Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan goed zijn dat dit een opzetjenia dat gelekt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst 90 minuten Heady,­ Wildy en NC en direct er achter aan nog een uur Noisecontrollers, yeah right :x

Als ze van dat uur Noisecontrollers nou nog een keer Headhunterz solo hadden gemaakt was het nog enigszins geloofwaardig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 uur Headhunterz is ook een beetje veel xd. Wss dat ie nog wel b2b gaat staan met andere dj’s uit de TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
3 uur Headhunterz is ook een beetje veel xd. Wss dat ie nog wel b2b gaat staan met andere dj’s uit de TT

Best wel, maar tijdens een feest dat The Return of Headhunterz heeft Noisecontrollers de meeste draaitijd (op papier) geven is toch wel erg onwaarschijnlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable komt overeen met wat ik gehoord heb. HHZ zou bij elke act gaan inspringen en dat Project 1 zou komen is natuurlijk ook een open deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als je project one meerekent, draait ie meer dan NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja als je project one meerekent, draait ie meer dan NC

Dat is wel weer zo ja...
Hoe dan ook, ontzettend veel zin in!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
3 uur Headhunterz is ook een beetje veel xd. Wss dat ie nog wel b2b gaat staan met andere dj’s uit de TT

Veel? Het is de Return of Headhunterz, bij een XQlusive of Thrillogy draaiden ze altijd veel langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de leak kan toch ook gewoon via via gekomen zijn en beetje visueel mooi gemaakt door dat account om het te delen. Tuurlijk ziet die shit er fake uit, betekent niet dat ie niet klopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En de leak kan toch ook gewoon via via gekomen zijn en beetje visueel mooi gemaakt door dat account om het te delen. Tuurlijk ziet die shit er fake uit, betekent niet dat ie niet klopt...

Dit! Plus het feit dat berichten over de TT op elke Facebook groep worden verwijderd, maakt het extra plausibel dat dit de TT is

Maar godverdomme wat ben ik hyped om al die oude Headhunterz platen te horen zaterdag. Ik heb de meesten nog nooit live gehoord. Dit wordt pure nostalgie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Plus het feit dat berichten over de TT op elke Facebook groep worden verwijderd, maakt het extra plausibel dat dit de TT is

Of geen enkele groep/pagina wil zichzelf in diskrediet brengen door mogelijke valse informatie naar buitem te brengen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 06:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Als dit de timetable is vind ik 'm wel prima, gewoon zoals je verwacht had. Prima dat The Prophet opent ipv afsluit.

Aan de andere kant vind ik dat wel een heel groot gedeelte van de avond (4 uur; van 01:00 tot 05:00) wordt besteed aan Heady, WS en NC. Had dat uurtje Noisecontrollers dan geskipt en B-Front/Phuture Noize erbij gezet.. Beetje zonde dit, dat komt de diversiteit niet ten goede imo.


Helemaal mee eens.
Heady zei ook bij zijn terugkomst dat hij "euforisch" en "raw" weer dichter bij elkaar wilt brengen. Met deze line up en TT lijkt mij dat niet echt te lukken overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach we zullen het over een paar dagen wel zien. Dan komt de timetable online en weten we zeker of die klopt of niet en of er nog meer verassingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 08:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogguh, nog wat gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 08:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mogguh, nog wat gebeurd?


De buschauffeur heet z'n pep al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top, rije met die trein!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ideale scenario voor mij is dat HHZ zelf afsluit met eigen oudere platen (SAIFAM mashup, Subsonic, World is Yours, Digiwave, Forever Az One etc) afgewisseld met nieuwere platen van B-Front, Phuture Noize, Adaro en Ran-D. Maar dat gaat niet gebeuren gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben allang blij als ik gedurende deze avond wat oude platen ga horen. Het kan zomaar eens zijn dat we veel nieuw spul gaan horen deze nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan toch dat dit gewoon de gelekte TT is en ze P1 op de officiële TT niet vermelden maar een suprise act ofzo? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet eens bij en ben benieuwd hoe de avond verloopt :lol:

Vriendenweekend in Praag ook geen straf, maar heb wel het gevoel dat ik een speciale avond ga missen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:00 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Indy schreef:
Het kan toch dat dit gewoon de gelekte TT is en ze P1 op de officiële TT niet vermelden maar een suprise act ofzo? :D


Haha kan ook. Heb ook zo'n idee dat Frequencerz niet afsluiten. Maar misschien heb ik wel helemaal mis haha :D hoop iig heel erg op P1

Zaterdag duurt nog veel te lang :slow:


Daarbij was het feest al uitverkocht voordat de line up bekend was dus voor de fans een leuke verrassing als P1 als act er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben er niet eens bij en ben benieuwd hoe de avond verloopt :lol:

Vriendenweekend in Praag ook geen straf, maar heb wel het gevoel dat ik een speciale avond ga missen :x


Ja plus 1. Al is het bij mij geen vriendenweekend in Praag maar een weekend weg met de vriendin welke ik aan haar had beloofd voordat het feest überhaupt bekend was gemaakt. Meerdere pogingen om het te verzetten mislukten, verdomme. Het gevoel dat ik iets heel moois ga missen wordt alleen maar groter. Ook vooral omdat er uit de buurt een bus gaat die rammetje vol zit met alleen maar bekenden.

Kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meerdere pogingen om het te verzetten mislukten, dus vervolgens maar gewoon uitgemaakt. Tot zaterdag heeeyyy :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dump haar. lopen nog genoeg vrouwen rond, maar dit feestje is eenmalig!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een vraag van algemene aard. Schenken ze Desperados in de Ziggo Dome?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten