Kan goed zijn dat dit een opzetjenia dat gelekt is
Als ze van dat uur Noisecontrollers nou nog een keer Headhunterz solo hadden gemaakt was het nog enigszins geloofwaardig...
Best wel, maar tijdens een feest dat The Return of Headhunterz heeft Noisecontrollers de meeste draaitijd (op papier) geven is toch wel erg onwaarschijnlijkRoyAPO wrote:3 uur Headhunterz is ook een beetje veel. Wss dat ie nog wel b2b gaat staan met andere dj’s uit de TT
Dat is wel weer zo ja...RoyAPO wrote:Ja als je project one meerekent, draait ie meer dan NC
Veel? Het is de Return of Headhunterz, bij een XQlusive of Thrillogy draaiden ze altijd veel langerRoyAPO wrote:3 uur Headhunterz is ook een beetje veel. Wss dat ie nog wel b2b gaat staan met andere dj’s uit de TT
Dit! Plus het feit dat berichten over de TT op elke Facebook groep worden verwijderd, maakt het extra plausibel dat dit de TT isRickzel wrote:En de leak kan toch ook gewoon via via gekomen zijn en beetje visueel mooi gemaakt door dat account om het te delen. Tuurlijk ziet die shit er fake uit, betekent niet dat ie niet klopt...
Of geen enkele groep/pagina wil zichzelf in diskrediet brengen door mogelijke valse informatie naar buitem te brengen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.RoyAPO wrote:Plus het feit dat berichten over de TT op elke Facebook groep worden verwijderd, maakt het extra plausibel dat dit de TT is
Helemaal mee eens.STVK wrote:Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.
Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.
De buschauffeur heet z'n pep al.TiMOTHYb wrote:Mogguh, nog wat gebeurd?
Daarbij was het feest al uitverkocht voordat de line up bekend was dus voor de fans een leuke verrassing als P1 als act er staat.Exterkate wrote:Haha kan ook. Heb ook zo'n idee dat Frequencerz niet afsluiten. Maar misschien heb ik wel helemaal mis hahaIndy wrote:Het kan toch dat dit gewoon de gelekte TT is en ze P1 op de officiële TT niet vermelden maar een suprise act ofzo?hoop iig heel erg op P1
Zaterdag duurt nog veel te lang
Ja plus 1. Al is het bij mij geen vriendenweekend in Praag maar een weekend weg met de vriendin welke ik aan haar had beloofd voordat het feest überhaupt bekend was gemaakt. Meerdere pogingen om het te verzetten mislukten, verdomme. Het gevoel dat ik iets heel moois ga missen wordt alleen maar groter. Ook vooral omdat er uit de buurt een bus gaat die rammetje vol zit met alleen maar bekenden.Rickzel wrote:Ik ben er niet eens bij en ben benieuwd hoe de avond verloopt![]()
Vriendenweekend in Praag ook geen straf, maar heb wel het gevoel dat ik een speciale avond ga missen