Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruilen is huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje maar verkocht om verschillende redenen. A, de line-up staat me niet zo aan. B, ontiegelijk ver reizen voor een in mijn ogen matige line-up. C, al met al worden de kosten voor dit feestje wel heel hoog. D, het zal wel enorm druk worden wat niet mijn ding is en E, ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van headhunterz >.<

Conclusie, ruim 200eu besparen en wellicht voor de helft van het geld last minute naar Supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Soundmasher schreef:
Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.

Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!

PM bij interesse!


Soundmasher schreef:
Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!

Bij interesse graag PB! :thumbup:


Waar ga je die voor ruilen, Freaqshow tickets?


Er valt niks meer te ruilen na dit kaartje! :x Plus die van Scantraxx waren zonder enige vorm van winst, degene waar ik mee geruild heb blij en ik blij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van G-flow :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:


Komt er.

+ 2.5 uur hhz solo setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:


Komt er.

+ 2.5 uur hhz solo setje

Wat weet jij dat wij niet weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 18:29 
 
Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:

Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero Hour :P

@ 4:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem :P :thumbsup:

Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero Hour :P

@ 4:37


Juuiist die bedoelde ik, stiekem hoop ik daar echt mega veel op. :loving: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 19:08 
 
Hardtraxxer

Rock the show wow! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Informatie over de contest; https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 193477019/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelde tussen regular en VIP en gekozen voor 'normaal', dus ik heb 2 VIP kaarten over. PB voor een goed bod en je mag ze hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
patrickjeb schreef:
Twijfelde tussen regular en VIP en gekozen voor 'normaal', dus ik heb 2 VIP kaarten over. PB voor een goed bod en je mag ze hebben.


5 euro en een pint


KUN JIJ NIET LEZEN OF WAT?! :list: :list: :list: :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verheug mij ook op dit feessieeee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voluerunt schreef:
Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail


Over welke mailtjes heb je het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat meneer Qlimax bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yup hahaha, zat in het verkeerde topic te koekeloeren. negeer mij maar stel m nog n keer in het qlimax topic haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog één kaart over? Maat van mij wil met onze groep mee maar bij ticketswap vist hij achter het net. Graag PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Heeft iemand nog één kaart over? Maat van mij wil met onze groep mee maar bij ticketswap vist hij achter het net. Graag PB

Gaan jullie toevallig met party-vervoer? Daar zijn nog tickets beschikbaar volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:55 
 
Hardtraxx Newbie

Hekzitter schreef:
Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.

Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaxP schreef:
Hekzitter schreef:
Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.

Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!

Weinig kans, anders stonden ze wel op de line-up

P.S. Mitzi of mod, mag de line-up in de OP?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten