Dit soort aanstootgevend materiaal mag hier niet!!!!
Oh sorry, ik ga ff het jodenfilmpje zoekenRoyAPO wrote:Dit soort aanstootgevend materiaal mag hier niet!!!!
Oh sorry, ik ga ff het jodenfilmpje zoekenRoyAPO wrote:Dit soort aanstootgevend materiaal mag hier niet!!!!
ripTHArdstyler wrote:Hadden we ooit een heel mooi topic voor
Artwork begint al goed danRomanAnthony wrote:Meer bloot in dit topic.
Voor een krat pils?TiMOTHYb wrote:Oh sorry, ik ga ff het jodenfilmpje zoekenRoyAPO wrote:Dit soort aanstootgevend materiaal mag hier niet!!!!
tourmanager van hhz, komt veel terug in zijn vlogs. Droge vent waar je wel om kan lachen.Raven wrote:Wie is G-Flow eigenlijk?
Doe ikallesRaven wrote:Voor een krat pils?TiMOTHYb wrote:Oh sorry, ik ga ff het jodenfilmpje zoekenRoyAPO wrote:Dit soort aanstootgevend materiaal mag hier niet!!!!
http://www.encyclo.nl/begrip/GRAPJEYWalen wrote:Waarom allemaal kaartje verkopen? Denk je dat er ineens meer kaarten dan normaal zijn verkocht. Dat zou Ziggodome en/of brandweer niet toestaan. Het wordt net zo druk als andere feesten gewoon.
View on YouTubeRaven wrote:Wie is G-Flow eigenlijk?
Lees mijn posts op pagina 16. Als het klopt dat er 14.000 kaarten zijn verkocht is dit aanzienlijk meer dan standaard wordt verkocht voor hardstyle feesten van Q.YWalen wrote:Waarom allemaal kaartje verkopen? Denk je dat er ineens meer kaarten dan normaal zijn verkocht. Dat zou Ziggodome en/of brandweer niet toestaan. Het wordt net zo druk als andere feesten gewoon.
RTM93 wrote:Tuurlijk heeft de Ziggo Dome geen max feestcapaciteit van 6500. Dan zou het nauwelijks groter zijn dan de HMH.
RTM93 wrote:Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :ShatterDJ wrote:Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht
8:01
View on YouTube
Dit klopt dan by far niet rickRTM93 wrote:op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.
Heb je ooit op de 2e ring kunnen komen? Nee dacht ik al. Die 14.000 is wel inclusief volledig gebruik eerste tribune. Ben heel benieuwd.
Ik ook man, zwaar deprimerende zooi hier.TiMOTHYb wrote:Pff 14000 wordt mij ook te gek, kaart te koop
Bron?Woensdaghakdag wrote:Blijkbaar komt hardwell een half uurtje draaien