisecontrollers toch wat veel voor een Headhunterz feest.. Maar we zullen zien!
Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.
Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.
Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik zou juist eerder SZP als afsluiter zien, na Freqz ipv andersom. Althans, niet echt erover uit wie nou 'harder' is om af te sluiten.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Volgens mij gaat deze avond nog steeds over Headhunterz en zijn kliek en niet over B-front en Phuture Noize. Ik zie die namen hier wel meer voorbij komen maar snap het niet echt.STVK wrote:Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.
Frequencerz is populairder dan SZP en daarom sluiten zij af om zo meer mensen tot het einde binnen te houden. Zo lastig is het niet 
Verder heeft SZP ook zachtere platen
Verder heeft SZP ook zachtere platen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nou, ik heb ook liever 1u NC en 1 uur PN/B-Front dan 2 uur NC. Eindbaas producer, maar 2 u NC is mij echt teveel eenheidsworst. Of hij moet ook 2007-2010 NC platen en een beetje de Crump/Interview etc kant op gaan, dan mag het 
Ik noemde die twee namen omdat Headhunterz hun werk waardeert. Een D-Sturb idem. Natuurlijk gaat het over hhz en zijn kliek, maar NC, Heady & WS gevolgd door een uur NC + wederom Project One is toch gewoon dubbelop? 
Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Nu je dit zo opsomt klinkt het toch wel heel erg goed.Hekzitter wrote:Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Ik zie noisecontrollers toch echt maar 1 uur staan.
Die solo set is echt wel anders dan de set van hun 3 samen.
Die solo set is echt wel anders dan de set van hun 3 samen.
Precies dit, gewoon kippenvel en schuimbekkend nu ik dit lees.Hekzitter wrote:Timetable zou echt perfect zijn! Headhunterz eerste nieuwe platen en wat hij vet vind tegenwoordig, daarna 1,5 uur een tijdreis met het gouden trio, daarna noisecontrollers met spirit of hardstyle / nieuw spul en daarna project one. Snap dat mensen dit lang vinden, maar genoeg diversiteit om die uren op te vullen en voor mij echt perfect!
Zin in!
Het staat op internet en alles wat op internet staat is waar.Exterkate wrote:Ik blijf niet snappen waarom mensen denken dat dit de daadwerkelijke TT is
Nee, maar even serieus. Het is een best plausible time-table. En het zal niet de eerste keer zijn dat er time-tables/line-up's/stagedesigns etc uitlekken voor het feest.
De timetable is wel plausibel en ik sluit niet uit dat die klopt, maar het plaatje is nep. Het Q-Dance logo is er ingeplakt (je ziet nog een vierkant kader erom) en ik denk wel dat Q weet dat er een spatie tussen Subzero hoort.
Valt wel mee toch? Iedereen weet wel dat het maar geruchten zijn, maar we vinden het gewoon wel logische timetable, meer niet.Exterkate wrote:Ik blijf niet snappen waarom mensen denken dat dit de daadwerkelijke TT is
Spatie kan aan de font liggen, dat raster zie ik niet zo maar kan goed dat ik scheel ben na dit weekendChroman wrote:De timetable is wel plausibel en ik sluit niet uit dat die klopt, maar het plaatje is nep. Het Q-Dance logo is er ingeplakt (je ziet nog een vierkant kader erom) en ik denk wel dat Q weet dat er een spatie tussen Subzero hoort.