Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Een tracklist van B-Front of Phuture noize is anders ook wel van te voren in te vullen heren.
Enige verschil is waarschijnlijk dat de tracks zelf beter aansluiten op de behoefte van Hardtraxxers. Maar om Freqz nu al af te schrijven vanwege een te voorspelbare lijst vind ik dan ook flauw.

Van B-Front zeker niet! Hun set op fatality was ook echt niet voorspelbaar ofzo. Break The Show, R.E.M. Coma, Fatality en nog een paar niet alledaagse tracks die ze niet altijd in hun set stoppen. Was dan ook wel een 2 uurs-set. Phuture Noize varieert wel iets minder daar geef ik je gelijk in


Beiden, in de sets van B-Front kun je voor 3/4e altijd de zelfde platen terug vinden. Of Freqz nou een of twee platen meer het zelfde doen maakt dan niet zo veel verschil. Maar ben het zeker eens dat B-Front en Phuture Noize op de grote feesten net zo goed veel het zelfde draaien.

Freqz zelf ook 2 keer op een kleinere venue gezien en draaiden ze dan wel enorm gevarieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens was de lijst van Frequencerz op de zondag van Rebirth wel dikke prima, met een aantal platen die ik niet direct verwachtte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen uit Breda, Tilburg en omliggende dorpen:
Door een hoop afmeldingen heeft The Partyexpress een aantal combitickets over. Dit betreft een entreeticket & busreis vanaf opstapplaatsen vermeld op de website. Voor interesse kan je mailen naar [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik snap niet zogoed waarom iedereen Project One hier wel even verwacht. Dit feest draait om de terugkeer van Headhunterz, iets speciaals als P1 zou alleen maar afleiden van die gedachte.

De P1 platen zullen allemaal echt wel voorbij komen, en HHZ zal vast wel met de meesten b2b draaien die avond. Maar als surprise act..denk het niet.


Daarom zetten ze hun niet op de line up.. :)
Bij xqlusive wildstylez stonden ze ook niet op de line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien komt B-Front nog wel een half uurtje mee draaien bij Frequencerz :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zo'n groot probleem dan, dat DJ's een tijdje zelfde muziek in hun sets stoppen? Niet iedereen pakt veel feestjes mee. Deze mensen verwachten gewoon dat de DJ's hun recente nummers draaien. Vind het zelf geen probleem als het voor 3/4 voorspelbaar is met 1/4 oude/random nummers er door heen. Zo zie ik het dan in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Is het zo'n groot probleem dan.

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee daar is niks mis mee, en eigenlijk ook wel wat gangbaar is tegenwoordig. Maar dan moet die 1/4e wel ook echt oude/random nummers zijn, en daar schort het bij Frequencerz, en ook genoeg andere overigens, nog wel eens aan. Dan heb je een setje wat alleen maar bestaat uit de huidige hitjes, en daar zit ik nou niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de sets van Freqz altijd wel te pruimen. Lekker energiek en vooral met platen als The Crew kun je mij wel blij maken! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 15:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk dat ik trouwens wel naar Adrenalize ga, begin echt fan te worden van die jongen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardstyle/diffused-the-return-of-headhunterz-warm-up-t60500.html

Warm up time :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Go behind the scenes at the trailershoot of Return of Headhunterz.
https://www.facebook.com/Qdance/videos/ ... 480081550/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
Go behind the scenes at the trailershoot of Return of Headhunterz.
https://www.facebook.com/Qdance/videos/ ... 480081550/


Vet, en dan nog in zo'n kleine ruimte :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Nee daar is niks mis mee, en eigenlijk ook wel wat gangbaar is tegenwoordig. Maar dan moet die 1/4e wel ook echt oude/random nummers zijn, en daar schort het bij Frequencerz, en ook genoeg andere overigens, nog wel eens aan. Dan heb je een setje wat alleen maar bestaat uit de huidige hitjes, en daar zit ik nou niet echt op te wachten.


Hier ben ik het wel mee eens. Freqz hebben in mijn ogen de meest voorspelbare tracklist. En als ze dan een onverwachte track erin gooien draaien ze deze achtereenvolgens in élke set, zoals Die Slowly, meerdere Warface tracks of zelfs een periode waarin ze Delete tracks draaiden. De overige tracks worden standaard ingevuld met nieuwe tracks/hitjes uit kamp Roughstate en i.c.m. tracks zoals die Uber Mashup, die m'n neus uit komt, worden de setjes wel héél voorspelbaar. Bovendien, gezien het feit dat Freqz momenteel in mijn ogen de populairste act zijn staan zij op elk festival en op bijna elke mainstage :/

Conclusie, freqz rage off, hopen op een gevarieerder setje. Die nieuwe tracks uit hun Defqon setje doen het iig erg goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het aantal mensen dat stond te werken aan die shoot. Verklaart waarom die feesten zo kapot duur worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Het aantal mensen dat stond te werken aan die shoot. Verklaart waarom die feesten zo kapot duur worden.

Meer met de locatie. Maar dat wist jij natuurlijk ook wel. Ik snap je gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yo kinders, mocht iemand nog kaarten over hebben.... Ben bereid wat meer te betalen, maar vraag geen gekke dingen aub. lobbi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb Q-Dance maar eens een PB gestuurd met betrekking tot de drukte. Hoop dat ze er wat positiefs over kunnen melden.

Ben heel erg benieuwd naar hun reactie. Ik ga ook wel ff pb op fb en een tweet sturen.


Al enige reactie hierop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Beste Tim,

We kiezen random 1000 mensen uit die hun kaartje weer moeten inleveren

Gr.

Q"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al meer informatie over de dj contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja.


Ben erbij dankzij deze man :thumbsup:


Mocht iemand toch nog kaarten over hebben, vrienden zoeken nog. Dus pm is welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek een ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!

Bij interesse graag PB! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.

Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!

PM bij interesse!


Soundmasher schreef:
Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!

Bij interesse graag PB! :thumbup:


Waar ga je die voor ruilen, Freaqshow tickets?
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten