Hoorde een maat van me van iemand op school. Heeft het meestal wel goedShatter wrote:Bron?Woensdaghakdag wrote:Blijkbaar komt hardwell een half uurtje draaien
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
Vet, verwacht hem stiekem ook wel op Qlimax
misschien vs Atmozfears ofzo, lijkt me best interessant 
Dat verwachte ik dus ook. Heeft veel hardstyle platen nu gemaakt. Zou wel tof zijn.Rickzel wrote:Vet, verwacht hem stiekem ook wel op Qlimaxmisschien vs Atmozfears ofzo, lijkt me best interessant
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Mag toch hopen van niet 
Op dit feest zou ik dat niet erg vinden, Qlimax hoeft van mij niet persé. Hij heeft echt wel lekkere tracks 
Als opwarmertje voor de openingsset voor die van Headhunterz zou ik t ook niet verkeerd vinden
Trouwens...
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
RoyAPO wrote:
Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.heggenschaar wrote:Mag toch hopen van niet
Daarom dus.Solis wrote:Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.heggenschaar wrote:Mag toch hopen van niet
Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerkSolis wrote:Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.heggenschaar wrote:Mag toch hopen van niet
En ik denk ook niet dat hij genoeg eigen tracks heeft om een volledige hardstyle set te vullen, aangezien de tracks die hij normaal draait van artiesten zijn die allemaal op de line-up staan (zo'n beetje)
als dit doorgaat, ben ik benieuwd hoe het gaat worden, maar zou het niet kut vinden als hij idd op qlimax zou staan ofzo
Nee ik zou Qlimax dus echt niet terecht vinden. Waarom zou je een Hardwell daar neer zetten terwijl iemand als Phuture Noize het veel meer verdient? Daarnaast zijn dr genoeg anderen die het meer verdienen dan hem. Zou ik echt een beetje unfair vinden naar de andere dj’s
Op dit feestje zou het wel vet zijn, maar qlimax zou inderdaad nogal onterecht zijn, heeft überhaupt amper hs tracks gemaakt.
We moeten eens stoppen met het invullen van line-ups voor mensen "die het verdienen", daar doen organisaties over het algemeen ook niet aan. Er wordt gewoon gekeken naar wie de meeste kaarten zou verkopen. Een Dj Thera zou het wat mij betreft ook verdienen om een keer op Qlimax te staan, maar dat is hem in al die jaren ook nog niet gegund geweest.RoyAPO wrote:Nee ik zou Qlimax dus echt niet terecht vinden. Waarom zou je een Hardwell daar neer zetten terwijl iemand als Phuture Noize het veel meer verdient? Daarnaast zijn dr genoeg anderen die het meer verdienen dan hem. Zou ik echt een beetje unfair vinden naar de andere dj’s
Hardwell op dit feest zou niet misstaan; en ook inderdaad in een vs set met Atmozfears of Wildstylez zou ik het best interessant vinden op Qlimax. Verder ontzettend veel zin in dit feest, verwacht een ontzettend goede sfeer
Bij Qlimax houdt Q daar echt wel rekening mee hoor, dat 'verdienen'. Qlimax verkoopt toch wel uit, en de invulling van de line-up wordt echt niet zoals een Hard Bass afgestemd op het daadwerkelijk binnenslepen van kaarten (d.m.v. MM bijvoorbeeld).
Ik snap je voorbeeld, maar een Thera zal hoogstwaarschijnlijk (de komende jaren) nooit op Qlimax staan. Dat is totaal niet realistisch ook. Daar heb je echt wel een grote fanbase voor nodig, moet je het verdiend hebben en 'krediet' opgebouwd hebben. Bij Hardwell is dit natuurlijk wel het geval, al denk ik persoonlijk dat hij echt niet op Qlimax zal staan. Dan zakt Q in mijn ogen heel diep.
Dat stukje 'verdienen' is ook ontzettend subjectief, want in mijn ogen verdient Phuture Noize idd een spot op Qlimax, maar ik ben er bang voor. Al wordt 'ie wel ontzettend vaak geboekt door Q dit jaar..
Ik snap je voorbeeld, maar een Thera zal hoogstwaarschijnlijk (de komende jaren) nooit op Qlimax staan. Dat is totaal niet realistisch ook. Daar heb je echt wel een grote fanbase voor nodig, moet je het verdiend hebben en 'krediet' opgebouwd hebben. Bij Hardwell is dit natuurlijk wel het geval, al denk ik persoonlijk dat hij echt niet op Qlimax zal staan. Dan zakt Q in mijn ogen heel diep.
Dat stukje 'verdienen' is ook ontzettend subjectief, want in mijn ogen verdient Phuture Noize idd een spot op Qlimax, maar ik ben er bang voor. Al wordt 'ie wel ontzettend vaak geboekt door Q dit jaar..
Maakt mij niet uit. Ik ben wss toch al 22:15 bij de ziggo aangekomen dus ik mis niks 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Fantazoo wrote:Een Dj Thera zou het wat mij betreft ook verdienen om een keer op Qlimax te staan
chas1n wrote:Daarom dus.Solis wrote:Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.heggenschaar wrote:Mag toch hopen van niet
A*S*Y*S draaide ook gewoon house hoor? Was best een vette set!Rickzel wrote:Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerkSolis wrote:Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.heggenschaar wrote:Mag toch hopen van niet
je weet dat dit het headhunterz topic is, om te vieren dat hij terug is van z'n "zwarte periode" in de house/EDM
dan ga je geen house set neer zetten
dan ga je geen house set neer zetten
hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen?
Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.
Precies dat laatste, hardwell met een hardstyle set, misschien een kwartiertje/half uurtje tussendoor. Dat zou ik echt niet heel raar vinden, en best vet.MeneerEend wrote:hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen?Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.
En toch zou ik een uur headhunterz met house vroeg op de avond echt heel vet vinden. Ookal zal het uiteraard niet gebeuren. Een soort 'afscheidje'Rickzel wrote:
Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerk
overigens kwam Nicky Romero ook een kijkje nemen bij Q-Dance Presents Headhunterz... zou niet heel gek zijn als hardwell komt
Zou ik wel vet vindenRickzel wrote:Precies dat laatste, hardwell met een hardstyle set, misschien een kwartiertje/half uurtje tussendoor. Dat zou ik echt niet heel raar vinden, en best vet.MeneerEend wrote:hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen?Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.