Ruilen is huilen
Conclusie, ruim 200eu besparen en wellicht voor de helft van het geld last minute naar Supremacy
Er valt niks meer te ruilen na dit kaartje!Chroman wrote:Soundmasher wrote:Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.
Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!
PM bij interesse!Waar ga je die voor ruilen, Freaqshow tickets?Soundmasher wrote:Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!
Bij interesse graag PB!
SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van G-flow![]()
Komt er.SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem![]()
Wat weet jij dat wij niet weten?Mark With A Tarrel wrote:Komt er.SimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem![]()
+ 2.5 uur hhz solo setje
Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero HourSimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem![]()
Juuiist die bedoelde ik, stiekem hoop ik daar echt mega veel op.Shatter wrote:Dan moet het wel zoals in de Afsluiting van hun album versie van The Zero HourSimpleEffect wrote:Hopelijk nog een Project One set met Best of Both Worlds live (Rap) closing van Willem![]()
![]()
@ 4:37
View on YouTube
Hekzitter wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
KUN JIJ NIET LEZEN OF WAT?!Bastiaandp wrote:5 euro en een pintpatrickjeb wrote:Twijfelde tussen regular en VIP en gekozen voor 'normaal', dus ik heb 2 VIP kaarten over. PB voor een goed bod en je mag ze hebben.
Over welke mailtjes heb je het?Voluerunt wrote:Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Gaan jullie toevallig met party-vervoer? Daar zijn nog tickets beschikbaar volgens mij.ThaBomba. wrote:Heeft iemand nog één kaart over? Maat van mij wil met onze groep mee maar bij ticketswap vist hij achter het net. Graag PB
Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!Hekzitter wrote:Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.
Weinig kans, anders stonden ze wel op de line-upMaxP wrote:Hoop dat D-block & S-te-fan nog even langskomen, zal toch wel?!Hekzitter wrote:Ik ben overigens benieuwd of er nog leuke verassingen of b2b sets op de avond zelf zullen zijn. Iemand ideeen? Verwacht sowieso project one wel een b2b2b set met Wildstylez en noisecontrollers. En een proppy & Heady set.