Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:21 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
TSFH schreef:
Wat doe je nou moeilijk pecola? :lol:

Dus omdat ik vraag om een redelijke onderbouwing waarom mensen zo verbaasd zijn dat B-Front er niet staat (omdat ik daar zelf niet op had gerekend) doe ik moeilijk? Jeetje never mind dan als je al niet meer zulke discussies mag voeren xd

OT: zin in dit feestje, maar de aanwezigheid van een tweede zaal maakt me wel een beetje argwanend naar het aantal kaarten dat verkocht is. Zal wel een flink aantal zijn dan..

T is niet dat je die discussie mag voeren, maar snap niet waarom er zo druk gemaakt wordt om het feit dat mensen graag B-Front in de line-up hadden willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 00:08 

Hardtraxx Elite

Ilse_S schreef:
hotymoty schreef:
Dien schreef:
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016

Was het toen zo druk dan?

Toen was het niet normaal druk. Het spookt ook door mijn hoofd dat het waaschijnlijk weer net zo druk gaat worden als toen :cry:

Dat is toch best wel slecht geregeld, als het weer zo druk wordt, dan is dit mijn laatste feest in Ziggodome... Q-Dance verneukt zijn eigen motto op deze manier:" Your experience is the main event"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 00:23 

Hardtraxx Veteran

Top line up!

Had liever B-front i.p.v. Frequencerz gehad maar weet zeker dat ik me ook op hun set dik ga vermaken :). Vind SZP erg dik, zeker die psy kicks van hun. Stijltje ligt me wel.
Hopen op een Project One surprise act, HHZ classics en Wildstylez, HHZ en NC samen zou al helemaal dik zijn.

We gaan het zien, ben hier in ieder geval dik tevreden mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 00:24 

Hardtraxx Veteran

Klopt het trouwens dat de Ziggodome net zo'n schaatsbaan is als de HMH ? Zou wel erg jammer zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 00:50 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Klopt het trouwens dat de Ziggodome net zo'n schaatsbaan is als de HMH ? Zou wel erg jammer zijn :/

Ja. De HMH stond er al bekend om, maar de Ziggo Dome is, wat mij betreft, net zo glad. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 08:43 

Donateur

Heb Q-Dance maar eens een PB gestuurd met betrekking tot de drukte. Hoop dat ze er wat positiefs over kunnen melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:01 

Hardtraxx Elite

Meer dan prima line-up dit! Niet echt heel verrassend natuurlijk, maar dat vind ik hier helemaal niet erg.
Ben zelf alleen niet echt fan van SZP, daar had ik liever B-Front of Ran-D gezien maar goed, je kan niet alles hebben.

Verder hoop ik toch nog wel stiekem op een halfuurtje Project One! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:42 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Heb Q-Dance maar eens een PB gestuurd met betrekking tot de drukte. Hoop dat ze er wat positiefs over kunnen melden.

Ben heel erg benieuwd naar hun reactie. Ik ga ook wel ff pb op fb en een tweet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:58 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz en SZP worden wel echt maximaal afzien, voor de rest wel leuke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:12 

Frequencerz op hardcore at sea was heel divers :thumbsup: oude, nieuwe en van andere labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:23 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Frequencerz op hardcore at sea was heel divers :thumbsup: oude, nieuwe en van andere labels

Dan heb je het over een kleiner feest, waar artiesten vaak wat gevarieerder draaien. Op zo'n groot feest als dit gaan ze waarschijnlijk wel hun standaard lijst draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:26 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Anonymous schreef:

Dan heb je het over een kleiner feest, waar artiesten vaak wat gevarieerder draaien. Op zo'n groot feest als dit gaan ze waarschijnlijk wel hun standaard lijst draaien.

Vond dat ze op defqon een best ander setje hadden met veel nieuwe muziek. Verder toch wel jammer dat B-front er niet bij is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:30 

Hardtraxx Veteran

Nou zorgen ze ook wel dat ze voor Defqon genoeg nieuwe nummers hebben. Maar daarna blijft het rustig qua nieuwe nummers en hoor je op de grote feesten bijna 1 op 1 het lijstje van Defqon voorbij komen totdat weer een ander groot event is waarvoor ze weer nieuwe nummers maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:38 

Hardtraxx Veteran

Naast dat ze dus blijkbaar weinig diversiteit brengen in hun sets, vind ik hun platen tegenwoordig gewoon erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Naast dat ze dus blijkbaar weinig diversiteit brengen in hun sets, vind ik hun platen tegenwoordig gewoon erg saai.

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:43 

Kraak... Piep...

Je moet dan ook bedenken dat het dagjesvolk gehalte enorm hoog ligt op dit feest door de naam Headhunterz.

Het gros wat komt is niet zo kritisch als wij dat zijn, de line-up is daar ook wel naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:45 

Hardtraxxer

Jordy schreef:
Nou zorgen ze ook wel dat ze voor Defqon genoeg nieuwe nummers hebben. Maar daarna blijft het rustig qua nieuwe nummers en hoor je op de grote feesten bijna 1 op 1 het lijstje van Defqon voorbij komen totdat weer een ander groot event is waarvoor ze weer nieuwe nummers maken.

Haha jaa daar heb je gelijk in. Na defqon zal dit pas mijn volgende feestje worden, voor mij zal zon soortgelijk setje dus nog niet storend zijn. Ik kan me wel voorstellen dat als je wat vaker naar feestjes gaat en tegen die tijd dezelfde set al 8 keer hebt gehoord, dat het weer saai begint te worden(hoewel er van deze nieuwe tracks volgens mij nog weinig gereleased is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:24 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Jup, en vooral als je zaal uit komt lopen. Daar staan ze zelfs regelmatig te strooien. Zodat het minder glad is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:25 

Hardtraxx Veteran

Ben in de ziggo volgens mij nog nooit uitgegleden. In de HMH wel een keer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:37 

Hardtraxx Veteran

Mc Tellem host stage 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:10 

Hardtraxx Crew

Zamble schreef:
urbandesigner schreef:

Jup, en vooral als je zaal uit komt lopen. Daar staan ze zelfs regelmatig te strooien. Zodat het minder glad is :lol:

Nu je het zegt ja, kan me ook herinneren dat het daar spekglad was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

HMH is zo glad dat het zelfs tijdens het losgaan vervelend is. B-Front X-Qlusive kon ik gewoon niet echt losgaan, omdat ik telkens een beetje uitgleed daarom vind ik dat geen fijne locatie.
Ziggodome is op de main gewoon prima en niet glad. Moet je pissen dan kan het inderdaad goed glad zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:04 

Hardtraxx Veteran

Een tracklist van B-Front of Phuture noize is anders ook wel van te voren in te vullen heren.
Enige verschil is waarschijnlijk dat de tracks zelf beter aansluiten op de behoefte van Hardtraxxers. Maar om Freqz nu al af te schrijven vanwege een te voorspelbare lijst vind ik dan ook flauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Een tracklist van B-Front of Phuture noize is anders ook wel van te voren in te vullen heren.
Enige verschil is waarschijnlijk dat de tracks zelf beter aansluiten op de behoefte van Hardtraxxers. Maar om Freqz nu al af te schrijven vanwege een te voorspelbare lijst vind ik dan ook flauw.

Van B-Front zeker niet! Hun set op fatality was ook echt niet voorspelbaar ofzo. Break The Show, R.E.M. Coma, Fatality en nog een paar niet alledaagse tracks die ze niet altijd in hun set stoppen. Was dan ook wel een 2 uurs-set. Phuture Noize varieert wel iets minder daar geef ik je gelijk in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:23 

Hardtraxxer

Ik ben volgens mij de enige die nooit last heeft van gladheid in de HMH. Goed schoensel denk ik -.- :D
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten