Als t zo door gaat ontstaat er wel ruimterwd wrote:kaartje ook maar verkocht, veel plezier bij the return of bergen-belsen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
Verschil tussen XQ Holland en dit feest is wel dat hier soiweso veel meer buitenlanders op af komen. Nederlands zijn toch minder snel geneigd om de tribune op te zoeken na een aantal uren, iets wat door veel buitenlanders wel gedaan wordt.
Als er echt 14000 kaarten zijn verkocht, moeten er 6900 op de tribune zitten, 800 man in de andere zaal staan en kunnen er 6300 man in de Main staan. Is toch belachelijk. Kaartje verkocht net.
Maar er staat nergens dat het zeker is dat er 14k kaarten zijn verkocht
Boeie allemaal kaarten verkopen het wordt zieke chaos daar
Ach ja als het tering druk is ga ik lekker voor een stoeltje lopen dansen. Kan mij het schelen. Denk ook dat het nog een legendarische avond wordt met de drukte
Kaartje ook maar verkocht.. 8 December mooi naar Solution Germany in Duisburg! 
Kaartje ook maar verkocht, echt belachelijk.
Kaartje ook maar verkocht in een poging om grappig te zijn voor een stel mensen op een internetforum!
Hier dipt er eentje omdat ie weet dat t te druk wordtJoey wrote:Kaartje ook maar verkocht in een poging om grappig te zijn voor een stel mensen op een internetforum!
Daveytl wrote:Boeie allemaal kaarten verkopen het wordt zieke chaos daar
Ook maar een grappige opmerking gemaakt in een poging om grappig te zijn voor een stel mensen op een internetforum.Joey wrote:Kaartje ook maar verkocht in een poging om grappig te zijn voor een stel mensen op een internetforum!
Mag ik ook een grappige opmerking maken over een grappige opmerking in een poging om grappig te zijn voor een stel mensen op een internetforum (Is een forum trouwens niet altijd op internet?).
Nee, er zit namelijk ook een forum in de tweede kamer.
Hey heady ik weet dat je meeleest af en toe, heb er zin in man. Mag ik al verzoekjes indienen?
View on YouTube
View on YouTube
GODVERDOMME WEL ZIN IN MAAR NIET ZO VEEL ALS NORMAAL ALS HET NIET ZO HEEL DRUK ZOU ZIJN MAAR ALSNOG BEST WEL VEEL ZIN DUS WUBBA LUBBA DUB DUB GODVERDOMME
Kaartje gekocht omdat ik van overdreven drukte hou.
Oh wat mij gisteren is overkomen
oh wacht ik zat nog op de vorige pagina
Wat is nu het spamtopic dan, dit of qlimax
Je moet eerst je kaartje verkopen voor je hier mag posten
ik moest hier wel om lachen, wilde ik nog even melden grIndy wrote:Kaartje gekocht omdat ik van overdreven drukte hou.