Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ruilen is huilen
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Kaartje maar verkocht om verschillende redenen. A, de line-up staat me niet zo aan. B, ontiegelijk ver reizen voor een in mijn ogen matige line-up. C, al met al worden de kosten voor dit feestje wel heel hoog. D, het zal wel enorm druk worden wat niet mijn ding is en E, ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van headhunterz >.<

Conclusie, ruim 200eu besparen en wellicht voor de helft van het geld last minute naar Supremacy
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Chroman wrote:
Soundmasher wrote:Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.

Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!

PM bij interesse!
Soundmasher wrote:Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!

Bij interesse graag PB! :thumbup:
Waar ga je die voor ruilen, Freaqshow tickets?
Er valt niks meer te ruilen na dit kaartje! :x Plus die van Scantraxx waren zonder enige vorm van winst, degene waar ik mee geruild heb blij en ik blij! :thumbsup:
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van G-flow :P :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:
Komt er.

+ 2.5 uur hhz solo setje
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Mark With A Tarrel wrote:
SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:
Komt er.

+ 2.5 uur hhz solo setje
Wat weet jij dat wij niet weten?
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero Hour :P

@ 4:37
View on YouTube
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Shatter wrote:
Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero Hour :P

@ 4:37
View on YouTube
Juuiist die bedoelde ik, stiekem hoop ik daar echt mega veel op. :loving: :P
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Rock the show wow! :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Informatie over de contest; View on Facebook
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Twijfelde tussen regular en VIP en gekozen voor 'normaal', dus ik heb 2 VIP kaarten over. PB voor een goed bod en je mag ze hebben.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Hekzitter wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Bastiaandp wrote:
patrickjeb wrote:Twijfelde tussen regular en VIP en gekozen voor 'normaal', dus ik heb 2 VIP kaarten over. PB voor een goed bod en je mag ze hebben.
5 euro en een pint
KUN JIJ NIET LEZEN OF WAT?! :list: :list: :list: :list: :list: :list:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Verheug mij ook op dit feessieeee :drool:
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Voluerunt wrote:Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Over welke mailtjes heb je het?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik denk dat meneer Qlimax bedoelt.
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
yup hahaha, zat in het verkeerde topic te koekeloeren. negeer mij maar stel m nog n keer in het qlimax topic haha
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Heeft iemand nog één kaart over? Maat van mij wil met onze groep mee maar bij ticketswap vist hij achter het net. Graag PB
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
ThaBomba. wrote:Heeft iemand nog één kaart over? Maat van mij wil met onze groep mee maar bij ticketswap vist hij achter het net. Graag PB
Gaan jullie toevallig met party-vervoer? Daar zijn nog tickets beschikbaar volgens mij.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Jul 2022
Hekzitter wrote:Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.
Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
MaxP wrote:
Hekzitter wrote:Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.
Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!
Weinig kans, anders stonden ze wel op de line-up

P.S. Mitzi of mod, mag de line-up in de OP?